I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bashie svarar sebaz

Vår Hiphop - Audio & Video

2004-05-13 22:04

bashie svarar sebaz

dwyfl.org

här skall vara rätt adress ...
Inga opersonliga spydiga lustigheter som passar in på vem som helst, utan ren fakta DISS till Sebaz. PEEP IT !
-Bashie´s out

BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///

2004-05-13 22:10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-13 22:40
feeeeet lååååt nice diiss tibax :D...riktiga skills där people!
SansProfit.... back again after all!

2004-05-13 23:24
har redan sagt mitt, det är här sanslöst bra, faktist...känns lite för bra för whoa bara...:)

pace bash
+

2004-05-13 23:43
sjukt njutbar låt!!
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD)
http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI

2004-05-13 23:54
brackabrao.. recaaaaoded in dah Spank da marsvin studio in Oatmeal Village 162 shoooo.. checka dissen, feta frissen, på skallen, ringa några samtal på nallen och dissa killen like whuuut?!?!?!?!?!?!

UPP UPP!

fetaste beefen sedan Mc Shan o KRS!! ladda hem låten och acceptera vinnaren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-14 00:29
lite hetare?? det är ju som att jämföra en fisljummen cola med en krematorieugn mannen!! :)

2004-05-14 00:44
som ja sagt tidigare.. bashie svarade hårt tebax.. riktigt tungt de här... diggas som faan..

2004-05-14 00:47
okej , Shorty mc ... Jag skall tala om. Min kuk är medel, jag är inte homosexuell, jag spelar flöjt (men suger inte kuk), jag gick en skådespelarutbildning och har fått roller efter det, men jag fick ingen diss för det i o för sig... Jag har medverkat på ca 10 ställen sedan Stacs ... så det var inte många av Sebaz dissar som var sanna. Det är ju svårt för oss BÅDA att dissa varandra personligen i o med att vi inte känner varandra. Det jag tyckte jag kunde göra var att se bristerna i hans sång och framförande... jag har ju inget annat att dissa, vill inte säga att han har liten kuk, är ful, kbnullar med fula tjejer eller så, för det vet jag inget om ... känns som det kvittar, jag vill inte ljuga. Jag tror helt enkelt man får lyssna och sedan känner man vem man tycker mest om ...
Peach !
-Bash
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///

2004-05-14 09:37
som jag sa i förra tråden som lades ner..

puppys shouldnt bark at big dogs....

klass slår motivation (?)

man kan väl dra nån slags slutsats av detta. skriv inte texter om sånt man inte vet någonitng om. Om man nu inte vill ta sej vatten är hövvet.

en sak är bashie sämst på...o det är fan o länka asso.haha

2004-05-14 09:38
förresten?

var är "1 day i will not rise again"??...den vill jag ju höra

2004-05-14 09:57
"en sak är bashie sämst på...o det är fan o länka asso.haha"

haha..det där har du rätt i.. :)

2004-05-14 13:11
upp fucktiskt

2004-05-14 18:23
POPOPO....nice som vanligt...BASHIE is the shiiit!

Seabaz is done!

ska bli kul att se dig den 28/5 på hemmaplan bashie....

peace out!

2004-05-14 21:15
....

sebaz 1 - bashie 1 .... frågan é om sebaz avslutar " beef'n" på ett bra sätt ?

MVH//Pjer

2004-05-15 01:31
...Sebaz körde en låt, jag körde en. ALLA verkar ha gillat min låt, Det känns som jag har vunnit ? ... OM Sebaz ändå nu vill komma ragglande igen ... så får jag bara svara igen ... tills han ger sig "recognize the real rapper " nom-sain ?

2004-05-15 02:50
du har lite av en copywriteröst, får iaf copywrite i huvvet när jag hör låten :)
låter dope.. ibland kan man höra lite svensk brytning men jag tycker det är ajjt..
props

2004-05-15 10:44
Bashie & Jebb Skylten Linöping 28/5

BE THERE

2004-05-15 10:47
bashie:

va hände med "1 day i will not rise again"???
börjar ju snart gråta om jag inte får höra ju. sitter redo med servetter o shieet...

2004-05-15 11:51
ae..nu äre kört..nu gråter ja.

vill höra låten nu asso....enda sättet o få mej på humör igen.

=)

2004-05-15 14:26
tykte det kändes ganska fantasilös.. tråkigt sound.. men men
uttal och så var jhu bättre än sebaz

2004-05-15 18:49
upp upp

2004-05-19 20:24
okand .... Put up or shut up INTERNET GEEK ! (Som Sebaz sade)
Peace to sebaz for dropping tracks, not just writing on the net like this pussy ... ( You got NOTHING to say bitch) Bade jag och Sebaz kickar battre an Du i o m att Du inte kickar ett SKIT !

2004-05-19 22:04
gggg`up! denna gillas
Relalalaxa.

