Antagonisten - Visa Händerna
Wazzup y´all... Här igen med en ny låt :P :D Ni kan ju droppa lite comments om den :D Aiiight Text: Antagonisten Beat: Advance Patrol - Para Ti Mixning: Antagonisten Antagonisten - Visa händerna.mp3 (INGA HATARE!!! SERIÖS KRITIK ) Maad Respect!!! Peeeeeeeeeys
Yehh , riktigt skönt flow! UPP!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
toppen P16: thanx mayne :D alltid kul när det droppas kommentarer direkt :D mad respect... Peeeeys :D
Klaaaart vi gillar denna ;) Kan ju bara inte bli fel ju ;) :D
_Missundaztood_ F19: hahahah :D man tackar :D peeeeeys :D
hehe fet mannen! =) du blir bättre o bättre man! =) peace
Southland
denna va najjs,, floowet e ööverfett på många ställen,, rösten låter bra,, men lite för hård till beatet kanske,, jag vet inte.. :P i övrigt var det en ööverfet låt i sin helhet.. vissa ord uttalas dock inte jätte tydligt,, men det e inte många... lägger du alla backningar själv??,, tyckte ja hörde greken på tredje?? :P aiit peyyyys
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Riktigt fet låt mannen.. Fett flow.. Grymt härligt beat.. fet text.. Propps.. Pääjz
http://www.myspace.com/quizze
-DoppE- P0: thanx man... haha.. jag va taggad :P och förkyld :P det va därför d låter skumt på sina ställen :P blev nöjd som fan iaf :D :P har inte reccat solo sen "Nu är det sagt"... så jag tyckte att det va dags nu... :P Thanx anyways.. najs att du gillar man :D plonning: aiight... mad respect... fett najs att det gillas man :D Fler comments? :D :P Peeeeeeeeys
Bojan P22: haha.. glömde dig :P THANX MAYNE :D :P
onlove P16: aiight :D thanx man :D ska jag göra.. ska börja jobba på plattan så småningom.. ska bara göra en låt till.. med den nya medlemmen... som en "förstalåt" för att komma igång.. o så folk får höra den nya också... Thanx again.. Fler? :D Peeeeys
vet du vem du påminner om i denna,, o det ska tas som en komplimang.. Angelo i syndikatet.. lite röstmässigt.. fast ändå eget
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
-DoppE- P0: thanx mayne :;D :P
Malmoe gangsta of Semper Fi does it again. Fetare än Bushs maktbegär!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KOlaviL: hhahahahahaha... så kan man också uttrycka det :D :P Fett najs att det gillas :D :P ;) Fler? Peace :D
Draggan P0: nope.. "Inga hatare" betyder folk som Kritiserar dåligt för att dom inte gillar oss/vår stil.. eller som LK/slipz m.f som har blivit utskämda dissvägen för att dom tvunget skulle testa oss... så sitter dom o klagar och har sig för att dom inte kunde klara av "oss" via musiken(är inte samma grupp längre, och har en helt ny stil också (se om "hatarna" gillar det nya mer?)) Det har hänt i ett par av våra gamla trådar... att SPECIELLT LK har varit tuffa o fulat sig med kritik som inte är någon kritik utan enbart för att dom inte "gillar" oss när dom i verkligheten kanske t.o.m gillar låten men inte vågar erkänna det... när man ger kritik så ger man "kritik" detta va bra och/eller detta gillade jag inte/kan förbättras... Vissa tycks tro att kritik kan vara i sån här form "Semper Fi suger" eller "Fan va ni suger" osv.. och det är inte SERIÖS kritik... Duger förklaringen? ;) Peeeeys
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
SKÅNE!!!! KOM IGEN!!!!! VI ÄR DE ENDA SOM KAN RAPPA FAN!!!!! GOGOGOGOGOGOGOGO!!!! HÄNDERNA I TAKET FÖR SKÅNE LAND!!! iaf....flow...."IGELKOTT" "NÅDASKOTT"
http://www.pluralis.info.se KÖP SKIVAN! www.myspace.com/mariodrprod
Lat soft man! Det anda jag kan klaga pa ar overdubsen, later lite for hogt men annars soft soft! Sitter pa ett engelskt tangentbord, darfor jag skriver konstigt :P haha Peeys man!
