jävligt seröst *mp3
Här är en låt som jag och nam satt och flumma ihop... nam feat manne - flumm (session)höger kl .. ord från nam: Låt mig tillägga att vi slog upp ett ord för varje 4 bars i ordlistan som vi va tvugna att rimma på, så d blir ganska cepe ibland, men roligt, om man inte e helt frisk i huvet. patetisk Jag skrev dessa rader i alfabetisk ordning/ För jag känner mig patetisk this morning/ Du e kornig, o jag e fånig/ O du e tjock i munne som om du ätit honyng/ högstadiet Jag är konung, asso rektor/ som käkar dina rim som hanibal lektor/ Martin nu när du går ut högastadiet tycker vi att du borde lämmna bög stadiet kinkey Jag e hög på karies/ Min hand dög som par i ess/ klär mig i damkläder o kalla mig för pinky/ Så sätt på lite läder and get kinky/ modell du är stinki,och jag står och poserar/ i bikini som en prostituerad/ jag vill bli modell, insmetad i lera/ men jag är för klumpig som modellera/ klocka E inte snäll mera, för jag har inte tid/ Filen har gått ut som nekro-fil/ Tiden får fart som en snabbspolad klocka/ Utsätter dig för tårgas som en svettig socka/ oboý sätt dig borta, för du är inte hemma/ begår självmord som hängivna lämmlar/ jag är alltid ute och festar på skoj/ och jag vill inte porvsmaka jag testar obóy/ Megacykel Käftar med en korv, på midsommarafton/ O vann en badboll på miss universum/ Jag cyklar runt på en megacykel/ Jag e en majoritet som om jag va flera stycken/ klimakteriet jag e en nyckel, men jag blev missanpassad/ kom igen nu martin kiss paus va/ jag är som kalle ankas seriefigur/ blir sur över inget som en klimakterie brud/ fräknar Mitt stereo ljud e starkare än Karl Alfred/ Går till ND:s möten o ropar Allah Ahmed/ Jag e en prickig korv på grund av alla fräknar/ Mmmmmm, korv, fan nu drar ja o käkar/ arnold jag räknar elva fingrar som numerolexi/ och ingen av er kommer nånsin utala ord som vi/ vi blir fler som varie gång jag har stånd/ och alla mina barn blir gulliga som arnodl/ livbåt E som tal noll, asså ingetning/ Har kommit för sent igen innan det ringer in/ Att klara dig nu, kommer att va skitsvårt/ Men om du har tur, så blir du räddad av en livbåt/ tyskland kliv åt sidan för här ska jag tälta jag är en upprepning av en upprepning så sluta älta/ jag är en älg va, och de kommer folk från tyskland/ inte själa mina horn, var lite schyssta/
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|