Joto - MSV diss (svaret)
yao... beef like whoa :D http://www.soundclick.com/util/DownloadS .. höger klicka å spara mål som ;) Texten: Mister Selim Vitija a.k.a MSV// Jag hörde din diss och nu ska rätta till dina fel// ett: jag har ingen brud, jag är fortfarande singel// två: säg mitt namn rätt annars hänger du snart å dinglar// Du tror att du kan vinna, håll käft och säg inget mer// Du är fan inte felfri du är precis som i "finn fem fel"// Du snackade om mina föräldrar tror du du e en tuffing?// Snacka skit om dom igen och du får huvudrollen i min snuffilm// Du har fått en jävla massa trubbel din jävla nät MC// Skillnaden är: Jag är skillad, o du är sjuk som i en epedemi// Är du lantis va, du bor ju alldeles nedanför min gata// Du gämförde dig med gud, men du vet det e jag som e satan// Å Selim Vitija din fitta som flyter som ett båt ankare// Beefar du mig igen och jag får dig å tänka själmordtankar// Och med mina två sista bars så ska jag berätta sanningen// Jag har utvecklats som fan och du tro fan inte att du vann igen// ---------------------------------------- --------------- vänta lite nu Selim, om jag hade haft en flickvän och du knullat henne... hade inte du varit otrogen mot sandra då? ---------------------------------------- --------------- peace....
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|