för fäääään. UPP
Nameless
yo sadge, vilka låtar ska du köra?
Nameless
Hmm...inte bestämt än..
noname - "Runt solen" ute snart!
ska du köra i Phetaste grejen?
http://www.myspace.com/deadlykanha
ensam? eller ska du ha nån side-kick?
Nameless
Producent
2005-08-06 21:12
wa fan poe den skulle kommit upp på veckans mp3 om vi inte la upp den här, fy skam.
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
spacecat Jag sa det till honom...men neeeeeeej NoNameCrew P1 ska köra helt ensam...
aha_ok aa det kommer bli tungt. e det fler som uppträder? spacecat synd att folket går miste om fet hiphop...
Nameless
Producent
2005-08-07 23:23
yo blezz! har du fixat sleepwalkers?
Nameless
MaskiiHallonen Fo shizzle =) tackar KingAlvarez kul att du diggar ;) tack ska du ha
Nameless
Producent
2005-08-09 16:24
third page? damn man! UPP
Nameless
Ganska dåligt uttal på första snubben, men skönt flyt och skön röst! Riktigt skönt flyt! Andra snubben låter lite som Slug ibland, men han mumla till lite ibland, inte lika skönt flyt som första, men helt okej! Beatet var nice!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Producent
2005-08-10 15:48
snubben som rappar i atmosphere =)
Nameless
Tungt.. Diggar Poe!.. alltid lika soft flow!=)..
http://soundcloud.com/rod_g
Rod_G P16 Tack =)
Nameless
Lyricaldrop tack som fan =)))
Nameless
Producent
2005-08-13 13:45
en till upp, det brukar ju krävas ungefär 3 innan man får en till kommentar :P
COULISSE
TUNG som faan ... riktigt bra...
tackar tackar =))
Nameless
Don´t sleep on this peeps...
Producent
2005-08-14 10:39
:) big ups till noname som gick vidare till malmö!
COULISSE
tackar blezz =))
Nameless
ska ju bli pappa om 1 månad så jag måste nog hålla mig i närheten. =) får väl börja med att säga grattis då... för övrigt va låten niiice... fetare hook hade jag velat ha men... aldrig hört Blezz innan? who is he?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blezz blezz.. ;)
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Producent
2005-08-14 16:36
jag är blezz, se till att höra mer av mig :)
COULISSE
conzeKwence Tack tack =)) kul att du diggade låten... O Blezz är jävligt grym och riktigt brutal när det kommer till rap www.blezzam.tk check it out ;)
Nameless
Producent
2005-08-15 13:05
=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kommentera gärna =))
Nameless
waaaaaaaaaaaaaaaiting for the album... ska bli fett nice att höra när det e klart ;)
conzeKwence Tackar =))
Nameless
C",)
:P