I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mfs & Zenon Prota - Förd Bakom Ljuset

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Admin

2005-09-19 20:52

Mfs & Zenon Prota - Förd Bakom Ljuset

Mfs den goa gubben från Göteborg blev på tisdagen förra veckan uppringd av en av de skönaste snubbarna i Sverige. Är det verkligen sant? Självklart! Han tog bilen från Skövde och steppade hit och höll det nere som Hitmans med kuddar, eller hur var det nu Mufakka la raden... För Zenon Prota tidigare SubGeniuz är galet tung, så jag är bara glad att någon jävel orkar göra låtar med mig. Och när det kommer till denna duden. Han är betydligt under sin standard på den här låten, så tänk då hur fet han är. Hans skiva kommer bli som grädde på erat mos vill jag lova.

Vi är nöjda med temat. Hoppas ni diggar låten och ser det fina i det hela. Tack till Shamrock som satt bak på min säng och lugnade ner det hela under inspelningen. Mixningen kan vara lite sisådär ibland men det är inget att göra något åt så här i efterhand, ta det för det de är, en slapp eftermiddagssession.

Rap: Mfs & Zenon Prota
Beat: Ice Cube & Krazie Bone Instrumental. Kanske känner ni igen samplingen från en mycket fin dänga många
Mix: Benon Protesus

LÅTEN