Bucc - Folk (Ny låt på Svenska)
Bucc har valt att droppa en vanlig låt på svenska. så varsågoda, ännu en Ny låt med Bucc som heter "Folk" proddat av mig. Left-over shit for the Bucc haters or maybe lovers. Vill ni ha fler låtar med Bucc så maila [email protected] - Nya siten www.bucc.se är snart uppe! Bucc - Folk
Producent
2005-07-17 23:29
det här var bättre svensk rapp från bucc alltså! skön prodd också, riktigt nice beat.. =) DU ska prodda bucc, hehe, du gör det bra!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jävligt skummt beat, tycker ej om låten, inget speciellt med den IMO
Kultursnobb
cliche P19 tack ;) RaubinRäp P20 ibland tre... Da_herbman P17 vah!!! den e juu feeeeeeeet *skojar*
denna var rätt fet faktist, mkt bättre än din svenska diss mot BT! du bevisade iaf att du kunde svenska oxå med denna låt.
oke..på något cp sätt så blir den faktiskt softare efter att man har tvingat sig själv att lyssna igenom låten ett par gången till, ganska härliga samplingar du har till beatet. Hjärntvätt säger jag
Kultursnobb
Det börjar hända saker.. soft.. gillar bucc mycket bättre på engelska.. o tycker han ska fortsätta med narcisisst (stavning lol) stilen OCKSÅ.. varva lite.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
detta va hästlängder bättre än allt annat du släppt denna veckan... beatet räddade dig lite, men mycket mycket bättre rap och text här också.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Håller med Rhetoric till fullo. Beatet var schysst - lite klena trummor dock. Blåset i beatet var hett. Rappen är också bra - stör mig dock på hur du uttalar vissa ord t.ex när säger "när folk går upp..."
http://soundcloud.com/relicbeats
lite offtopic men jag måste fråga! ska du svara på dissen du fick mot dig och ken? ska lyssna på din låt så fort jag kan ;)
jag e så RAK att du blir SNE!
mjöölk Det e ju fan soft att han gör så
Kultursnobb
Da_herbman P17 Samplingarna är från nån gammal svensk jazzskiva. Tycker själv att beaten skulle behöva hårdare trumsound med mer tryck, men det skulle ändå inte bli värsta beaten ... en vanlig beat liksom.
Blev faktiskt jävligt förvånad, trodde du inte alls skulle kunna spotta på svenska!. Men det här va faktiskt rätt heavy! skulle va kul o höra nåt mer på svenska av dig, men du är ju självklart bäst på engelska. aja fett big up!
den här va skitfet!!! grymt beat också från rizla.. hehe mer på svenska från dig tycker jag. blir bätre o bättre mään!! skete... sov inte på d här människor! fäääääääääääääääst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt fet låt.. släpper du ingen ep snart el nåt sånt ?
det finns en chat! missa inte den...
jag tycker verkligen han ska hålla sig till engelska. gillar inte alls han på svenska..man hör fan knappt texte ju..inget jag gillar, dock var beatet nice, fast lite mysko ;)..tycker han flowar så jävla konstigt på svenska..
offfff feet låt mann!!riktigt nice asså!!
mycket bra, efter BT dissen så trodde jag inte att Svenska var Buccs språk, men denna låt motbevisade mig. förstår dock inte riktigt varför Bucc släpper så mycket låtar här på Whoa, fast man skall ju inte klaga. hoppas bara låtarna släpps "på riktigt" mp3 suger ju igentligen. och hoppas att hemsidan blir klar snart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ooooohoho baby! DET HÄR e FEEETT! folk som sover på det här e folk som borde vakna feeett! TUNG låt b... o fett nice beat....
- ö bangashira!
Webmaster
2005-07-18 17:52
Shit, Sveriges just nu mest produktiva rappare? Ska dra ner den här och återkommer sen. Shit va du droppar, keep it up!
OH!!! RRRuggigt fet låt bucc&rez - mycket bra jobbat. Jävla drag genom hela låten, perfekt refräng - satt klockrent. POW!
hehehe rätt roligt när mannen har tokdissat hiphop på svenska ett jävla tag... jaja
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Sådära bara..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
gick att lyssna på iaf
this goes out to my little princess
De låtar som släpps på nätet är låtar som blivit över och som inte har platsat på nån skiva.
Fattar inte hur man kan tycka att de här enns är lite bra...
eller jag bara skoja!
BT fick ännu en tugga att äta och svälja ner oberört
-_-
näää... lite för hypat. inte så mkt rap enligt mig, för mkt uttal på ngt sett och att trycka ut orden ur munnen, istället för att låta dom flyta ut... tummen ner även på denna låten, bucc..
- yes
Nice nice =) Dock så tycker jag att rappen är för hög, man hör inte musiken typ..
Twang System fi de werl
jag tycker verkligen verkligen verkligen att Bucc ska hålla sig till Engelska för där är han FET men på svenska blir det bara keff typ.....Dock rez du har gjort det igen...alltid feta grejer från dig...
RemuZ P15 Säger du det? lol... ok så d e du som bestämmer vad som e värd att lägga upp på whoa... sorry visste inte! Vikktorius P18 tack :)
har inte tyckt något som ni har fjantat omkring med den senaste tiden vart värt att reflektera ett skit över. men detta tyckte jag var bättre även om jag inte är så hemskt imponerad av texten kanske.. tycker den var hård och tight helt enkelt vilket alltid är fett. /ek
det är inte så ofta jag gillar svensk rap men den funkade ävligt bra skön production också. passade jävligt bra
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Skön skön skön bra gjort thomas skönt beat tung...
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Gillar inte din röst.. men aight..
soundcloud.com/brormusk/sets
Gillar inte.. jobbig röst, uttal på vissa ord, flow.
/ Bodhgaya
Ganska bra, men låter som du har svårt me o få fram orden..
Highfive anyone, anyone?
Fan vad du droppar :P
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
fan va fet, du kan ju rappa på svenska, droppa mer!
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
yeah d va nice fan. digga den. nice rap o fetttt beat
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
fuck this shit den va kefff
Detta var fan riktigt bra rap! Inte ofta jag impas av rap på svenska, men detta var riktigt nice asså. Jag har aldrig lyssnat på Bucc på engelska och alltid tyckt det varit rätt tråkigt faktiskt. Men detta var asnice. Jävligt bra beat också.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
den sitter på repeat i itunes! lägg upp mer på svenska då i klass me denna
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
niiiice du är bättre på engelska då men.. fan bästa på svenska o bättre än många på engelska!!!
Nej uschalingen.
Living is easy, with eyes closed.
gillade som fan! softa grejer
www.twitter.com/mzamora036
Bucc borde fan hålla sig vid engelskan asså
Tack för alla era tankar och funderingar kring låten. Bucc spottar ut nya material hela tiden som ni vet och fler låtar på svenska och engelska kommer både på nätet och på skivor. snart har Bucc.se premiär och där kommer det att finnas nya låtar att ladda ner osv! Rezpekt!