Ychuan P16 hahahahah...svär skönaste =)
.::: © Adasme™ ® :::.
gillar deliveryn och rösten bättre än paul-ice.. och skulle nog satsa mina pengar på one-2.. men att snacka våldtäkt är fan bara löjligt..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Galet bra, diggar den.. tungt svar.
intressant...det här..sörru aa fi fan... aa det här skrev jag för att slippa dra ner rutan sen...sscchh khooter ooo mooter oo ni alla kan suga... som jiddrar... vi alla vet att det inte var Bambis fel. Dom döda stackars mamman..... va är det för värld vi lever i ?
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN
narek: "haha han bor inte i piteå, han bor i armeniska området glendale i LA, flyttade från uppsala dit..." Gurgins svar på mitt inlägg....hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem vill rövslicka maj istället för One-2 lr Paulito min e smutsig behöver slickas av hundar som er.....
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...
One-2 e jävligt tight. Opersonlig röst bara. Paul ice text var bättre. peace
ONE-2 Va riktigt duktig!
http://www.myspace.com/kaptenen http://www.kaptenrod.se
..
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN
hutter po faddarni, original psycho in the house era kamel pungar! ONE-2 knacker fan....men Three-4 e battre.... sscchh Paul Ice e en zot, One-2 vann detta helt klart... faddarni, sluta tjafsa Artin fixa biljett hit till L.A. Kom med Labi... HHHHHHHHOIIIIIIIIIIIIIIOIOIIOOOOOO KHAPP
Ro-Flow
vad heter originallåten? eller rättare sagt vad är det för beat?
ONE-2 tack! jo den låten är satans tung...hört den en massa på radio dom senaste dagarna så jag blev sjukt störd på att jag inte visste
HAHAHAHAHAH sköööööönaste inlägget på denna tråd av Krizzle hahahahah
.::: © Adasme™ ® :::.
"Paul Ice Diss Diss till Paul Ice " hahaha nee vadå skulle d va en paul ice diss till nån annan?
uuuuuuf vilken tung tung..najs röst som fan.. o najs oldschool beat.. tung tung..
memo P17 haha kommer in efter 100 år o kritiserar rubriken.. gjorde för att just DU ska klaga lol looser
R-TIN P21 eeeeeh.. looser? .. ska d börja beefas lr?.. jävla hatare d finns som inte tål ironi.. efter 100 år.. jo eftersom jag inte spenderar alla dagar långa inne på whoa o lyssnar på låtar... o för att tråden kom upp.. fuck it.. o fuck whoa
memo P17 aa fuck whoa... vill du beefa så beefa.. me räkna inte me att ja kommer arangera mig....
R-TIN P21 vem ere som vill beefa? va fan ere me dig.. över internet.. o kolla dina ålder.. moget.. moget..
memo P17 jag beefar inte....du börja... ja skrev looser ironi........varför tar du ens åt dig?
för kolla sättet du skriver på??.. o kolla sättet jag skrev på..
memo P17 ja skiiter i som skiiter i entertainment...
memo P17 rappar du eller ? nåt man kan höra?
ja.. kolla aktuell mp3:a arkivet.. Twiice - nutid..
memo P17 rätt soft.... vart kommer du ifrån?
Chile, sthlm.. vi har träffats.. inte snackat men träffats.. typ.. södertälje o sollentuna tror jag..
memo P17 jaså.... när då ??
memo P17 och R-TIN P21 Men sluta beefa då. retards?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
minns inte.. iaf iaf.. HwArAnG yeah yeah
HwArAnG P17 jiddrar du ? :P haha
dendäralex P0 sscchh, din hjärna
Deenile P18 nu är det så att jag e full... men du menade bra antar jag ?? diin sista rader är ?
Paco P3 det är smaksak paco man som du ser tycker... majoriteten i detta forum att one-2 vann men vi väntar på paul's svar... vore fett nice.. jag håller inte på nån... respekt till båda.. men it is very fun...
Det var äckligt att läsa igenom den här tråden...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Stage_Gorillaz P0 nej det gör inte min heller........ men kolla på resten av forumet som inte känner honom...BOOZ
delux2 P20 moget skrivet... gör istället en låt och bevisa mottsatsen..fegis aa gör en diss låt...ska vi se...hur bra du låter... aa jag backar min kompis åk till L.A din hora... o lek kaxig..du får ZUT i arsle..förstår ru... RIVERDALE..gangstas mothafucka... ingen sitter o snackar skit om paul här... Jag har respekt för Paul förstår ru... men sitt inte o säg saker... när du inte ens trampat din fot i L.A... punk
ehhhh...armenier vad ska man göra fan
Känns livet hårt?.. använd gillette
Håller det här fortfarande på?
lek inte som riverdale vore värsta ghettot...
Känns livet hårt?.. använd gillette
claccy ingen har bet dig att lägga dig i ... har du varit där ? o kom hit me gotsunda nu ...
o kom inte hit me gotsunda nu *
Stage_Gorillaz P0 det var DELUXE som lekte grym här inte jag... så jag skrev tillbax... precis som du hade gjort om jag hade börjat svär åt dina kompisar först.... så lek inte grym för mig heller... jag har kompisar i malmö också...känner mig hemma där...
One-2 skulle kunna vara vem som helst från D-12 så tung e han =) upp upp upp
Folk sluta bråka nu grabbar! Tänk kärlek! =) R-Tin; Kärlek!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
delux2 P20 håller me dig men det du tycker om one-2 eller paul ice har ingen betydelse... inte heller min... utan det är bara dom som inte känner nån av dom 2..som har lyssnat på båda låtarna och som du själv kan se...så tycker dom flesta att one-2 vann the battle... om du inte håller med mig här.. så e du bara ego trippad och envis. som jag sa tidigare till en annan kille... textmässigt och flow e One-2 tightare... speciellt TEXTMÄSSIGT men det har sin anledning. flowet kan va smaksak också.... precis som röst... m.m. det är smaksak.... sen avgör majoriteten...resten....och i detta forum vet vi vem som vann. resten av erat snack bullshit ni kastar bara hat... jag har jiddrat på forumet... men jag har aldrig börjat...utan att nån sagt nåt onödigt... o kaxigt först... så plz.. skulle gärna. vill höra en diss låt till från PAUL eller DELUXE... vore soft... DEluxe du verkar ju väldigt självsäker att du skulle knäcka ONE-2 det vill jag gärna höra... jag tyck det här är fett kul... det är inget kaxigt eller nåt... nu har jag anledning att logga in på whoa... i alla fall its all love \ R-TIN respect för paul och one-2
delux2 P20 håller me dig... att hiphop ska va kärlek, och inte onödiga beffs men.... du känner inte one-2 som jag gör.. o jag känner inte paul lika bra som dig... det one-2 snackar om i låten just me att..folk blir skjutna... det är L.A mannen... inget ovanligt..det är sjukt men så är det.. det är mer gäng där... ja kan inte påstå att han inte känner folk från gäng...förstår ru... jag har varit där själv.. har släkt där... sysslingar som varit i gäng... skryter inte.. inget coolt me det heller men det är bara facts... its all love...even when its beef... :P peez
chakal P18 hörru vill du ha jidder...eller? vi möts utanför templet... ska cutta dig med kebab kniven... din latino :P khooter o
nice formulering i topicen haha
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>