I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Just-E - If Ya Want Me Gone

Vår Hiphop - Audio & Video

2004-12-20 22:25

Just-E - If Ya Want Me Gone

If Ya Want Me Gone (högerklicka, spara som...)

Ännu en låt av mig! Denna är hård som fan... våldsironi på hög nivå =P Konstruktiv kritik uppskattas alltid :D

Text och rap: Jag
Beat: Arkz Productions
Halvkass mixning: Jag (min mic kan bara spela in på mono, därav kanske en något monoton ljudbild på mig)

Som sagt, kom gärna med tips och konstruktiv kritik!

Fred!

If Ya Want Me Gone

Pretty people shit to...

2004-12-20 22:33
Hmmm... för min del funkar den bara fint... det tar lite tid bara. Är du medlem på soundclick.com?

Det kan ha med saken att göra... för den e upplagd via deras server, och man måste vara medlem för att lyssna :P
Pretty people shit to...

2004-12-23 18:36
Känns lite tjatigt att uppa den igen, men vad gör man?
Pretty people shit to...

2004-12-23 22:41
Tack så mycket! Det var kul och höra... jo man fortsätter väl att utvecklas med tiden antar jag :)

Fridens
Pretty people shit to...

2004-12-24 00:56
D ,åter riktit bra mannen, respekt till max; tona bara inte ner rösten, du viskar nästan; ta i lite, du verkar ha skön röst; överlag så va den fet!! Keep em comin!!

2004-12-24 14:22
Skoob : Tack så mycket! Det värmer nu i vinterkylan :) Jag ska tänka på att ta i lite mer och så :) Fridens!
Pretty people shit to...

2004-12-30 15:26
yeah!
Du har en orginell röst och det gör mycket. Men jag har svårt för beaten. Annars bra engelskt uttal... en aning otajt ibland då du dribblar till det för mycket. Flowet flyter fint... och attytiden.

keep shit clean!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2004-12-30 15:34
Dirty-Dave : Tack så mycket! Det e alltid kul att höra att folk gillar.
Pretty people shit to...

2005-01-25 13:12
Fan va grym du är Just-E... synd att det inte är så många som lyssnar :P Allvarligt talat...
Pretty people shit to...