I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Just-E - It's Over

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-05-25 17:30

Just-E - It's Over

It's Over Högerklicka... spara som...

Tänkte att man måste uppdatera sin existens på whoa lite... därför har jag nyligen spelat in en gammal låt, skrev den 2001 har jag för mig, så visst har den några år på nacken...

Har inte lagt ner så mycket tid på den alls... bara reccat och mixat lite kvickt, så tryck inte ner den för mycket nu, OK? haha

Text, rap, mixn : Jag (hemma hos mig)
Beat: Nåt som låg på datorn... nån som kallade sig ESP2003 på mp3.com

It's Over Högerklicka... spara som...

Just-E's Music

Pretty people shit to...

2005-05-25 17:31
Den speglar lite depressiv ångest, blandat med en smula hybris och en gnutta ironi.
Pretty people shit to...

2005-05-25 19:11
För övrigt kan jag ju säga att även om det är en låt som jag inte lagt ner så mycket energi på, så hade varit trevligt med lite comments...
Pretty people shit to...

2005-05-25 20:02
Haha. :P

Refrängen låter lite konstigt. Men fet låt och keep up the work. Härligt med de gamla låtarna igen. :)
DIIIF

2005-05-25 20:06
KB-Raggs : Tack så mycket... jo, du har rätt, reffen blev inte riktigt som jag tänkte mig... men det får gå ändå. Thx for supporting iaf!

Fred
Pretty people shit to...

2005-05-25 22:14
Någon som har lust att skriva några söta ord?
Pretty people shit to...

2005-05-30 19:05
Amakey_ : Trevligt att du tycker så :D

Upp med denna!
Pretty people shit to...

2005-05-30 19:12
........................................ ........................................ ....................
Sedärja.. Whad up Homie?? Ima give some creds jao...

Beatet : Tycker det är tung, lite rörigt bara.. Men det e nice...

Ref: Tycker engelskan är klockren och du anvnder lite sköna utdragna meningar.. Gillar det mannen.. =)=) Men känns som att den inte är jätte bra mixad och att det blir lite rörigt och så.. Men tycker det e helt okej mannne.. Rolig på nåt sätt =)=) Känns som du driver lite Ironi..

Vers1. Riktigt sjysst text, som alltid.. flowet och engelskan är nice som fan mannen.. Även det är väl rätt vanligt med dig, men tycker att din delivery har blivit lite bättre sen jag hörde dig sist.. Även om låten är gammal så duger allt bra mannen.. =)=)

Vers2.. Mer eller mindre samma sak faktiskt, men jag gillar denna texten ännu mer, där förklarar du mer och går in på lite roligare rimm osv.. Me like..

Vers3..
Fyndigt, många bra lines som du drar till en parallel osv.. Låter nice med flow och delivery samt text oxå.. Vet inte om jag gillar den bäst, gillar nog vers2 bäst.. Men ditt flow i slutet på denna är nice, speedar upp det samtidigt som du håller orden levande och lätta att höra..

Gillar att du fortsätter rappa när trummkommpet dött ut.. =)=)

3/5-mannen :P

Päjjz...
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)

2005-05-30 23:51
Judge : Feting-nice kritik... damn trevligt! Känns skönt med bro's som lyssnar och diggar :-D Tack som fan!
Pretty people shit to...

2005-05-30 23:52
ps. Håller med om det du sagt... tack igen ds.
Pretty people shit to...

2005-05-31 23:45
Inga fler? Hade varit hyggligt med nån comment, även om jag inte är 100%:igt nöjd...
Pretty people shit to...

2005-06-01 16:56
Låter bra man, kör på bara. Diggas!

2005-06-01 18:45
Soppa_Opa (Choys) : Tack som fan bro'! Det känns underbart med fina ord från dig! I'mma keep doing it!

Skoob : Härligt med trevliga kommentarer från dig också, det värmer som fan mannen!

Eightball_no1 : Känns även fint med schyssta ord från dig! Beatet är proddat av (som det står ovan) nån snubbe som kallade sig ESP2003... från mp3.com när det hade beats... typ waaaayy back haha.

Tack som fan grabs!!! Har supit som fan, för vi har haft skattjakt i stan idag... för oss soon-to-be-students... aningen laddad är man nu, och så blir det utgång snart igen, ska käka lite bara, så blir det till att hinka ännu mer!!!!

Word up!
Pretty people shit to...

2005-06-02 11:16
Kom igen nu då... jag vet ju att det går att krama ur lite mer ur whoa!
Pretty people shit to...

2005-06-03 14:35
Snart e skolan också över...
Pretty people shit to...

2005-06-04 20:10
Ska man låta denna sjunka med comments från hmmmm... 6 pers?
Pretty people shit to...

2005-06-05 09:09
galet skönt beat det äger
rappen sitter där den skall skittfett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-05 19:55
kishore82 : Tack så mycket! Jo beatet var en höjdare, tungt och grimey :-D Tack igen!
Pretty people shit to...

2005-06-08 18:22
Kom igen nu då!
Pretty people shit to...

2005-06-08 23:47
Inte nu heller? Suck
Pretty people shit to...

2005-06-22 16:39
Gör en genomkörare till i jakt på en och annan comment... för fan!
Pretty people shit to...

2005-06-23 10:13
Är jag verkligen så ointressant?
Pretty people shit to...