Pluralis & Nate C - Fall Off
Session. Manchester. Källare. Damm. Jack. Igen. Rap. Pluralis. Nate C. Kör/Voiceover. Askungens möss/Charles Manson. Länk. Sov gott.
It's all alright!
damn vad du är skön plu=) nate c lätt den bästa kvinnliga rapparen på whoa.
Enigma has spoken!
Detta är nice, skoj att du hittat din stil lite mer pluralis, det ska vara laidback.. NateC diggas grymt mycket mer på detta sättet än det jag hörde sist i WM.. keep it up gubbs'n'gals!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kvalité som vanligt, väldigt bra. mysigt beat, bra rap från båda. plus röst äger allt.
Svammel, nu i din mormors walkman
Det har ar for bra for whoa. :) Fett skont beat assa, ruskigt nice, tycker att charmen med det just ar att det inte ar nagra trummor utan en clean gitarr. Pluchie, diggar alltid ditt skit men har blivit mer och mer imponerad av Nate C faktiskt, gillas mer och mer! :) Puss pa er! Love like whoa!
Rock The Beat Entertainment
vare det här jag la upp idag? ska lyssna mer imorrn å tycka nånting också.
Éxitus
riktigt mysig låt! :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Skivsamlare
2005-10-19 09:08
niceness med sånt här på morgonen =)
Fucks your life up crew Tjabo!
riktigt skönt. vem har spelat gitarren?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj......... my man. Jag väntar som SATAN på ep´n. Börjar få flipp abstinens nu. Nate, Whoa girl, tungt flow, gillas skarpt. Har snart en hel "best of" med dig Plu, sparat alla tracks du gjort som du lagt upp här, i´ll bootleg your ass om du inte hookar ep´n snart :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Laidback! Riktigt skön känsla över låten, bra jobbat...
Psyco,, EP: n kommer,, vi ska till FETE studion i helgen o spela in. Plurre,, jag skulle ju fan sno denna sist ja va hos dig, men fack it... detta va skitskönt,,, Natan,, gött jubbat
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
den var soft. bra jobbat!
Sopsäck Serenad
ViKKe P18 "nate c lätt den bästa kvinnliga rapparen på whoa." Det säger inte mkt om hur bra hon eftersom hon typ e den enda "kvinliga" rapparen här på Whoa =D Pluralis : Lika nice som vanligt... passar lika bra med sånhär stil som med den lite hårdare... Nate C : Så jävla bra, du passar bättre på eng än svenska. Peace.!
Volym Entertainment <br>
Ni är endel som står för whoa's höga standard, ni gör annorlunda saker medan alla andra kör samma race hela jävla tiden. big up!
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
jävligt skön :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Chain off! Heh.. Soft från båda, för smörigt för min smak, men ni gör the sjukt bra båda. Gillar tjej/kille grejjen på topicen och så.. CLEANT!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
tack som fan alla!!
www.femtastic.se
Tungt tungt. Reffen är galet skön faktiskt. Pluralis gjorde riktigt riktigt bra ifrån sig. Nate C låter lite osäker i engelskan, men det är tight som tusan.
Skivsamlare
2005-10-19 18:55
den va riktit nice det enda jag störde mig poå var Nate c´s breath control... andningen kom hela tiden fett jobbigt bara...
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Lyri?
http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Fre dboi
Tack vänner, kul att ni gillar det här!
It's all alright!<br>
huuuur kan man inte digga this shizzz.... hmm ja vill ha din platta soooon veryyy soooon .... diiggin this shizzz... big ups!
A.C.A.B
Text till låten?
http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Fre dboi
Vikke damn vad du är skön plu=) nate c lätt den bästa kvinnliga rapparen på whoa. - Och den enda. I övrigt har hon blivit bättre Nate'an... hon e gullig.. Pluralis droppar alltid RAW shit... och detta var fett charmigt faktiskt!
soundcloud.com/brormusk/sets
vi tackar igen för fin kritik!
www.femtastic.se
Redaktionen
2005-10-19 23:04
ni sjukt duktiga... NateC is the shit.. låter sjukligt bra.. det enda jag kan klaga på e att det känns som nåt litet klapp ellernån liten "knäpp" borde hålla takten.. tappar bort mig lätt Pluralis kör.. men den e helt underbar.. fett skön stil på era låtar.. laidback guitar shit.. fan asså.. den här landar i mp3n brevis "I cant stop now".. var har ni H to the a n n a?? upp som fan.. Peace..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Kom att tänka på en sak, det hörs rätt dåligt vad ni säger. Fortfarande, big up. Schri: nate c lätt den bästa kvinnliga rapparen på whoa - Sluta förolämpa henne, hon är ju duktig!
