Db Crew - Fuck Aina Part 2
Shuuzz alla slynor , ny låt från dalaberg till farbror blå andra delen, mickeeeet bra låt troo mej Mixningen e keff jag vet hehe men men.. Rappare i ordning : Dany Bengalo Mamo Rx2 Dahood Mr Q Skoob Gomil Tasty Länken : fileserv4.soundclick.com passa fett me kritik ok!!! tack på förhand haha
taggaaaa
kom inte fram nått på länken...
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
nått fel me länken
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
eej, är de ni som hatar KRG? peajz! ps; tankar låten nu..:D
A.C.A.B
sho. Den va helt okey. Bra flow. Skön text. Fett skönt beat. Fuck bängen! Peace
http://www.myspace.com/quizze
fan soft går skola i uddevalla :)
hej..
gossefiske nej jag hatar polisen för dom har ställt till de så mycke för mig, och samt mina vänner va fan vet du om de yttra dej inte här om du inte ska kommentera låten din åsna...
taggaaaa
upp komigen va inte såna snåla nu, detta e bättre än de mesta som släpps ¨på whoa blunda ej för detta..!!!!!
taggaaaa
fuck Ainaa mannen...... Jävla Sviiin erom .... tajt låt grabbar....=) glöggish P18 gossefiske jag svär att dom här två e bögar... dom håller med varandra till hundra procent.. Aja Faget varning på dem iaf... =) Piiiizzzzz
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
bra tema grabbar... fet refräng... vissa va lite bättre än andra men det är all to the good...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
hahah sluta nu, du e ju inte bättre själv chaos din mes haha igentligen ska du inte änns få kommentera pajjas. HAhah ni får TRO va ni vill, eftersom ni inte VET ett skit vad vi har gjort och inte eller hur? å loco du ska få se;)
taggaaaa
Enda som håller standard är skoob tyvärr.. Sen är det bara att inse grabbar att varken Uddevalla Eller Dalaberg är det minsta ghetto.. Been there done that.
.....
Va fan i det för värld ni lever i för helvete nu flippar jag ur .. Sitter ni och kollar ner på dom här killarna som snackar skit om polisen?För helvete alla som har klagat vet ni va ni snackar om eller är ni bara rasitsiska?"Vet att ni tänker nej men jag är inte rassist jag äter ju kebab och hatar bara såna där invandrare som kommer till svergie och förstör"?Men skippa skitt snacket och sluta snacka skit för helvete?Teamat är fett bra har ni inte sett över allt snackar dom om sverigie polisen hur dålig den är och hur smutsig den är så knip ingen för helvete men som sagt det finns bara poliser och dåliga ... Har ni fördomar så har ni kommit till fel community det är hip hop ingen polka musik eller raggar musik förhelvete .... DB in the house muder fucker nice grabbar riktigt nice
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
hehehe, ni e galna grabbar. tack alla som uppskattar mitt lilla gästinlägg i låten; de som vet, vet ja står för. Ge grabbarna en chans, många som e me i låten har precis börjat sin resa inom hiphop. Att polisen blev temat, d vet ja inte varför; vissa av grabbarna har hamnat i situationer där de känner att myndigheterna behandlat de illa; handlar knappast om o försöka vara ghetto. JAG tycker inte om de flesta poliser, för ja har erfarenheter från mitt hemland, där poliser misshandlade & dödade människor. Såna erfarenheter försvinner inte, bara för att man flyttar därifrån; once a cop, always a cop. Mina personliga favoriter på låten är utan tvekan Rx2 & lillebror Mr. Q., alltid ett nöje att höra er 2 äga. Fred!
P.S.: Den som mixat; flytta mina vocals från den där effekten; låter ju som om ja rappar från telefonen!!
helt sant Magic Å Skoob asså Dom vet inte att det finns dirty cops.. Men tro mej det fiinns Det har hänt att dom tar en Flera Gånger utan att man har gjort nått Å säg att det inte Händer era fisar fär det gör det.. det har jag vart med om... Så kanske Därför poliser är Sviin.... Men det Finns Goda Också men dom håller jag utanför hära..... men IAf Fuck The police.......
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
skoob som alltid , mr q , rx2 ! ni vet vad ni håller på med , i övrigt är dany mustig , diggar din skit . Shuuz
Db Crew = Upptaget sen 3 år tillbaks så fuck that name.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
polisen tog min alkohol i lysekil :(
http://www.myspace.com/akinonline
King-Size DB Crew har funnits till sen -96 där vi bor, så fuck yo´ ass.
king size det va lite onödigt sagt för dom haft det namnet längre än 3år skoob starta det crewet när han börja kicka och det är ju ett jävla tagsen.bara för dom inte hängt på whoa innan den här låten behöver det inte bettyda att dom nyss kommit på namnet. Sen är db en förkortning för dalaberg.Så deras namn är mer äkta =P
Jaha trode det var nått nytt, my bad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fill3
Den har har rx2 gjort cheka hans nya låt
www.whoa.nu
länken e knas?
Tänk Efter innan du skriver nåt för hastat king Size STUPID//// Speedy
fett jobbat grabbar.. Härligt.. DB CREW..4 EVA. Äve fast jag inte bor där då.. hiihihi jag vet att ni busar med flickornas musar.. hihih..///
Länken är till en ny tråd så letta efter Rx2 - L.O.V.E ni kommer inte bli miss nöjda ......Bräääääääääääääääää
FUCK AAAINA YÅÅÅ
Luuuurk Foundation