FaKtuM Entertainment - 4 låtar
FaKtuM Entertainment släppte igår 4 nya låtar.... vi består av FDF MarQi och Klein, ge oss gärna konstruktiv kretik... Brevet till gud: BEAT: Askin och Yoni-Boy Rap i ordning:Klein, MarQi, FDF Dödens kalla vrå: BEAT: MarQi Rap i ordning: FDF, Klein, MarQi Förlorade stjälar: BEAT: DJ tek Rap i ordning: FDF, MarQi, Klein Vägen ut: BEAT: MarQi Rap i ordning: MarQi, FDF, Klein Tanka låtarna här tack för att ni lyssnade! peace out
•¬We ride together We die together, BeamBoyz for life¬•
skit bra )
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Vägen ut: var riktigt sorglig =(
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
thx mannen... mer ?
shuu Brevet till gud: sådär faktiskt.. ni höll er till er topic jävligt bra, vilket är posetivt, beatet och flowet i denna låt var lite halvdan.. Dödens kalla vrå: riktigt bra faktiskt! =D skönt beat, skön rap, o eran "halv rap halv sång" lät ruggigt bra! Förlorade stjälar: var oxå sådär, inte samma kvalité som i "Dödens kalla vrå".. men ganska så skönt beat, men det hade nog låtit bättre om ni hade slowat tempot lite.. Vägen ut: skön, tung låt! rätt sorlig! o det låter bra! najs text som fan! för övrigt: ni har talang grabbar.. bra produktion, bra mixning.. men det skulle vara skit kul att få höra lite flerstav på era ryhmes! gå gärna in på tråden "chai - 2 låtar" och lyssna på min homieboys låtar! ge kritik! peyz!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
glömde säga att era 2 låtar "Vägen ut" och "Dödens kalla vrå", sparade jag faktiskt på min data för att kunna lyssna på dem! =D peace out
Dread_Lime.. tack så mycket! hehe nice att du gillade ;) alltid kul... mer ?
Brevet till gud: Skönt beat!, helt okej flyt, lite dålig kvalite? :P Dödens kalla vrå: Skönt beat!, skönt flyt, fortsätt så =) Tankade bara dom två, ska titta teve nu, peez!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe okej.. tack för din tid ;) hehe mer? det gillas ?
hehe det är fett skönt tycker jag :D hehe peace mer? .... UPP
jag orkade bara lyssna på "vägen ut" och "brev till gud" men det jag hörde var fett nice gillade speciellt era beats, riktigt sköna var dom om jag nu ska säga nåt konstruktivt så, texterna kan ni nog göra bättre, med mer flerstaviga rim etc. men..keep it up !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
d e luungnt, men lyssna gärna på våra låtar!! gå in på tråden: chai - 2 låtar , som finns i detta audio forum.. skulle uppskattas mycket om ni lyssna på mp3orna!!! pizzzzzzz!
dread_lime jupp det ska jag göra nu med en gång :) Mickmästarn tack så mycket, jupp vi ska tänka på det.. thx! peace out.. MER ?
kom igen nu
.......
kEFF shit..sorry! har ett pår låtar me marqi..sorry män men shittet e keffish!
A.C.A.B
har ett par låtar med mig ? va snackar du om ? okej... smaken är som baken... :P mer ?
hahahhaa har ett par song som ä droppade av daj bre..tyckte bara inte om rappen:P inget dissande utan tyckte din shiiiz va keff bara men men alla har olika åååsiiiikter:D pejz niggah
A.C.A.B
yeas ;) fick precis reda på hur du fått dom ;) madelene... :P ;)
hahhaa jaO...mah girl:D
A.C.A.B
yeah yeah ... ;)