Flinta - 5 nya låtar
Hejsan hejsan. Det var ett tag sen man spelade in någonting och ibland kan det vara svårt att ta sig i kragen. här har ni 5 låtar, det är ingen netplay eller nåt liknande. Det är endast 5 låtar gjorda på impulser, flertalet av låtarna är på instrumentaler med undantag för "Soldatens hämnd" som är ett freebeat av Word-rec och "Jag tittar ut över havet" som jag har proddat själv. För er som är intresserade om mitt musikskapande och vill veta vad som är på G och så vidare hänvisar jag till Www.Flinta.Tk meddans ni andra bara kan ladda ner låtarna här nedanför. Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla låtar är sköna, inte en enda som är dålig. Synd att vinna och förlora va så kort bara, den va skön :). Hoppas det kommer mer musik ifrån dig, piz
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
tittar ut över havet: skitbra låt skönt beat. första rapparen bra. flinta skitbra gjort av dig. tycker du flyter bra lilla flicka: passande beat. en tragisk låt med en djup text, du rappar riktigt bra reflektion tisdag: en bra text bra rapp vinna eller förlora: fett beat bra text soldatens hämd: fetaste låten fetaste beatet detta är ruggigt bra. ärligt talat det bästa du gjort. flowet är klcokrent reffrengen är ruggig :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra! shiiet, favoriten var "Soldatens Hämnd" "Han lät folket skydda han från hårda slag Och sket i översvämningar i varje barns tårkanal" Rös där, diggar dina grejer.
Skivsamlare
2005-10-03 20:57
Soldatens hämnd var fet! rikgit bra text, bra fow! bra delivery, helt klart rikgit bra! ska lyssna resten nu! peace!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Bra låtar, soldatens hämnd är fetast...mycket bra texter och bra röst, det blir lite stressigt ibland, för många stavelser, det är det ända negativa...har inte hört så mycket från flinta tidigare, men det framgår tydligt att killen har fett med potential... ta nu och skaffa dig en proddare, och ett bättre Alias;) så kan det bli nått stort av detta!! fridens/majistern
Shoz.. Vinna o Förlora : Detta beat är riktigt fett.. hehe älskar det :P du flyter på riktigt bra på denna.. håller ett jämt flow genom hela o din text är riktigt fet.. som vanligt hehe.. Soldatens Hämnd : Mannen dina texter glänser alltså.. Denna text är riktigt feeet.. Din rap e helt ok men tycker d e nåt som fattas faktiskt. Reflektion Tisdag : Texten är som vanligt - FET o rapen e skön o din röst är så skön o relaxed like i want i denna :P Lilla Flicka : Texten är riktigt deep, flyter ok men tycker d inte va nå extra i den. Tittar Ut Mot Havet : Beatet riktigt fett.. låter verkligen som din stil. du som gjort ? Cabe lägger det hel ok.. texten soft o flyter ok genom versen men blir lite stressigt på vissa ställen. Flinta denna texten är så tuuuuung.. o flowar riktigt nice men tycker inte att du har lika tungt delivery i denna som den andra.. Lite snabb kritik om varje låt hehe.. En helt ok bunt låtar.. men både du o ja vet att lite mer tid o det skulle vara en FET bunt låtar :P hoppas att du håller igång lite mer nu :P kul att du e igång igen brorsan ;) Spela in mer tungt shiz så hörs vi.. Peace och UPPPPP^^
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
lyssnar nu låter lovande ;D
DIF!
Aaa måste nog säga att soldatens hämnd är den fetaste låt ja hört med dig men beatet är freebeat va? Men aja rappen var fet.
DIF!
Bra texter, mer dubbelrim hade gjort dem ännu bättre. Flowet är soft, men kan ibland bli lite långtråkigt. Men det kanske inte är flowet utan jag tror det beror på det tråkiga ljudet. Alltså ljudkvaliten och mixningen är tråkig. Inte dålig, men tråkig och okreativ. Beatsen är rätt tråkiga också tycker jag. Inte dåliga men tråkiga. Men du kan din grej hur som hellst.
