I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hussni - Vila i frid

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-10-22 02:08

Hussni - Vila i frid

Hejsan.

Igår hörde jag ett Freebeat härifrån Whoa.nu och blev fast för första gången någonsin av ett freebeat.
Aldrig förut har jag gjort något på ett Freebeat men kände att jag vill göra ett undantag denna gång.

Här är låten.

www.soundclick.com

Låten är tillägnad alla er som har förlorat någon som står er nära!

Peace

Peace i'm outta' here...

2005-10-22 02:23
den va bra men du, vem har gjort beatet? ja tror de finns fler som vill kicka på de, va inte självisk.
Rappare

2005-10-22 02:36
Det är Johnik som gjort beatet.
ClaesTrofobik.se

2005-10-22 02:38
ojdå. jo stämmer bra.. han som gjort det.

sry for that boys! , menade inte attt vara självisk, =)
Peace i'm outta' here...

2005-10-22 02:52
jävligt skön mannen :)
www.magnusrytterstam.se
Lyricist

2005-10-22 03:54
Du är musikaliskt duktig, men jag tycker att denna samt de låtar på din sida förstörs av att du inte kan höja dig textmässigt.
Du kickade det bra när du körde Heavy Metal men för att vara fängslande och bra hiphop så krävs det bättre texter.

Denna låt tycker jag faktiskt är bra och det är dumt att kritisera sådana personliga texter. Så därför gör jag det på de två du har på sidan, för du skulle bli väldigt mycket bättre om du jobbade mer på texten och hela uppbyggnaden.

I övrigt tycker jag att det är bra, och det är kul att det går framåt.

2005-10-22 04:18
Mange P22 kul att du diggar ;D

Fegon_ P18 Tackar för kritiken, sen är det antagligen en smaksak om texterna;D vissar älskar dom och andra inte.
Kul att du tog dig tid att lyssna iaf.

Peace
Peace i'm outta' here...

2005-10-24 15:33
Fegon : Förstår inte vad du ser för fel i texterna ? Tvärtom det du säger tycker jag dom e riktigt bra.. Håller med dig om att hussni e musikalisk, förmodligen såpass att du inte ens förstår :P Men kritik är ju bra att få, fast inte när den inte e berättigad.. Så jag tycker då att du har fel fegon när du klagar över texterna.. Så ere, peace
Lev hårt dö ung !
Groupie

2005-10-24 22:07
ovanligt att höra att du lägger lite lugnare, eller så är det bara jag som ligger efter..

jag håller med vad du säger hussni, det är en smaksak från person till person om vad man tycker men jag gillar den starkt..
riktig myslåt om jag får säga det själv, reffen är underbar..

"Tackar för kritiken, sen är det antagligen en smaksak om texterna;D vissar älskar dom och andra inte. "

låten är värd att bli uppad så..

UPP.

Peyjz.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Groupie

2005-10-24 22:08
glömde,

den kommer finnas kvar till nästa format c: .
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Lyricist

2005-10-24 23:45
sn4k3 P1: De jag anser är dåligt med texterna är att de är en simpel nivå på dem. De kan skrivas så mycket bättre, på ett mer målande sätt och förklarande. Det är mycket Petterrim som gör att det får ett vanligt flyt men jag gillar inte det och Varför jag klagar på texterna är eftersom att dem enbart känns halvfärdiga.
Det finns väldigt många som skriver mycket bättre men gör låtarna sämre
Här skrivs det sämre men gör låtarna bättre. Det går hand-i-hand.

All heder till att låtarna är bra, men ett påpekande på att jag inte tycker att texterna är lika bra. Sen kan ni ignorera min åsikt om ni vill, det är upp till er.

Mvh Fegon

2005-10-25 00:07
skön låt! soft att lyssna på. pz

2005-10-25 14:44
Thx guys.. kul att höra att ni diggar!

peace!
Peace i'm outta' here...

2005-10-26 14:19
fan va skön låt mannen riktigt nice..

*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*