I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Intresseanmälan till mixskiva

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2004-09-13 13:19

Intresseanmälan till mixskiva

Hejsan,

Vi är sex klasskamrater som har ett skolprojekt på gång. Vi spånade lite på idéer och kom fram till att det hade varit ball att göra en egen mixskiva för att få fram lite artister ifrån vår hemstad Norrköping.

Vi vet att det nyligen släpptes en skiva med artister från Norrköping, så intresset kanske inte är överdrivet stort just nu, men vi vill göra detta som en kul grej. Värt att tillägga är att projeket inte är till för att tjäna pengar, utan bara att stödja svensk hiphop. Därav kan vi dessvärre inte erbjuda dessa artister någon som helst belöning, då vi heller inte kommer tjäna några pengar på detta.

Nu undrar vi om det finns några artister som kan tänka sig att ställa upp med antingen färdiggjorda, men exklusiva låtar, eller kanske tänka sig att spela in en ny låt just för detta projekt. Tänk på hiphopen i Norrköping! Ta den framåt!

Kontakta mig här på Whoa eller via mail: [email protected] vid intresse.

OBS! Det kanske inte är underförstått men denna skiva ska bara innehålla spår från artister från Norrköping.

MVH
Kristoffer Ljungberg

"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12