I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Två nya F.U.B.A.R låtar

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-05-04 20:57

Två nya F.U.B.A.R låtar

Vi vill bara göra er uppmärksamma på att F.U.B.A.R har släppt två nya låtar som finns för GRATIS nedladdning!!!

Länge leve fildelning och fuck snubbar som Pär Gessle!!!! killen är miljonär men gnäller ialla fall. Men skit i han och håll till godo!!!!

http://www.soundclick.com/bonebreakinbea ..

Fan va långt inlägget blev, hoppas ni orkar läsa...fan också nu blev det ännu llläääängreeee...

"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears

2005-05-04 21:20
Mmm, eller hur, då kan ni ju ge bort resten av era kommande produktioner gratis på nätet också då eller?

2005-05-04 21:45
<<GAIA >>>

Ja det tänker vi faktiskt göra. tro det eller ej!
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears

2005-05-04 21:46
Tror jag inte på för fem öre men om det verkligen skulle vara så, visst, soft isf...

2005-05-04 21:56
får tanka detta imöra då...

ska bli intressant att höra.
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-05-04 22:04
"fuck snubbar som Pär Gessle!!!!"

Så lågt och så puckat sagt..Lyssnar kanske snart om jag har ork efter den kommentaren..

2005-05-04 22:15
<<Freddman >>

Förlåt om jag sårade dig och andra eventuella Roxette fans...hmm

2005-05-05 13:12
Fan va alla hatar på att det är gratis. Men ni får gärna betala om ni vill...eller låta bli att ladda ner...
Rappare

2005-05-05 14:46
Jag säger som Lil´ Jon: Yeahhhhhhhhhhh!

Whaaat!!!
You don't think rational when you're lovesick
The heart convince the brain that the glove fit

2005-05-05 22:17
Tack tack!!! nån som inte klagar på priset, hehe

2005-05-05 23:53
jävligt nice...

när kommer nästa skiva då? :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-05-06 10:44
Håller på för fullt...ok kanske inte för fullt men den är ialla fall på gång. Några av låtarna kommer ni redan ha hört. Andra är helt nya!!! BoneBreakinBeats kommer också släppa en promotion-cd inom snar framtid med låtar och beats. Den kommer att vara helt Gratis även för beställning med omslag och skit. Vi tar bra betalt för post-avgifter och dylikt.

Peace!!!
Rappare

2005-05-06 20:18
Sov inte på detta...

2005-05-07 01:31
<Melancholic>

När droppar du ditt shit då. har inte hört nåt på ett tag men enligt ryktena ska du ha utvecklats en hel del... Upp till bevis!!!
Rappare

2005-05-07 16:22
SupasoniK

It´s coming.

Just you wait...

"I flow like a tsunami, you get swept away"