Just-E - All Alone In This World Vers 1
Ladda ner (Högerklicka, Spara som...) Ännu en ny låt av mig! Text: Jag Rap: Jag Rec/Mix: Jag Beat: Wyshmaster (free-beat) Hoppas att denna får lite större publik än tidigare låtar... nåja. Jag har bara spelat in en vers av låten... så jag tänkte om jag kunde få lite tips m.m. på saker som kanske skulle tänka på när jag gör färdigt låten. Fridens gubbar och gummor! Ladda ner (Högerklicka, Spara som...)
Pretty people shit to...
kuid : Tack så mycket! Det känns bra att höra! Tack!
Pretty people shit to...
SureOne : Tack så mycket! Hmmm... angående namnet, den aspekten (Eazy E) har jag faktiskt inte tänkt på :/ Har hört paralleller till Just D några gånger dock :P Nåja... fred Tack igen :P
Pretty people shit to...
Sååå feeet, diggar den ;)
_Ak4 : Man tackar! Hela låten är under uppbyggnad, men är nog klar inom en snar framtid :P Fortsätt lyssna!
Pretty people shit to...
PhaseOne : Tack som fan mään! Sånt här sporrar en som fasen! Låten skall bara spelas in och mixas, sen så jävlar :D Mycket tack för allt stöd! Whole lotta' love!
Pretty people shit to...
Awkward : Ok ska tänka på att ändra deliveryn lite, har själv hört det. Jag har en lite nyare version där acapellan ligger lite högre, och är lite tydligare då jag också håller med om att den är lite otydlig. Tack så mycket!
Pretty people shit to...
Mannen riktigt sjysst... Din röst e riktigt tung, din engelska är oxå bra, men går att få bättre. Eller så är det deliveryn jag sitter och stör mig lite på... Men det är riktigt bra som sagt.. Texten är mkt mkt bra.. Beatet är oxå bra valt till denna låten.. :):)
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Judge_ceasar : Thanx for supporting! Jo... jag håller med, jag kommer att göra om versen, rappa in den när jag har lite längre tid på mig för att deliveryn och artikuleringen skall sitta lite bättre :D Tack så mycket för kommentarerna !!!
Pretty people shit to...
Bara så att den ska ligga uppe över natten :D Tack så mycket till er som lyssnat och till er som kommenterat! Keep it alive!
Pretty people shit to...
Just-E P18 Foeee that shit u did foeee me.. Foe suree im bounche in here foeee ya.. :):):) Keep it TRUE, thats what its about!!
Judge_ceasar : Hell yeah! Word up!
Pretty people shit to...
Uppish med denna... behöver comments! Det gick ju så bra i början?
Pretty people shit to...
helt nice dude, bra jobbat som fan =)
Skoob : tack så mycket! Alltid härligt när rediga hundar diggar :D Fridens
Pretty people shit to...
uppar denna för tycker den håller fett bra klass..
Neee nu jävlar... den ska vara uppe över kvällen iaf :P
Pretty people shit to...
Skulle gärna vilja ha lite fler comments till imorron!
Pretty people shit to...
Här får du en till kommentar; du e begåvad man, ta vara på d; fortsätt göra d du gör, utveckla dig själv... helt nice..!
jävligt skön, gillar din röst du låter så harmonisk på nåt vis deliviryt är tungt samtidigt som det svävar fram vilket är mycket positivt, det gillar jag som fan ditt flow går helt enkelt inte att klaga på, texten är nice som fan fint upplägg och fina rim.. dock gillade jag inte beatet, jag får en känsla av att nån sitter och bankar på ett par kastruller i ett kök och sen sitter någon och försöker spela gitarr på massa upphängda ståltrådar när jag hör det.. nej det tyckte inte jag passade, tror det är trummorna som gör det, dem låter så stela och kantiga.. tur att det är du som e på beatet så det blir hörvärt.. nu är säkert jag den enda som tycker så men jag är inte så mycket för såna här beats..
IMaN_B : Jo... det kan jag förstå... men det är inte jag som ska lägga refrängen utan en sångerska... så det kommer bli riktigt nice! Jo... beatet är väl lite som det, men jag tycker ändå att det är ganska soft. Tack för dina synpunkter och så... uppskattas! Skoob : Tack som fan, mään! Fan, känns fint att höra sånt! my-life : Härligt konstruktivt! Tackar, tackar för dina fina ord! Kan hålla med dig till viss del om beatet... men där råder olika smak och så :P Jag ska prova på ett annat beat också... så får jag se vilken som blir bäst. Beatet skall vara lite sorgligt... för det är en sorglig historia jag berättar... nåja. Tack så mycket för dina utvecklade och värmande kommentarer! Tack alla!!! Nuthin but love!
Pretty people shit to...
Härligt med alla comments... jag uppskattar som fan!!
Pretty people shit to...
Lite tips om hur jag kan förbättra den, utan att ändra på beatet, som jag inte kan göra något åt? Mixning... utformning etc... Fridens
Pretty people shit to...
Jag har tyvärr ingen riktig konstruktib kritik med tanke på att jag gillade hela soundet, försökte leta efter nån småsak att klaga på. men hittade inte :)
Soy-Soy : Tack så mycket... tack! Kul o höra att människor gillar :D
Pretty people shit to...
Det var tungt. Fet röst. Men lite Eminem beat:D
www.Tmark.tk
TrademarkOne : Tack, Tack :D Eminem-beat? Jo... kanske lite, fast jag tycker nog isåfall Dr.Dre-beat som Eminem skulle kunna rappat på kanske :P Nåja, fint att du gillar! :D
Pretty people shit to...
kom igen nu! Jag tror jag kan pumpa whoa på några fler comments?
Pretty people shit to...
Fler som vill hjälpa till?
Pretty people shit to...
Ska lyssna när ja kommer hem, e på jobbet nu :P
I'm K-town mafukka, you get it?
Pawe : Väntar med spänning :D
Pretty people shit to...
joo den va najs..keep it up....
I'm K-town mafukka, you get it?
Legetima : OK... ska försöka klämma ihop nötterna lite och ta i lite mer... vet inte riktigt varför det blir så... det bara blir det :S Kan försöka mixa lite annorlunda också... Pawe : Tack så mycket! Sure will!
Pretty people shit to...
Ska vi uppa den bara för att det är söndag? Jo... det gör vi!
Pretty people shit to...
Det var väl då fan??
Pretty people shit to...
AndreasP : Tack så mycket!!! Det värmer i vinterkylan :D Denna låten har faktiskt något år på nacken... iaf textmässigt då den skrevs för något år sedan... Men det kommer fler låtar... med flerstavigt... det kan du räkna med, då jag själv också gillar det!!! Fred!
Pretty people shit to...
Det har ju varit schysst hittills? Kom igen... I need this!
Pretty people shit to...