ladda..." />
I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Homosapiens, fremen+dannemannen - medans vi växer

Vår Hiphop - Audio & Video

2004-03-11 00:33

Homosapiens, fremen+dannemannen - medans vi växer

låten är skriven(danne/fremen/danne) producerad(fremen) inspelad(vi) i dagarna rykande färsk!

vet inte om hi-fi funkar men testa low-fi annars.

ladda hem! och luta er tillbaka.

be right back atcha!

2004-03-11 01:14
svårt att höra texten i lo-fi... men dystert och dunkelt lät det :)
Stolt medlem #2 av Lazy 88, slacker-divisionen.

2004-03-11 01:32
den kommer nog upp i både mp3 och hi-fi inom en dag typ.... förhoppningsvis i morrn, sägergodnatt till whoa.....
be right back atcha!

2004-03-11 14:14
Man hörde inte så mycket ni måste sänka musiken.
tanken bakom låten är vell bra. men känns som ni hade för bråttom att släppa den. Bättre kan ni!

Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2004-03-11 16:43
nu funkar iaf hi-fi dock inte mp3, vilken jävla skillnad det blir på kvaliten på dem 3 valen skulle vänta på mp3an om ja var er :) men ni nyfikna kan ju alltid höra den på netplayen.

phenomenal ; tycker inte som du :) dock ska erfrängen höjjas och några fills sänkas nå decibell, men den spränger ju sönde! ;) skriva nu idagarna?

186 P17 ; ja lovar vi skämtar inte.

jag tycker låten är jävligt sköön själv, låter väll lite dystert men den är skön. det är djupet.

tack för kritiken yo!
mer?!!!
be right back atcha!

2004-03-11 19:09
så skön!!! :)
du och du, men inte du.

2004-03-11 20:28
bruce caine P 18 ; är inge problem att bli medlem, dessutom kan du då själv lägga ut obegränsat med musik där, så ta tillfället iakt! :) men lugnt ja kan skicka den på msn åt dej oxå!

Swe ; så skönt då! :D
be right back atcha!

2004-03-11 22:31
sundsvall by night fylla och fight...

Grabbarna har fått ihop ett mustigt hopkok igen!=D
Jannica är glad när hon lämnar sin mormor och åker hem till en bekant. <br> Där tar hon en fix heroin inför mötet med kunden.
Producent

2004-03-12 15:44
måste säga att jag blev imponerad av beatet..skönt som fan!
soft, dystert med en oerhörd känsla.. älskar valet av trummor och pianot i bakgrunden

danneman har utvecklats otroligt mycket oerhört imponerande!
men sista versen lät krystad. Men det första är så jävla bra!

Det känns som om Fremen inte riktigt fick ut det han kan.. blev lite hackigt.. jag vet att fremen kan mycket mycket bättre
http://northmountains.com

2004-03-14 11:00
japp grym låt om jag får säga det själv.
www.homos.se "En genväg till himmelen"

2004-03-15 22:17
oleg: jo, låten ligger om-mixad i elstudio nu, men håll till godo så länge!

bruce willys ; trevligt trevligt :)

Impey ; tackar för det, mitt trumval faktiskt ;) men min rapp.... jag älskar hur den ligger, hoppas du vänjer dej. :)

Gummiskalle ; jo danne är väll stråt vassare än mig då!

vill ni ha en till låt dårå? den kommer strax, men fortsätt ladda hem denna nu! och tack för all respons yo!
be right back atcha!

2004-03-17 11:45
tacktacktack!
be right back atcha!
Hangaround

2004-03-17 11:53
hehe är detta en seriös produktion eller ?! :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2004-03-17 17:44
twomas P19 ; förstår inte vad du menar, låter den oseriös eller? lite konstruktivare tack?
be right back atcha!
Producent

2004-03-19 23:24
fosho
http://northmountains.com
Hangaround

2004-03-21 19:11
Den är bra men får en liten oseriös känsla genom rappen. Annat tonläge kanske ?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2004-03-28 17:19
tack så mycket,ni är så snälla.
www.homos.se "En genväg till himmelen"

2006-05-02 08:31
twomas P21, Jo vi funderar på att göra om låten och sjunga den kanske *skojja*. fan vi pressar ut varända jävla känsla vi hade i kroppen. 2003. YEAH! tackar för uppning av trådjäveln. Vi kommer lägga ut nyare och nyare låtar med jämna mellanrum, strax kommer nya(gamla?) demot upp "Utvecklingen" som netplay. vi lägger upp fodral för utskrift(300dpi) tillsist har tidn kommit ikapp oss och då kommer nytt material, BOOYAA!
be right back atcha!