Pluralis - The Crews Battle (Session)
God Morgon små Fåglar, här är en session. Här finns den ja. Who's this, plu spits true shit, you'll lose BITCH Come against me, and I'll be like MOVE BITCH Cause none of ya'll could ever fuck with this flow what do you know, and if you startin riots we lettin you go How the hell can ya'll call yourselfs rappers? A girl singlehandedly kicked your motherfuckinfuckin asses So fuck battles, you yappin on, I'm slappin moms crackin jaws, rappin raw, this goes out to all of yall Don't even start shit, you already know the outcome And I'll be screamin more than flawless did in round one Hit the ground son, when the bombs drop you gonna feel it Cause I'm ill enough to survive a dose of penecillin Killin these cats, swinging and batting these kids You ain't packin shit, ha! nah, you packin SHIT! You faggot bitch, fuck it, imma have to end this Cause the dude in 031 can't rap in english Tjing.
It's all alright!
Daterat Idag 14:51 go morron på rej
jorå.. den var helt okej :) även om ja inte gillar dendära stilen så mycke
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Svinfet Inte riktigt lika tight som vanligt textmässigt, men VG i betyg , peace pluw
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, man sov kanske lite länge idag :P - Text? Vaddå text? hihi
It's all alright!<br>
HAhah detta var tvärfett MVG så klart tight flow tight text grymm session klockrent !!! but its impossible to screem more than me dude ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funkar inte för mig =/
seperate me from your little open mics, please.
gillas som fan plu tajt som vanligt, d e malmö mannen
HUR DU VET ATT DU SPELAT FÖR MYCKET C.S!!! När din mamma drar upp persiennerna på morgonen skriker du. Moget o teamflasha. JEVLA NOOB! Du springer med en kniv för att komma fortare hem från skolan
huu shiit plu du är tuuung !
Riktig tung digga sen fett mkt ...
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Du är tuff !
Rock The Beat Entertainment
Producent
2005-01-09 18:52
damn! jag gillar detta!
gillar ni också checka även detta!
www.whoa.nu
http://northmountains.com
You ain't packin shit, ha! nah, you packin SHIT! Haha.. yea.. soft session dude.. keep it up.
gj
www.Pangbrallis.se Incorporated
Droppar bomber som vanligt, keep it up bro. Spottar alltid hett shit
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
puss!
It's all alright!<br>
Fyfan va tungt! Pluralis min nya idol :D
Fucks your life up crew Tjabo!
softish! lite kort bara, hade velat höra lite mer "riktiga" låtar med dig pluralishombre, men det kommer väl snart eller? peace yao
Yes box, det kan du lita på!
It's all alright!<br>
Nej, jag bryter på vietnamesiska, det är nog därför...
It's all alright!<br>
Malmö Baby!
It's all alright!<br>
Jag försöker :P
It's all alright!<br>
orka ladda när man har texten. rofl! sluta älta samma sorts texter hela tiden. väldigt intetsägande som vanligt. peace.
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
i_ecca Ja, du är grym...
It's all alright!<br>
ooh fett nice!!!!
www.femtastic.se
haha, onödig session men visst. flow o röst tight resten sög kuk
Pluralis P20 well, yes...
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
kruegrr - Jag tror dig, samtidigt är detta en session, inte någon låt, den skrevs och spelades in i brist på vettiga saker att göra, därför tar jag inte åt mig av kritiken, mina sessions kan vara apdåliga, jag tycker det är skoj... Om jag slänger uåå någon "låt" så är du mer än välkommen att ge kritik som jag kommer ta åt mig av. Missaoui F17 - Cheeea! Bugar och bockar! aZZ_eM P15 - Tack Ninjapinne P20 Oj, schysst! i_ecca - Tack då vet jag, hörde dina låtar förresten.
It's all alright!<br>
tack
It's all alright!<br>
pluralis.. de låter fett man du har skills... men de e lite bull kvalite... annars e de soft sköna hooks ibland peace!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
S to the OFT!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Tack kompisar
It's all alright!<br>
Åh vad man ska ha segdragna debatter på whoa, nej, det är inte felfritt alls, jag tycker det är ganska dåligt, men jag tycker inte det spelar nån roll, vill man lyssna och tycker det är fett så äre ju kul, om inte så kanske det blir bättre lycka nästa gång. Det är inte så svårt. Vill man kritisera så gör det, vill man inte så gör man inte det. Holla
It's all alright!<br>
plu... checka i audion.... remix på new york låten.... ala malmö style... hehehe du kommer digga hahaha
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
good and well like everyone else
fram med skalpellen för nu ska vi ta en titt på pluralis bukspottskörtel!
BLiten P17 - Om att inte ge "100%" Att jag inte ger "100%" - med det menar jag att jag kan skriva i stort sätt vad som helst utan att rata det, skriver jag ett wack rim som jag inte ens gillar själv kan jag ta med det ändå bara för att det är skoj, jag är inte lika kritisk till innehållet i en session som jag är när jag jobbar på materialet till våra släpp. Och varför skulle jag ge allt och försöka glänsa, jag bara rappade lite, skrev det första som poppade upp i huvudet, utan att göra nån omskrivning eller gå igenom texten.
It's all alright!<br>
känns under det jag hört innan, kan bero på mixningen men flowet känns lite halvdant jämfört med det jag brukar höra från dig.. men skön text o allt, hoppas bara på lite längre låtar i framtiden.
JO, jag ska fixa så det kommer gräbbs, peas
It's all alright!<br>
den va tung
Soderomsodergraff.blogspot.com
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung
plu baby plu!
www.silversystrar.se
And that's the way it is..
It's all alright!<br>
Lyricist
2005-01-17 16:10
thögt out vers ...
Moment aka Loud thoughts
E det bara jag som tycker pluralis är dålig? eller e det bara jag som vågar säga va jag tycker, istället för att slicka röv.
-Serum- Pluralis tillhör den lilla grupp av människor som KAN droppa tung engelska med kuk i, UTAN att d låter krystat, och då tar jag inte ens upp att killen kickar med ett sånt flow som majoriteten av emcees bara kan drömma om... MEN.... alla tycker vi olika.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
flow= dåligt + han kryster Man hör inte vad han säger ibland han uttalar vissa ord ganska dåligt men som sagt, han är moderator, det är ingen som vågar säga sanningen, förrutom jag!.. Bucka
Hahaha, Serum, världens bästa rappare har talat, bara för jag vunnit över dina vänner i nån jävla battle nångång så är du fortfarande sur? eller vad är det som tynger dig min vän? - Lugna ner dig nu, annars kanske du inte kan sova i natt...
It's all alright!<br>
pluralis är da madderfakking shit.. fucktiskt.. så kom inte o jiddra sig här inte.. när plur släpper feta tracks på wax kommer ni andra fortfarande sitta o smeka er tax.. word up (inte i en butt!!!!)