Noll Tolerans - Inget jävla skämt mannen
Noll Tolerans - Lysekil - 0523 - Fonky Fresh och Chaos! En låt om absolut ingenting :D skrev av oss lite och spelade in. Blev rätt okey enligt mig iaf, vet ju inte vad ni tycker. men detta är en kortare version av den riktiga versionen som kommer bestå av: "Intro, Vers1, Reffx2, Vers2, Reffx2, Cuts, Reffx2, Outro". props till min producent och DJ .. M-Phatic som står för beaten och cutsen. men detta är vad vi har att bjuda på för tillfället, så tanka hem och lyssna och kritisera gärna efteråt och lämna nån gullig kommentar :D Klicka här för att komma till sidan Intro: Akin O.Y Vers1: Fresh/Chaos Reffx2: Fresh/Chaos Cuts : M-Phatic Mixning&Mastring: Fresh Producerad av: M-Phatic Klicka här för att komma till sidan
Mr. P
yeah tycker det va riktigt fett ! som Sörlin sa.. brukar inte digga chaos men här va han riktigt bra ! å fonky du vet att du blir bra i alla låtar så ajt ! PZ
Tack, mina båda vänner. *grr* Be back wit sum mo' shit :D Peace
Mr. P
Skivsamlare
2005-01-12 18:12
hmmm, hade inte ni beef nyss? o var värste ovänner?:/
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
chaos låter som en 5 åring.
yeha faktiskt rätt tungt. men tycker dock Chaos är bättre på denna,din underbara Röst som jag bara älskar... dina rader har utveklats ..! och fresh lägger detta rätt snyggt oxå faktiskt.. Skönt beat.. bra låt i helhet av mig får den VG , men vill ge en extra tumme upp för chaos som sagt.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet va nice .. Fonky läger det anderlund men det va nice men man är inte van att höra dig lägga det så det blev nån konstig choch att du inte droppa så hårt .. Choas nice radder du lägger men ditt flow va inget jag gilla och din röst är för klen du kunde vart med aggresiv och som nån så dina överdubs hördes inte och gilla inte din delevery du får ha mer attetyd men din utvekling börjar nu när du har spelat in mer ... Reffen va nice men ni kunde laggt den hårdare mixat den högfere så man hade fasstanat för den ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Skivsamlare
2005-01-12 20:44
det var nice beat och cuts av M-Phatic gillade inte texten så mycket..men det var en rätt så bra reffräng på låten. sen var jag i lysekil i sommras och jag blev inte blåslagen...men ni kanske börjar räkna att man blir det från och med nu när låten är släppt...
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112
hmm jorå.. tyckte den var helt okej.. bägge la typ rätt bra
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Fett bra låt. Skönt beat. Bra gjort!
http://www.myspace.com/quizze
Moderator
2005-01-13 08:30
grym låt som vanligt Chaos gör de tight likaså Fresh !
nu har jag inte lyssnat på låten och jag vet inte riktigt ifall jag ska göra det. med en rubrik : "Noll Tolerans - Inget jävla skämt mannen" bara det sista ordet mannen förstör såpass mkt, sedan vet jag vad fresh går för och chaos oxå.. men kul att ni kör.. hejj-...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
DjJohnBoy P16 haha :P tack så mycket. theauthenik P21 sötnos, tack så mycket mannen :) TheRealMagic som sagt, detta är inte den hela/riktiga versionen. den kommer bli fetare som fan :D Tack alla andra också :D Peace och upp.
Mr. P
Skivsamlare
2005-01-13 18:14
säg då, hade ni inte värsta beefen nyss? skitsnack hit o dit?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
det jag gillade bäst med "låten" är Dj:s jobb .. najs najs beat.. najs scratch annars var den hörbar :D sätts inte på repeat iaf *upp*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack grabbar :) hehe. Peace
Mr. P
djRoeRoe P18 din åsikt... förövrigt var cutsen bara "uppvärmning" han skulle visa mig hans skillz och drog ihop det på 10 min. så det lär bli bättre på den riktiga versionen :D
Mr. P
Fresh, Skönt att höra dej skryta lite igen, va läbgesen nu. och du gjorde de bra =) Chaos, detta va nog de första med dig jag tyckte va riktigt bra =)
upp....
http://www.myspace.com/akinonline
Trodde jag hade alla låtar med fresh men inte fixa en ny länk plz
Robin (G_Lee)
Länken funkar inte för mig.. :(
-_-
Nej o fonky är en av mina favoriter så måstee ha
Robin (G_Lee)
Moderator
2006-09-16 17:16
Daterat 05-01-12 17:51
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha stenåldern? :D
work some magic