........................................ ........................................ .................... Sedärja.. Whad up Homie?? Ima give some creds jao... Beatet : Tycker det är tung, lite rörigt bara.. Men det e nice... Ref: Tycker engelskan är klockren och du anvnder lite sköna utdragna meningar.. Gillar det mannen.. =)=) Men känns som att den inte är jätte bra mixad och att det blir lite rörigt och så.. Men tycker det e helt okej mannne.. Rolig på nåt sätt =)=) Känns som du driver lite Ironi.. Vers1. Riktigt sjysst text, som alltid.. flowet och engelskan är nice som fan mannen.. Även det är väl rätt vanligt med dig, men tycker att din delivery har blivit lite bättre sen jag hörde dig sist.. Även om låten är gammal så duger allt bra mannen.. =)=) Vers2.. Mer eller mindre samma sak faktiskt, men jag gillar denna texten ännu mer, där förklarar du mer och går in på lite roligare rimm osv.. Me like.. Vers3.. Fyndigt, många bra lines som du drar till en parallel osv.. Låter nice med flow och delivery samt text oxå.. Vet inte om jag gillar den bäst, gillar nog vers2 bäst.. Men ditt flow i slutet på denna är nice, speedar upp det samtidigt som du håller orden levande och lätta att höra.. Gillar att du fortsätter rappa när trummkommpet dött ut.. =)=) 3/5-mannen :P Päjjz...
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)