Stick len.
låter nice fan har laddat ner men inte lyssnat ordentligt gör det när jag kommer hem sen då får du mer kritik =).:!!
fina beats o texter ...city!
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Diggar diggar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schysst Flint! Riktig jävla utveckling från din sida... mer från dig asså...du kan gå långt.... Beatsen är klockrent hiphop :) hehe keep up!
ja som danne säger d blir lite smått långtråkigt men inte dåligt..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
skit soft låtar :) gillade dom :) peace föresten skala 1-10 jag ger dig en 8a :$pizz
Ja Danne.. vad ska man skriva brushan ? :) haha Det har blivit en stor utveckling, och jag är imponerad. Du har blivit en skicklig skribent, och du formalerar texterna så skickligt så att det är bara du som kan flowa på dem. Som alla andra tycker, så är det Soldatens hämnd som tar priset. Texten, flowet, rösten, allting dödar. Poesi-blandad. Jag tittar ut mot havet, kommer efter Soldatens hämnd. Blev glad att det blev något av den, var lite tveksam först. Men den är en hit tycker jag =) Min vers kunde förbättras, men nu handlar det om dig. De andra låtarna är jag inte lika fäst vid, för jag har inte lyssnat så mycket på dem. Så jag skriver lite mer när jag lyssnat lite mer nogrannare på dem! Maks ska också få lite kritik. Jag är imponerad!! Du har mixat dom här tracksen så de dödar. Accapellan, och allt är perfa!! Soldatens hämnd är så perfekt mixad. Nu vill jag att ni ligger i, för jag vill inte ha ett samhälle utan Flinta, för hans ord är sanning. Tummen upp! :) //Cabezaroja
Soldatens hämd och Lilla ficka var rent ut sagt sjukt bra.. bästa jag hört från dig.. doma andra var också bra, men inte lika heta som lillaflicka och soldatens.... peace
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Tack så mycket till alla som skriver, jag finner inte ord för hur jävla glad jag blir. Tack! DoktorFunkenstein: Kul att du diggar, tyvärr kommer jag inte att byta mitt artistnamn då det otroligt nog faktiskt är mitt riktiga efternamn, så det är en personlig grej :) Ännu en gång, tack till alla som skriver. Jag är chockad över hur utförligt dom flesta utav er skriver. Kärlek!
Du vet redan vad jag tycker, och du vet hur mycket jag tyckte om förra veckan när du spelade in allt =) Hehe, så ja. DU vet min vän.. Inte mer från mig än att uppa tråden lite, hehe peace Tack David =)
myspace.com/kushforeal
Not my Style ! :S
http://www.robini.se
Tack älskling där uppe :) Du oxå Maks :) Alla kan ej digga Robin, tack för din tid anyway. Fler?
Låtarna förtjänas att kommenteras!! Kom igen nu!
Ok Brushan........... Lilla Flickan: Det var en´skumt beat men när du spottar rader så får du vikken beat som helst att låta sköön.. Men va tvungen tt lyssna igen och beaten va inte så skum som jah trodde men annars...Finns inga ord för flowet, lägger backup ljuden perfekt och som får låten klockren och vet inte om Makshoo gjort nått nytt mää greyerna eller bara bättre inspelning o mixning för ljudet lät klarare..
Tittar Ut Över Havet: Väldigt Sköön beat...Flowet döö
niice , och vikken
takt ..
Caberzoja eller vad han hette har blivit 25 ggr bättre en den låten jah höörde då han rappade meed hampoera och då skämdes jag haha..Takten var mykket bättre mot den förra...Flowet 300ggr bättre och Flinta du vet att jah kan runka till dina låtar...
Soldatens Hämnd: Riktigt
kåt på den beaten, har den mää..