2004-05-23 11:58
ja-ja ... nu verkar inte grejen så aktuell längre. Big up to Sebaz för att han GÖR låtar av dissar och, som jag, kan producera hip-hop av inspirationen man får av dissar ! BIG UP !
"Okänd" - put up or shut up !
-Peach !

2004-05-23 16:45
ja vad kan säga egentligen?

2004-05-24 18:17

Robert:

"1 day i will not rise again"..vill höra..länkan den nuuv!

2004-05-24 19:56
köp roberts skiva som släpps på Pay Per Bag records.. låten finns på där som bonusspår!

2004-05-25 12:37
aha..ok.

konsumera, konsumera konsumera, konsumera konsumera, konsumera konsumera, konsumera. life is good.

2004-05-27 13:49
Some younger peeps around this site woudeln`t even know and appreciate good music even if ya step on it.

So learn 2 listen
and learn some facts about the past before you even consider open up your mouth to cause meaningless arguments!

plain and simple Repect 2 mr Bash and you know it;) nomsain
 Sic Parvis Magna!

2004-05-29 19:12
okänd ... Du är okänd, och Du kör inte ett skit. Jag har inget hört ... "Put up or shut up" ...
Sitter Du hemma och kör för fullt ? Det spelar ingen roll om Du inte kommer ut ... ingen hör det vet Du Bwoy ....
Du VET det ...
Bash

2004-05-30 12:47
Du orkar för att Du inte har något bättre för Dig ...

Du har en JÄTTEBRA poäng med Ditt namn :) ha-ha-haaa
Det är bara att fortsätta att inte göra något, som ingen hör, så fortsätter Du vara det Du heter.... FAN vilken smart poäng Du har där mannen !

Jag har INGET annat för mig än hip-hop, det märker ni väl i o m att jag själv inte släppt någon hip-hop på 4 år....

Nej ingen hör - Du är okänd ... hörs Du inte så Finns Du inte BWOY

Ja, jag är Wigga (Vad nu det är ?) ....
Gör ju inget annat än hip-hop....

Ta det för vad det är Du med ....
(en okänd kille - Vad annars skulle jag ta Dig för?)

2004-05-30 16:54
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF!

2004-05-30 19:22
och eod. betyder??

alltså jag har glömt varför ni två tjafsar men okänd, det ligger en poäng i det bashie säger.. du säger att du har låtar hemma och gör musiken för dig själv m.m men det känns som bull.. har man något som man är nöjd med så gör man allt för att dela med sig av det.. halva nöjet är att veta att folk gillar det man gör och det kan ingen som "öppet" håller på med musik förneka och om du nu försöker bli nått och delar med dig men förblir okänd så suger säkerligen din musik.

2004-05-30 19:32
jag har inte sagt att du gör den för någon annans skull, jag vet att man gör musik främst för sig själv men det om att dela med sig av det vet du uppenbarligen inget om.

eod. tba. lotr. dmx. thx.

tack o hej

2004-05-31 16:03
OKÄND - Var skall jag höra Din musik då ? ! Så man kan tycka till om DIG ? Du säger att Du kickar men VAR finns det Du kickar då ? Du skrev att Du "kör" ... Så länge det bara är hemma på Din kammare så kan man knappast räkna det som att Du "kör" ... Så ÄR det bara liksom ...

BWOY !

Det är lätt att tycka hit och dit om allas musik, SÅ LÄNGE MAN SJÄLV ALDRIG VISAR SINA EGNA SKILLS ! ! !

Sitt hemma Du och "kör" ... Det får Dig bara att förbli "okänd" ... Så många känner så som DU gör "Bara jag känner till vetskapen om att jag minsann KAN ... men jag tänker inte visa det .... " Rapo om NÅGOT handlar ju om att BEVISA det om och om igen .... Om ingen utom Du själv och kanske några polare till Dig hör det .... Om det är bra - Visa det då ...
Jag tror bara det ä'r så att Du inte har något som är det minsta värt att höra/dela med andra ... Jag kan ha fel ...
-Bash

2004-05-31 16:52
tjafs, tjafs o åter tjafs ...

lycka till killar....

MVH//Pjer

2004-05-31 17:46
håller med t-roc där asså...jamet gjorde du jävligt bra ifrån dig..fast det visste jag att du va duktig före jamet ...såg dig på rookie förra året med..det va fett nice...PEACE

2004-05-31 22:00
Det kanske stämmer in på Lillstrumpa ... vet inte, kanske stämmer ...
Du behöver självklart inte gilla min rap ...
Men jag skule gärna höra Dig och jag fattar inte hur man INTE bryr sig om att få ut sin rap .... Hip-hop kom ju som substitut till slagsmål ....
-Bash

2004-09-07 16:28
haha, den här kommer upp igen..damn.. checka "Rappin for life" med mig o bash-man!