Queff - Jag har ingen producent! [5spårig Netplay]
Här får ni fem ganska gamla låtar som jag hittade på min dator! Mest sessions och shit.. Men digga om ni vill! Vet att det finns iallafall två personer som diggar fett och vill ha (my-life P16 och din mamma) så den här går ut till er två! Tack till toffer för serverplats! (Och nej, det här är ingen netplay, det är bara några låtar samlade i samma tråd ) SOM VANLIGT: HÖGERKLICKA OCH VÄLJ SPARA MÅL SOM (jag är väl medveten om att en eller två utav dessa har snurrat på whoa, om än kort, under tiden då jag var bannad. Ni får ha överseende som långa personer ) Queff - Jag vill säga en sak.mp3 Rap: Queff Beat: Puff Daddy - I'll be missing you Mixning: Nicko (haha) Studio: Green Room Queff - 60sekunder.mp3 Rap: Queff Beat: Den där tipsysnubben tror jag.. eller fabolus eller nått! Mixning: Queff (haha) Studio: PQ'studios! Queff & Apetite feat. R-Ett - Fresh 2005 Rap: Queff & Apetite Reff: R-Ett Beat: Atmosphere - My Songs Mixning: Apetite Studio: PQ'studios samt R-etts runkhörna Queff - Vi syns bland molnen.mp3 Rap: Queff Beat: Atmosphere - Reflections Mixning: Nicko & Queff (haha) Studio: Green Room Queff & Preeme - Ett ögonblick.mp3 Rap: Queff & Apetite Reff: Adam Mixning: Apetite Studio: PQ'studios Och nej jag kommer inte slänga upp en zip med alla låtar.. puss och kram! Håll utkik för riktiga och seriösare (och framförallt bättre mixxade!) låtar i framtiden! Jag kan om jag vill men jag vill inte!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|