Allyawan - Vad är beef? (diss)
hehe här e svaret! www.liah-productions.net Blue Duck - Upp I Mixen - Flawless Listen - Realize - Adore
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
haha, det var tungt
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
BRAAAAAAAAAAAAAKKAHH! Så här ska det låta!
It's all alright!<br>
den är hård som sten. du vinner detta utan en eftertanke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaja den va tung käka han kraftigt pzzzzzzzzzzz
Bra laggt faktiskt! Du var bra, den andra personen var ju bara pinsamt dålig...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Vet inte vad jag ska skriva. Han kom, han såg, han segrade.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jag syftade inte han den låten som kom efter.. Jag menade att han Dintan eller vad han hetter, att han var pinsamt dålig!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
så jävla feeeeeeett.. Du är fet på både svenska och engelska. han är död. pz!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Punkt jävla slut. Killen är över. Pajas..
Vem är du, tjänsteman?
knäckt...ally vann
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
O Sam har dödat en till nu mannen du knäcker skit grym på svenska o engelska skitgrym låt
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
Inte för att Dinten var en match från börjar och inte för att ALLA redan visste att Dinten var död så fort han fronta... Men här är ett gott exempel på vad som sker om man vill beefa med mig kusin... Peace!
Flitens låt var tråkig och larvig, Allyawans var rolig och hård! Första gången jag hör honom på svenska :D D O P E!
somebody notify the press !
haha du äger snubben..fast ja gilla rinte din röst...fast den var ok..men resten va tiggeeeeedytajt.. haha du äger snubben
hahaha
Klimpen, Dinten eller Flinten? äh.
Hahaha sån slakt!
vilken härligt osvensk kötthantering
fett najs track...
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
busted shit här! klockrent.
http://www.myspace.com/choysmusic
som jag visste... allyawan visade fittan vad en kuk e
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ www.myspace.com/vradii¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
hehe.. är beatet liah asså? :D eller är det instrumental?
pop full a beer
instrumental.
PhaseOne Vad?
pop full a beer
hahahaha lätt ägd n1
http://www.doubleswest.se
killen e dödad.. som alla visste innan detta svar
ally tiggedy tight
Fucks your life up crew Tjabo!
Asbra! Och skitnice refräng!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha fett fett . momo e extra nasty . stackars kille
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
haha den var grym... alskar dissar...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
bra låtjävel du fått till
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Det här va det jag vill höra sam på svenska :D tungt rugigt tungt :D killen kunde sitt men nu hoppas jag att ha håller sig till va brats:D
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Skivsamlare
2005-10-01 15:12
shit va tung! detta tog allyawan lätt! najs att du svarade på svenska!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
otippat att Allyawan skulle köra över honom :p
You can't fool all the people all of the time. But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.
Sam Tha Man did it Again... ;)
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
Ska lyssna snart. Är förmodligen överfet :p
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
Allyawan... detta var grymt.. gillade mest av momo 'när din flickvän ser mig hör jag fåglar kvittra' .... men allyawan lägger rappen knulladnde tungt
soundcloud.com/brormusk/sets
nån som tog nummret på den där lastbilen? ;P
mama said knock you out
Hahah....fett! Schysst att du körde på svenska o körde över honom totalt ändå Momo var rå o fin i slutet också ÖVERKÖÖÖRD
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Men buu, han låter som någon Fab 5...
Fet låt! koolt att du lånade biggis reffräng. nice! Belixen lär dej stava för fan! små sten eller grus?... det är ju samma sak! hahaha
Crime Pays, ask the Rothschilds!
My nigguh Ally dödar alla! Pow! Pow! Allyawan = Flintastek Dinten = Happy Meal? Det var fan snällt, är inte det typ 45gram? Hehe
Dinten är mer som 5kronors glassen!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
vi vann va???
haha, momo
soundcloud.com/brormusk/sets
Så mycket bättre än dinten som väntat TÖNGT
hahahaha va skööön, snubben e död... skööön reffräng hahahah!! what's beef? puss
tja
nice flow, men saknar punchlines, personliga lines. haha vem var tomten i slutet? btw, rappat med boltes? dinten ft. sam-e - gasen i botten, bit på den. aja ska till studion nästa helg, ska bli kul att svara på det här. skön låt annars.
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
diNTEN P19 ditt analhål klarar inte av så många rövknullningar, sluta svara för de e synd sen när du får tillbaka
tja
snyggt flow :D
hatchima na, daido yuku... katana-fightz