I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MarQi - You look wonderful

Vår Hiphop - Audio & Video

2004-11-22 21:09

MarQi - You look wonderful

tjenare! jag har precis fixxat min hemma studio, så nu kommer reccningen av 19 låtar börja :D MARATHON! hehe

faltin.ork-web.com

där har ni låten :) ge mig kritik och säg va ni tycker, känn kärleken, den är skiven till mitt ex! peaca alla!

tänk på att jag inte hållt på så länge! så peace!!!!

•¬We ride together We die together, BeamBoyz for life¬•

2004-11-23 15:23
kom igen nu.. droppa lite åsikter! upp ?

2004-11-23 18:09
ge han lite kritik..

2004-11-23 18:10
thx bro! ;) hoppas nån lyder dig:P hehe :D
kom igen nu :D

2004-11-23 21:35
detta var ju lite segt... mycket kommentarer :P yes sir :P

2004-11-26 15:38
hehe jack, kom igen nu gör som jack :P

2004-11-26 17:13
najs brorsan...diggas

2004-11-27 21:45
thx :) kommer göra om låten, verkligen lägga ner tid på den! mer ?

2004-11-27 22:34
vafan droppa lite kritik till killen dah..

2004-11-27 22:42
mighty; phill collins ;) klart han är skön :) tack mer ? peace

2004-11-28 00:10
Jag tycker nog att du borde se över din hemmastudio lite mer... kvalitén på dig är ju verkligen inte i bästa klass (missljud i bakgrunden och på dig)... det lät för mycket mixtape-undergroundish för min smak... visst det är ju underground, men enligt mig hade du kunnat få till det lite bättre. Volyminställningarna på de olika spåren hade kunnat ses över lite bättre, för du blir lite otydlig och låg på sina ställen.
Din inlevelse och delivery kan också förbättras... du låter lite tveksam, samt för inläst. Likaså när du gör ett tappert försök till sång, du låter på tok för tveksam och håller tillbaka... så sången blev inte alls bra, och jag har ingen aning om hur den kanske blir. Låter som om du inte alls "sjunger med magen" (gammalt talesätt) utan sången sitter mer i halsen, vilket gör den lite falsk. Nu är jag själv ingen sångfågel, men ändå.
Du har ett finfint flyt... enkelt men stabilt rimschema *uppskattas*, du har också en bra röst... men den kommer att bli bättre om du trycker till mer inlevelse och så! Du har riktigt bra engelska också!
Jag hoppas att jag inte varit för nedlåtande nu... jag tror på att du kommer att bli riktigt bra om du bara slipar till dig (och din hemmastudio)
Keep it up!!!
Pretty people shit to...

2004-11-28 13:10
"Just-E" thx, jag ska tänka på det, jag ska försöka använda mer, känsla eller va man säger, precis som du sa, sen det med hemmastudion, det var första dagen jag fick den, så hade inte hunnit ställa in allt, därför dålig kvalite :) thx för allt! take care! peace! mer?

2004-11-28 22:42
mer ? peace

2004-12-02 07:15
får la lägga ner tråden :(