Märta & 16-Beat - Cirkeln är Sluten (Freestyle)
Jag vet inte om ni har hört något av amerikanska freestylare vilken hög nivå deras cyphers är på. Om ni lyssnar på t ex. Eyedea, Slug eller Sage Francis, sprutar de bara ut flerstaviga rim. Då vaknar självklart frågan, är detta möjligt på svenska? Jag och 16-Beat gjorde hur som helst ett försök och spelade in en nästan 15 minters lång freestyle cypher, utan varken förskrivningar eller omtagningar, och resltatet blev faktiskt riktigt nice. Bedöm själv: Märta & 16-Beat - Cirkeln är Sluten (Freestyle) Högerklicka, Spara som Improvisationsirkeln kommer att rulla vidare, och om du anser dig själv vara bra på freestyles, hör av dig till någon av oss så kommer vi att arrangera större cyphers inom en snar framtid...
"The Police is coming, drink the Evidence and put your Dick behind your head"
Hahah...stundtals riktigt roligt, som sagt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tappar tråden lite då och då och återanvänder ett par rim, men hittills (7:50 in i låten) så är det klart underhållande (trots att 16-beat är lite nära micken då och då ). Bättre än Games 300 bars i alla fall ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jkstR , lessen, men vad fan ska man göra? :D
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Och Mabande , Märta hade en bra mic med puffskydd, jag hade en mindra bra mic utan puffskydd... That's why..
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
:) Man tack för att du sa det ändå, jkstR , tycker att jag kunde haft lite bättre delivery :)
kul med namedrops! ;) bara kärlek boys! nästa gång tar jag med mig klicket så blir det fetare
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Kul att ni gillar skiten! Dallas, som sagt, vi planerar en fet cypher alá Radio Morning Show. Kontakta oss om någon har lust att joina, samt håll ögonen öppna...
jag är lätt med på en cypher men bor i Uppsala.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De va riktigt nice faktiskt! Garvade till några gånger tillochmed!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fast jag tycker dock att flerstaviga rim inte spelar roll alls i freestyles.
Pharaoh , tågbiljett kostar inte mycket :) Bara du är på och anser dig skillad så löser sig resten...
Många cleana varierade rimm och bra sammarbete mellan rapparna, ni bygger bra av varandra. Lite trisst delivery och flow och lite fler beats hade vart roligt:P Lucky luke raden var nog finast.
yeah jag är på. men hur ofta är det eller är det inte bestämt än? och jag kickar på engelska, hoppas det är acceptabelt.
haha roooligt :D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
måste kolla in sen!
den här var skoj! några bra grejer får ni till, sen är det klart att det är lite utfyllnad o sånt ibland... men så blir det det skulle vara skitsoft o freestyla med er nån gång
hahaha, inte så bra men jävligt kul, särskilt när ni börjar lägga betoningen fel i alla ord :D
hmm .. tyvärr varken så bra eller roligt .. men men lät som ni hade kul ivarjefall
oo är det en bratdiss på skivan? det gillar jag. lät ganska bra för övrigt!
WWW.ISMEN.NU
haha.. rätt kul faktiskt.
oj vad jag skrev i fel tråd innan... roligt !
WWW.ISMEN.NU
nice gjort! roligt imellanåt!
jag e så RAK att du blir SNE!
Haha... Alla får tycka vad de vill, men vi hade i alla fall riktigt kul när vi gjorde det här, och jag har ju några år på mig öva upp mina skills... visst? UPP!
Rimmen är inte det viktigaste utan innehållet, :)
Demirel - Langa upp den så att man får höra då :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
flummigt.. men endå skönt för att vara fresyle:D träna på peace!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Kul att ni diggade! Freestyle är ju det bästa med Hip-Hop, och om det går på amerikanske går det på svenska...
Inte visste jag att Humphrey Bogart var med i Borta Med Vinden? Ball grej förövrigt... :-D
Pretty people shit to...
Jag visste inte heller att Humphrey Bogart rimmade på faktiskt cool snart ... Hehe, fortsätt kommentera!
hahaha tung:D
fuck all you haters!
hah roligt för det mesta iaf : ) tungt :P
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Älskar freestiles de va nice:)
TUNGTUNGTÙNG! den här killen, han har inte en tjej...haha :D
soundcloud.com/brormusk/sets
hahaha tooooooooooooooook skönt !!!!
Planet 80!
Haha den här var grymmt skön:D
Jag antar att ni sett/hört Wake up show med Eyedea och Slug, sägs att det är deras bästa freestyle, men då ska man höra brake of dawn freestyle cypher med Ilogic, Blueprint, Slug, Eyedea och Sage Francis. Men över till denna freestyle, dehär var jävligt bra, svårt att hitta bra freestyles på svenska men dehär va jävligt bra!
www.myspace.com/avmmusic
hahaha asså alvar kompis hur mycket rökte ni innan haha så j¨ävla soft=) peace
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Fet nice asså... Diggade 16 mest =D synd bara att puffskydd saknades =P Men ursäkten är la samma som i Crewbattlen: "ursäkta min dåliga mick men jag bor faktiskt i ghettot" Haha fett nice grabbar keep it up... vi ses 16 beat. peace.
Volym Entertainment <br>
så jävla ball! -jag satt å log hela låten.. haha!
Svammel, nu i din mormors walkman
16-beat har ruggigt skön röst måste jag säga också.
Svammel, nu i din mormors walkman
16 beat har riktigt skön röst:P riktigt fint garv också:D haha så jävla skön freestyle!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Upp med denna tråden för fan folk måste ju lyssna =D
Volym Entertainment <br>
ååååå 16, detta får mig längta efter dig igen... haha ruggigt najs, saknar din röst män!
rätt najs :D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
så jävla mysig, båda var sköna att lyssna på, länge höll ni på också! :)
haha ball som fan asså..
16-beat låter kåt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Hehe, okej?
Kul att det gillas! Vad jag menade med den sångdelen var att han är bög eftersom han sjunger på alla låtar typ... Bara en impulsdiss...
föööör tiiiiiiden den gååååååår vidaaaaaareeeeeee! sången e tight på den låten.. inte alls bögig
soundcloud.com/brormusk/sets