I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-01 18:18

NICKOKICK

nån stans man kan tänka ner nickokicks låtar??

2004-10-01 18:22
jag har bara hört en sololåt med honom... han är med på en del låtar med paraplu... sök efter alla inlägg som användaren paraplu har droppat i audio... annars kan du ju snacka med honom här på whoa...
What would macgyver do?

2004-10-01 18:36
Orka sno Sveriges sämsta bandnamn någonsin.

2004-10-01 19:10
Eksem P21

let's set the record straight, "Niccokick" kom upp från ingenstans på ZTV cirka ett år efter jag började rappa som Nickokick

WhoOne

Det finns lite här och var, annars Nickokick på soundclick, där ligger det säkert någonting, om inte det kolla på frizon under samma namn.

Det kommer fler grejor hela tiden, håll dig uppdaterad =)

Lil_John

du är Lil_John =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2004-10-01 22:02
åh han har baxat sitt namn, vilken tönt..
är ingen stereotyp som sony. öh eller?

2004-10-01 23:11
snok F14

är du sur för att Queff dissade dig för ditt namn?, stackars dig
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2004-10-02 19:19
jag nämner inga namn, men vissa på whoa saknar lite hjärna..

inte doffa då..

2004-10-02 20:26
klart att jag fattar ironin, och därför tar jag inte det seriöst.

jag antar att snok vill få fram sin poäng med namngrejen eftersom Queff dissade honom för samma sak, vilket inte hade något med mig att göra överhuvudtaget, hursomhelst så verkar det ha sårat honom för livet =)

2004-10-02 20:46
klart att du tog det seriöst.. här kommer jag o är rolig osså droppar du värsta dissen mot mig..

vart är kärleken?

2004-10-02 21:15
det är Whoa, det finns ingen kärlek =)

hursomhelst, nu har WhoOne fått reda på vad han ville så nu kan vi låta tråden glömmas bort

2004-10-03 11:23
UPP!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2004-10-03 12:29
snok är kompis med liljohn och man blir som man umgås!

hahahahahahha
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2004-10-04 10:32
Abooo, nickokick har groupies.. :)