vem bryr sig om vilket beat man kickar på ? det är ju rappen som avgör
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Greaaaaat :D
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
fan vad alla hatar när man kickar på instrumentaler, fuck that! det e bara grymt att lägga över ett fett beat!
thuiiiiiiiiiiiii sillukt--
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
den här dissen var värdelös..dåligt beatval dålig text inget soft flow från någons håll vilket jag åt minstonde hade förväntat mig från michael.. men näe... de här va inget att hänga i granen..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
tur att det inte är jul då
japp
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
låten va bra dom kommer aldrig kunna vinna detta. micheal va bäst. love jocke skulle skrivit mer text tycker ja ni kunde dra 10 bars till var
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
hahahahaha ni skulle inte ens kunna flyta utan beat damn..
Enigma has spoken!
HAHAHAHHA , fan va roligt! hahaha..inte ens UTAN BEAT. hahahahahahahahahaha!!!
Michel- Hur kommer det sig att du dissar Pur records skiten? Var inte typ du och Kekke tighta förut?
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
jupp... thats what i do...
nje detta var inte bra faktist =/ Parodi var väl ovanligt bra.. men jag trodde detta skulle vara bättre...
jaa fan parodi blir bättre å bättre för varje låt, droppa 10 per da så är du kändis om 3 veckor:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hej hå!:D jag skriver visst i tråden! :d Jag tyckte storish var duktigast.. tihih =) Dom andra..njea :/ det där var galet mycket bullshit. Så du har tagit ut näsan ur michaels röv nu? Har sett din äckliga smörproppsande till han i alla hans trådar. och att kekke får det att se ut som ett skämt är ju patetiskt! btw, ALLA kan bättre i den här låten. speciellt parodi!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
storish är inte storhets va? för han e ju fett offbeat parodi är fett pinsam mickmästarn som alltid micheal är bra
Graffare
2005-10-19 13:31
Ni är inte bra
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
REPPA MAJJEN! hehe skönt att ni slängt in Farsan i ett litet klipp där!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
ska man dissa får man väl ha skills för det.
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
luthgr3n P16 Tyckte bara han la roligast och bäst i låten + Att jag har inte "Rövslickat" Micke, utan han var shysst mot mig, så var jag såklart shysst tillbaka.. Thats it..
när kommer svaret?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
vafan vad alla snackar vadå får det se ut som ett skämt ? ska jag lägga upp msn logga eller ? shit:S haha.. och förövrigt Svaret åker upp idag. spelade in det igår redan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
njae detta var inte så bra alltså.. men äger ju iofs pr... men njae.. sen de beatet passar inte alls.. sen de lilla breaket ni la in med nån annan rappare ( typ vid 3.25 lr nå) passa inte alls.. lät som en helt annan låt lr nå.. sen var flowet tråkigt på er alla ingen diss men de var inte alls bra :S
vafan.. skit i de du!
jäävla tööntar hela höögen... MM haha,, faggot,, d sjuka e att folk tycker detta e bra,, Hahahaha.. asså inte många men vissa
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
härligt med så positiv respons!
Fyfan va skönt ;D . Najs grabbar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
ää skit i dissar o beef o sånt skit gör riktig musik i stället gå in o lyssna på min låt i audio forum PONTAN - Arbetslös
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Michael nee michael detta var ingen höjdare.. du har lagt bättre och detta var väl onödigt?? jag fattar inte vad meningen med denna Beef är??? aja.. Storish du är väl inte rappare??? haha kul att du kör ;) varför dra in majisterns låt?? Parodi hmmm... trist flow, du kan inte hantera detta beat.. sorry det var trist... MickMästarn lät för mycket som BT, starka line's med trista rim. flowet var lika trist som Parodi... Betyg: IG det var helt enkelt för trist att lyssna på det var bara michael som la det tight... peace...
hur kan jag låta som bt ? det var något nytt
Riktigt feet låt! =) Michael - Lägger det ALLTID bra och detta är verkligen inget undantag. Storish - Hmm jag tycker du låter lite som en sämre variant av Michael tyvärr. Du är inte dålig, men inget jag fastande för. Parodi - Du lägger det också alltid bra, men detta är absolut inte det bästa jag hört med dig. Mickmästarn - Kan inte bli fel med din röst hehe, näst bäst på låten efter Michael, lägger allt soft. /Björn
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
lät knas, men diggar ändå.. pz
tycker michael drog en del sköna rader men en rad som va riktigt skön va mickmästarns : "när ni är på samma nivå som mina groupies" haha.. den va fet.. lägger den skönt också men annars tycker jag inte det var något spec fast som sagt en del sköna rader..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
100:P
Uni-H P16 Den var ju askass.. Han har och kommer aldrig få några groupies..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
haha ophone är du avundsjuk eller nej men du får tro vad du vill, bara du inte skriver vad du tror så att jag kan se det för det ser så dumt ut i trådarna
Vars är svaret? !:O
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
inte uppe äännn KILLE SOM MIXXAR DET har inte kommit Online på msn ännu så han har skicat öööver deeet men så fort jag fåår den mixxad så släänger jag uipp den han sa han ska fixa ikväll = )
fan skriv på svenska ditt utvecklinsstörda mongo
Mickmästarn Hur fan kan du snacka så jävla mycket om andra när du själv heter Love?
jaja väntar bara på han ska komma in på msn å GE Mig diss helvetet Mixxat vill ju inte lägga upp bara accapelorna preciss HEHE
haha som att mitt namn har något med saken att göra ...ja jag heter Love , är det något fel med det?
Ophone P21 : den är ej dålig men kanske inte sann.. inte fan vet jag.. lätt bättre än nåt som pr nånsin kmr droppa iaf..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Hoho, Helt rätt killar, dock säger typ Mickmästaren "ejjan" vilket inte va så bra :P han har leftat PR o hatar dom lika mycke som alla andra ^^ EJJAN IS THA SHIAT! ;D Tam tjockis, men grymt tung diss ;D GJ
Hur mycke knark har du knarkat idag
Fexy Nu ska du nog inte snacka för ejjan ? . ejjan och jag är polare han hatar varken mig eller warriish vad jag vet iaf. och SNART FÅr jag damp för att han slöööar med mixxinngen som KUK kommer den inte upp ikväll Kommer den upp imorron !! meen inte miiitt jävla fel = ) allt var fan redan inspelat igår
rapmaster_kekke P1 Haha nejdå, men henka =)
Hur mycke knark har du knarkat idag
aja kommerden inte upp ikväll pga av han söölat lite eller gjort annat eller vad fan det beror på så kommer den upp imorron alltsååå gaah GALEN JAG BLIR PÅ VÄNTA =P
jo men det är nog rätt svårt o mixa kekke så du låter rätt i låten när du rappar offbeat..han sitter nog och har ett helvete just nu
vem äre som rappar ..ursäkta, skriker alltid OFFBEAT?
haha..du vet nog inte vad offbeat är kekke