(fredde c) dom säger att jag och grabbarna, vi var groteska men vad tror du efter att man druckit en liter renat mesk va? första gången, som jag fick problem med snuten var när jag skickade en kille på mellanstadiet till akuten han hade inte skött affärerna på mitt sätt så jag gav han en sån, så kallad bitchlavett jag var största pimpen, på skolgården ständigt bevakad, ja det var jag, av barnvården jag gick i femman, mina hoes dom gick i sexan jag brukade hångla dom, när de hjälpte mig med läxan men tillbaks till killen som fick en smäll det var en helt vanlig jävla fredagskväll min hoes uppdrag var att pussa en kille på munnen i buskarna långt där bakom tunneln men han hade bara fått en puss på kinden för tydligen hade han försökt att stoppa in den jag klarar inte av när man inte visar respekt åt mina jävla luder skolgårdens största pimp, jag svär att jag aldrig ljuger yo, aldrig ljuger, för skolgårdens största pimp ja det var jag, ja det var jag skolgårdens största pimp, jag refräng Jag tog det lugnt lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt drog en blaze, som hangeye haze Jag tog det lugnt lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt drack en jackie D, precis som fredde C hangeye haze redan på dagis såg man mig jämt man på dagen stå vid hagen pimpa ut Kicki, Marit och Malin under varje sovtimme såg man haze den lille i frökens hand skolresan till köpenhamn det var jag, lärarna och hela min klass men innan båten var i land var jag i christians havn (Christiania) och fickorna var fyllda till bredden med hasch jag gömde det på ett ställe flickorna helst vill glömma jag lurade i dom att det var som kallades kurragömma för jag var grotesk, knarka, söp och hade sex fullvuxen för att vara ung på min pung såg man hår som skägget på peps använde toan när de andra satt på pottorna när vi gick i tvåan, hängde jag ut med åttorna back in the days skrev jag redan feta rim back in the days, såklart jag var en pimp såklart jag var back in the days, såklart jag var en pimp refräng Jag tog det lugnt lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt drack en jackie D, precis som fredde C Jag tog det lugnt lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt jag tog det lugnt, lugnt, lugnt, lugnt drog en blaze, som hangeye haze