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
haha sluta förolämpa mig. hah tack mannen!
www.femtastic.se
riktigt jävla najs
detta var faktiskt riktigt shysst att lyssna på.. diggade pluralis del lite mer.. shyssta texter och nice beat... moore of this!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
den var skön, skulle de va lite små softa trummor på beater så vet jag att de skulle vara skönare:P nate c är fan över medel på whoa iallafall, bäst av flickorna! pluralis är tung han med, fittigt skön röst! fan ja diggar inte rap på engelska egentligen men ja diggar er!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
detta va grymt, e detta nån ny grey från pluh?, köra över beats utan trummor?..hehe, fett gjort av båda iallafall!
ah riktigt fett asså.. riktigt skönt med nanandet i bakrunden.. damn det är nice.. båda lägger det riktigt skönt o soft.. detta är en riktig softar låt.. enda som går o klaga på e att plu är lite småotydlig o bruset på nate annars e allt riktigt skönt o laidback..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Tycker allt var bra förutom att man saknar trummor otroligt mycket.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Lyrics Pluchie Wallie I think I never want it back the way we had it We walked seperate ways, and we lost a habbit Even though we stayed together and we tried to patch it it felt like we tried to save a tree with axes We tried to be so gentle, and tried to be like no one else We tried to be so smart, you always thought you knew what helped when all I really wanted was to look you in the eyes And all I really wanted was a proper goodbye But I still don't know why, but I try to find out Why you had me hooked, I guess I should know it by now It's like I knew we'd part, but didnt know how But I see that we were both lookin for a way out And even though this question been asked so many times I still find myself writing it down from time to time And I cant find the answer I just tickle the riddle And it seems like every clarity is split through the middle It's a little misleading, but I trust my inner compass And I smile when I think what we've acomplished We might have lost it, but I still think about you Diffrance is that, I no longer revolve around you Do you remember when we first met, I sure do It was sometime in early september. Nate C (Fritt tolkad av Plu) We were never meant to be, nah, I don't belive so Couldn't see so we did alot of things wrong Done is done so all I asking is: remember me I know the story, but hell yeah I remember we We just happened to bump in and fall in love and that was all, first I couldn't even call it love But now when it's over I can honestly say I Love you madly and I can promise you babe I didn't mean to screw it all, not at all and now i long for your arms, I think I fall Cause I walking on something so thin as soon as it's breakin Faking smiles, although everything is aching Taking peices from my face, soon everyone will notice That I cant do it, I can't hold this I know I'm miserable, than you shouldn't carry me Atleast take me someplace where you can bury me :)
It's all alright!<br>
Skön.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
fyfan riktigt jävla nice..´ riktigt bra rader nateC
riktigt bra rader pluralis också to be fuckin honest
jo visst är det nice, men jag tycker det är lite tråkigt med samples från jack johnson. två låtar i rad nu jue :P
Riktigt nice idé Diggar gitarren som fan, Rappen e oxå cool Konstruktiv kritik lyder: Uttalen av Pluralis engelska får G- flowet e bra på båda Nate C får öva lite mer på andningen... men båda e sköna. Saknar ett par feta trummor som ska komma en efter bryggan... och en tung refräng me en stark song av en duktig songare Bra jobbar annars. skön låt!
From Sydney to Stockholm, 06-07
Haha coolio, cheerio maties!
It's all alright!<br>
Efter att ha lyssnat en gang till och last igenom texten, pluchie, du anar inte vad jag kan referera till din text, kanns som att du tagit tankar fran mitt huvud och skrivit ner. Samma galler Nate's vers. Got damn it assa.. Den har behovdes for mig, tack till er bada! :)
Vad du inte vet Elless är att jag faktiskt var inne i ditt huvud och letade ideer härom dagen, så du behöver inte vara så förvånad.. :P
It's all alright!<br>
Aah okej, det forklarar saken. Det finns ganska gott om sadana dar inne :)
ni är så mysiga. jag kan inte dissa plu längre heller. tråkigt ! missaoui har jag aldrig kunnat dissa, så fuck you !
WWW.ISMEN.NU
tack micke!
www.femtastic.se
Galet skön vibe på det hela det gillas, mixningen var lite ojämn annars bara trevligt!