Nötkräm (Marty & Goofy) - Kalas
Här kommer en låt från vår grupp Nötkräm... Låten heter Kalas och handlingen samt temat är det bättre att lyssna sig till. Nötkräm - Kalas Peeez
Haha! Denna var rolig...
Forumsignatur:
såååååååååååååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
jag tyckte att den var fin, lite sorglig på slutet bara.
"I wake up in the morning and piss excellence"
Plocka nötterna, som faller från trädet! Nörkräm for president, låten är skitfet!
It's all alright!<br>
hahahaah rolig som faan....nice låt
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Sköönt flyt, Rolig text, Nice Kepp it up!
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
hahah sköön lååååååååt!! sparas lätt !! :D
tja
Hahahahaha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ruggigt underbar alltså! Klockrent beat, klockren berättarröst, fan vad fin den är. Och riktigt jävla skön rap, utom på vissa ställen. Satt och log såhär :D typ hela tiden. Det enda som var synd var martys allra sista, viktiga rader, som var skitsvåra att höra vad han sa... Roligaste låten på år och dag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
>Rimmar pluralis på nötkräm eller plockanötter? Denna var skit bra, skit fet.. fyfan vad rolig! :D
soundcloud.com/brormusk/sets
skitskoj att ni gillar! vi gör inte så hård hiphop, tycker det behövs lite skojjig musik att kunna lyssna på ibland också.. :)
rätt fet, alltså goofy gav inte vidare inbjudningar fast han skulle? Jag hörde inte allt :)
Tror du skickat denna nångång, kanske bara var ett snippet. Men den är cool som satan alltså, skön stil. Gillar det du och Goofy kör ihop. Fortsätt så!
www.erikbergstrom.se
Niceness! En av favoriterna. Och diggar ni ska ni köpa plattan! rakt igenom skönt charmig underhållande platta!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Luv Da NuddyCream!
www.caustic.se
den är tung, kul tema och framfört på ett roligt sätt. Båda lägger det tight och beatet är tjockt =). en sak: har man klasser på dagis i staffanstorp? =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
klart man har klasser! fast de heter visserligen inte 1B, 2A osv. heter väll typ nyckelpigan avdelning 1 osv. men klasser finns det nog på alla dagis! :)
Redaktionschef
2005-02-24 17:18
Låten är skitbra, hade gärna släppt den som aktuell mp3 men vi var inte riktigt överens i whoacrew om dens storhet...finns ett eller annat spår till på demot som är lika galet grymt också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Marty vi hade avdelningar, men ingen visste vem som gick vart, så det var mer "ok kids, go bananas"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
synd, vi hade också gärna sett den som whoa mp3:a istället, menmen,, förstår att den kanske inte håller måttet där för alla eller motsvarande. så den dök upp i audioforumet istället för vi vill ändå spida :-) peez
upp! foor satiken!
www.caustic.se
haha överfett! det vet ni
Ålltzen, Växjö, Bremen.
najs najs :).
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
skön
dingrinn.blogspot.com
vafan, en liten uppning skadar inte någon som kanske missat denna söta sång ;)
hehe fet.. =)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Skön låt. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
hehe ^^ Så sant så,,fast vi hade tänkt att man direkt skulle relatera kalas till guilty concience, fast det verkar som vi misslyckats lite med ddet, hehe
Jag tänkte på guilty concience beatet direkt. Dock är enda sambandet jag ser med den låten är att ni har små berättar avdelningar i låten.
jadå,, håller med ^^ eller vad säger jag, hehe, det var så vi tänkte, hehe + lite dåligt samvete till barn som är dumma mot varann hahaha ;)