tobey yo - allt jag släpper ja tanka ffs.. www.soundclick.com klaga inte på nå mixhelvete.. (refr) allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du sitter och trycker med en olustig magkänsla (vers 1) = 12 bars VEM ÄR DET DÄR? oh fo sho det är tobey yo! han som glänser så att åskådare liknar invånare från tokyo han även känd som mister kool eh, kanske inte riktigt, men det är jag som fått den dumbögen att pissa blod jag steppar in och din min slopas i backen då för du vet att nu hamnar dina smilgropar i nacken så ge mig en kvart, eller vafan det räcker med 5 minuter så är jag så pass slängd i truten att din brud kommer och vill hänga i kuken så du får nog ta och ha det i åtanke att jag även får odödliga begravda precis som stålmannen du är en riktig pimpar som är klädda som en samer lejonhjärta? sanningen är att ni är rädda som en harar (refr) allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du sitter och trycker med en olustig magkänsla allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du sitter och trycker med en olustig magkänsla (vers 2) = 12 bars att hata mig, är en trend som känns som att spela allan som brevbäraren i svensson svensson för det bränns på den som tar mig för en dum snut ser du lapplisan där? det där är en DUM snut är jag på ditt galej är jag en sån du vill bli av med så säg det till mig "herr jag handlar ett skärp för hela studiebidraget" kul att du sa det, genom att viska och snegla för du vet nog vem jag är, härligt att du listat ut det redan jag pissar på dem nedan, spring och famna din tjej för jag är ondska i ren form, kalla mig anton la vey och klantar du dej, finner man dig på rotten.com medan vi bara festar vidaren och denna låten sjungs då (refr) allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du sitter och trycker med en olustig magkänsla allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du sitter och trycker med en olustig magkänsla (vers 3) = 8 bars nu spricker mjälten för jag flyger på dig i vitt bälte och lägger så het rap att micken smälter bilden av helvetet, ja den har ni här så inga jävla frågor om "VEM VAR DET DÄR?" t-t-t-tungviktarna jepp jepp, här kommer vi och knäcker dina sketna texter med en mening: "lider du av verbofobi?" denna låt säger allt, skit i att en bild säger mer än 1000 ord och visst jesus gick på vatten, jag kan gå på en frusen flod (refr) allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du himlar med ögonen och har en olustig magkänsla allt jag släpper är stekande hett och det tar bara ett ögonblick, jomenvisst det är lekande lätt jag behöver bara kleta med bläck,så har jag en mustig slagdänga medan du himlar med ögonen och har en olustig magkänsla