Men vill inte kikka på samma som du..en från Nkpg räcker..Niice..
vad ska man säga jag vet du gillar lite kritik men du vet redan: fet flow har faan inget att klaga på..inget alls och inte bara för att vara scysst mot dej utan för att du kikkar tööng Hiphop..
Smöörrrrrrrrrrrrrr.........Nejjjjjjjjjjj j Sanning=)=)=)..
Jah hinner bara ge kommentarer på dom för nu står min galna kontaktperson utanför dörre o skriker att jah ska snabba mej på..
Ska till wijgård du vet hahaha men ger dej resten o bättre i helgen om jah kommer hem..Tills dess: Ta inte för lång tid på dej, jah vet skolan fukkar mykke men loo msuiken va faan, kikka oftare, hampoera tror han tar över HAHA, men ta mää
Makshoo i nån låt o
Angelica , diggar er tre tillsamans..Fet hemsida förresten.. Du kan min eller?? haha den e snubbe som gjort den men inte fått lösenord o shiit til den en men sen ska jah fiksa den snyggare men annars e den:
www.Nakno-Emo-Productions.Tk ..
Hoppas På kritik sen när låtarna kommer och det är snart..
Ha det bra danne..
Peace And Löwe
//
Matziio D2L
Damn va han skriver haha :D..Tack så mycket mannen, uppskattar din kritik :) Låt inte tråden dö, fler kan väl lyssna??
jävligt bra låtar.. iaf Lilla Flicka och Soldatens Hämd .. synd bara att det var så kort.. fick fan rysningar av att höra Lilla Flicka :P
~Yalla Hejdå~
oops, mena Lilla Flicka och Vinna Eller Förlora sry..
~Yalla Hejdå~
Mer kommentarer, det är ju Flintas comeback för fan ;D
tittar ut mot havet - gillar inte refröngen, vet inte riktigt varför men den känns inge bra.. flinta du lägger din vers nice! flowar på bra och bra text :) bra beat också lilla flicka - inte min stil på beat men det är ändå najs, passar bra till låten.. bra text flinta och du lägger det bra, helt ärligt får jag lite rysningar :) reflektions tisdag - bra beat, du flowar skönt, najs text, en helt ok låt helt enkelt :) soldatens hämnd - jävligt bra låt mannen! ryser igenom nästan hela! riktigt skönt beat, galet bra text, flowt är också riktigt jävla bra!! keep up the good work för det här var riktigt bra! vinna eller förlora - diggar temat! skön text och bra flow.. skönt att du håller igång och gör bra låtar! :) hur går det med beatsen förresten?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d finns inga ord broder för d du gör.. du vet redan va ja tycker om dig o d du gör.. talang vid liv e va ja hör..du skiner bror skiner vackrare än diamanter. keep up the good work homie! one baby!
Best kept c-cret//
Nice! Soldatens hämnd gillar jag mest. Reflektion Tisdag är het också. ;) Vinna eller förlora är nice den med.. Fortsätt droppa, blir bara bättre & bättre. pejjZZ!
tugna låtar brorsan.... fortsätt såhär! MVG kärlek
Tack så hemskt mycket..allihoppa..ni anar inte hur glad ni gör mej... kärlek till C-cret..men ävenn till er andra fina människor =)
Haha, edda.. vafan är du full? ;P eller va fan babblar du om?
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
e det bara för mig länkarna inte funkar??
jag e så RAK att du blir SNE!
Ja whats up with länkarna läään?
No cake for the impurity!
Gå in på
www.flinta.Tk istället om länkarna inte funkar!!
Det Lilla Extra Besväret e det värt, 5 döö feta låtar
PeAcE
Hej allihoppa...jag ber så mycket om ursäkt men tyvärr fungerar inet länkarna...och just nu kan jag inte fixa det heller, kan ingenting om sånt där tyvärr... sorry :/
Danne, ska jag lägga upp på min server?
myspace.com/kushforeal
Skriver en till så lägger vi upp..dom flesta har nog tankat...tack
jalla langa låtarna då!
shu