Sukc' feat. Queff - Livets Väg pt2.mp3
Beat: Fintelligens & Memphis Bleek instrumentaler Rap: Queff, Apetite och Schloppy Vers1: Apetite, Queff, Schloppy Vers2: Queff, Schloppy, Apetite Vers3: Schloppy, Apetite, Queff, Apetite, Schloppy Reff: Queff sen Apetite och Schloppy Övrigt: En låt vi slängde ihop på två instrumentaler häromdagen till en videoinspelning som arbete på Media lektionerna. Hade lite problem med ljudet men vi löste det så gott vi kunde. Sukc' är en grupp som består utav rapparna Apetite och Schloppy, och Queff vet väl alla vem det är? Tack till flame för att han la upp den! högerklicka och välj spara mål som
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Era stilar passar ihop riktigt shysst faktiskt. Tycker alla flyter bra och har inget speciellt att klaga på, även om beaten gör mycket av jobbet. Daps
skitmysigt. sköna beats med skön rap över, en vinnande kobination som även är blandad med en dos humor, vilket faktiskt låter riktigt bra. keep it fish
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
mer Queff är folket! (yeeeehaaa!)
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
skön låt grabbar, ....gick igång ordentligt på den andra instrumentalen tyckte jag :D...men hela låten va fin Queff körde fina rader, fint flyt o fina rim....inget krångel, bra helt enkelt :) Apetite nice flyt som fan, dock gillar ja inte rimschemat, blir så jävla oklart ...men d e va ja tycker :p ...nice endå :D och Schloppy, oxå ganska oklar ibland, men skönr öst o fint flyt, nice!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Producent
2004-08-29 23:17
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
riktigt nice, alla flöt riktigt nice.. längesen ja hörde nåt från Queff o apetite, men detta va bra! peace
Producent
2004-08-29 23:29
den var trevlig Schloppy var nog skönast på denna
haha... min hobby är att dricka och röka... CIGG... hahahahaha najjs låt förövrigt... blir bland de få jag sparar ;)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
min hobby är att dricka (läsk) och röka (cigg) :) tack allihopa!
skit nice digga första insturmentalen =)och hur Queff kom in i den det va riktig skönt ...
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Fett nice låt...
Fucks your life up crew Tjabo!
niiiice shiiie!!
Gött mos på klubba!
denna lär fetas i min mp3-spelare.. detta är hjalle å heavy detta asså! :P
dingrinn.blogspot.com
Tack!
skön som fan...det e såhär du ska låta queff..inte lika mkt bajs..
töööng låt. apetite bäst!
jo den funka helt klart.. queff kom igenom målbrottet under sommaren? :P låter mörkare än vanligt bara.. apetite gillas och speciellt schloppy, bäst på låten enligt mig. åker in på mp3-spelaren
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
typ det bästa jag hört med er, utom mala suerte. bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla!
Hahha har queff kommit till målbrottet??? HAHAHHA .=P d här va najs asså.. sköna rappare.. queff röker "ciiigg" haha.. yeah right bra mkt bra.. apetite va skönast.. måste jag tillägga.. =)
fet låt, hållerhögklass som fan aså,, tror jag diggar queffs röst innan detta skede bättre faktist, de sticker ut mer då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
queff var bra... men du borde köra lite mer laid back tycker jag...
eller jag bara skoja!
Heppan - Jag vet, det vart lite "hårt". :)
upp!
Producent
2004-09-01 14:09
rätt soft, ni blev bra tillsammans typ.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
refrängen va galet skön, alla verser var bra, inget o klaga på.. vems va den andra instrumentalen? och vad heter låten
apatisk - andra låten heter Get low respect it och är gjord av ingen mindre än Memphis Bleek ifrån Rocafella
inte min stil alls, gillar det inte. men rappen funkar från alla annars :)
Éxitus
Det är faktiskt riktigt nice. Alla är duktiga, men tror Apetite hade nog skönast flow.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
tack!
Queff övertygar
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Beaten var bland de bästa... Queff gör det fetare än taylors fitös.... De andra flöt också på riktigt grymt, men queff va bäst på låten... 5 stjärnigt grabbar....
www.Pangbrallis.se Incorporated
Schloppy : Rap - VG / Text - G Apetite : Rap - G+ / Text - G Queff : Rap - G- / Text - VG Och nu undrar ni varför ? =P Schloppy : tycker Flowet var mycket grymt ! Skönt och så ! texten var okejj ! Apetite : Tycker flowet var snäppet sämmre än Schloppy men bra ändå ! :D texten var okejj ! Queff : jag tycker du nästan låter likadant helatiden ? jag vet inte men jag hör inte att du varierar på ditt flow något ? eller är jag DÖV ? Texten var Soft ! roliga rim och så ! :) aye peace ! keep going Låten = G ! :) men ingeting jag kommer att sitta och lyssna på direkt :(
Moget
jäkligt nice låt faktiskt .. big up.
fuck off
A shit.. när låten började kände jag kvalite direkt.. den är rikigt fett..!
TACK!