Rock The Beat Entertainment
mario_dr P22; hahahhaa... fow show man :D Blev på gott humör direkt på morgonen :D thanx mayne :D skrattade som fan nu :D Thanx again man :P EllEss P18: aiight... jaa.. jag tycker själv atrt där är vissa ställe jag stör mig lite på :P se om jag orkar fixa till det :P Varför har du ett engelskt tangentbord? :P Thanx mayne.. mad respect till alla som droppar... Peeeeys
Draggan P0: jeees.. precis så... du har fattat det rätt iallafall :P Då får man väl tacka :P Peeeeys
onlove P16: hahahaha... också ett sätt att påverka folket :D Maaaaad najs :D
-TheGhost- P0: thanx mayne :D Fler ? :D
Spartacuz: haha.. tycker du ? :P Latin som i Latin och elless? för han kör jag med iblöand också :P det va han o jag och en annan snubbe som kickade tillsammans när vi började med musiken :P Så han är en bra polare till mig :P :D Peeeeys
sluta trycka folk på kommentarer....hahaha.....
http://www.pluralis.info.se KÖP SKIVAN! www.myspace.com/mariodrprod
stamina: aiight.. ;D thanx mayne. jag vet att d låter lite kasst på sina ställen.. ska fila lite på det senare.. :P orkar inte göra det nu :P Peeeeys
AP beat ?
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Jaaadå... fortfarande lika bra 8-) :P
Latin_City P18: jeees... står längst upp :P WoiceWoman F19: hehe... man tackar :P :D Fler? jaadå.. peace
_Missundaztood_ F19: haha :D jaaa.. jag vet :D Nu skrev jag till dig med :P :D ;) Peeeeys o såna krejer vaa..
big up!..nice låt..flowet blir bara bättre och bättre!..fett tajt!..när får vi höra nått med han nya medllemen???
cleptoman P0: hehe.. aiight.. Thanx mayne :D det kommer låt inom kort.. troligtvis i veckan :S har fått problem med ljudet igen :( men det kommer... Peace man
riktigt bra, give it up, ja har märkt att dom där kukhuvena som ger sin ''så kallade'' kritik har gett upp hoppet, hahaha,
DIRRTY SOUTH, STAND UP!!!!
Skivsamlare
2005-10-19 13:34
tycker det är bra. men mixen är kass. gillar skånskan!:D du flowar bra, men snubblar på snubblar på orden ibland. men mixen var inget vidare alltså:/
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag hörde att folket gillade denna låt i sofielund !! :D:D
DIRRTY SOUTH, STAND UP!!!!
Tungt detta ! Flowet på topp :D Härligt att du hänger med i beatet ordentligt.. Gillar inte beatet, men eftersom du hänger med så bra blir de bra!
min mådder måddar min skåtter
god damn anta! detta gillar vi, skönt röstläge till det feta beatet! ;D skön text, grymt flow, du lägger det tight asså! (; uppuppupp!
Varför bajtar alla mig?
Kul att toppen propsar.. om man tänker på nuvarande läget.
HAHAHAHAHHAHA.. .jaa... jag såg det nu :P tänk att denna ringrostiga gamla låt har kommit upp igen.. dom har ju sorterat bort 70 % av dom gamla inläggen ju :D Aja.. kul att den dunkar fortfaranade :D
fan mannen klickar på länken så kommer det upp en snippet eller låten ingenting
Fsyfdldfø'
hangmine P0: ligger inte denna låten kvar på soundclicken ? :S aja.. denna är SJUKT gammal :P får fixa en ny länk då
gör så man så man får höra
Fsyfdldfø'
släng händerna i luften för skåneland digga flowet i denna soft låt mayne beatet gilla ja inte så mycket , men du gör d najs maan
Fsyfdldfø'
E de bara jag som inte kan lyssna?:S vilken låt e det?..
...:::KING HOOD MUSIKEN I DIN SPEAKER:::...
den kommer upp där snart igen på soundclick
Fsyfdldfø'
vart kan jag lyssna på låten ? på soundklick länken så kommer de upp låtarna : Antagonisten - Snippet och Antagonisten - Ingenting vilken av dom e det ?
www.myspace.com/fresh4elements
sry grabbar.. detta är en skitgammal tråd.. verkligen.. låten finns inte kvar på soundclick.. ska langa upp den där nu...
såååå... nu ha rjag langat upp den igen.. Till peepsen som ville höra.. Peeeeyys