Här är texten för de som vill läsa :) Har tyvärr inte Davloss vers på datan, den kan han posta själv :) Jag vaknar måndag morgon, alkoholen sitter kvar i kroppen/ måste skynda mig för att jag ska hinna i tid till jobbet/ det varma vattnet är slut, det blir en kort stund i duschen/ jag hinner inte äta nu, jag måste ju springa till bussen/ men allt är precis som det ska och jag beblandar mig i mängden/ de flesta åker kommunalt, du ser det lönar sig i längden/ nu med alla jävla biltullar och trängselavgift, jag önskar det gick/ att röra sig fritt, i detta landet, jag ska mot handen/ då var man här igen, hoppas att timmarna går snabbt/ sticker direkt till träningen, för att köra ännu ett pass/ som sagt var, en helt vanlig dag i mitt liv/ jag hinner knappt va med mina vänner på min fritid/ men jag är givmild och har lärt mig att prioritera/ jag har ett tufft schema vilket lätt gör mig irriterad/ och jag spenderar inte tid åt sömn under nattetid/ jag ligger mest och tänker på hur nästa dag ska bli/ refräng X 2 jag är mannen jag förblir, men med nya perspektiv/ inget unikt/ det här är en helt vanlig dag ur mitt liv/ samma individ, som tagit ett kliv/ men allt är sig likt/ det här är en helt vanlig dag ur mitt liv/
"Du har inget att hämta här, som ett homosexuellt par på dagis" -Wk