I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Math Hoffa

Utländsk Hiphop - Battles

2013-09-19 20:13

[Övrigt] Math Hoffa

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-09-20 00:57
Asså Hoffa.. Fan något labil snubbe asså, vad i helvete gör han ens i en rap battle? Man vet aldrig om det ska bli knas med den snubben runtomkring, har hört både en och annan battlerappare snacka om hur loco snubben är, :S
Producent

2013-09-20 01:07

Hotade han inte nyligen med att skicka Dizaster på sjukhus nästa gång han fick chansen till det? :S

2013-09-20 01:18
Ja, alltså jag kan tycka att vissa förtjänar smällen och kan på något primitivt vänster respektera att vissa rappare backar upp det de snackar om... MEN

Anledningen att jag ser upp till battlare är ju just att de ställer sig över det där... Det måste vara otroligt krävande att vara battlare och gå många matcher och mkt adrenalin stress och press men vet man att man inte kan ta vissa grejer ska man fan inte ställa sig i ringen (alt verkligen göra upp om var gränsen går innan). Att det går rakt emot hela grunden till battlerap är en annan anledning till att det borde vara rött kort. Nu blev han ju "avbruten" men det kändes inte direkt called for.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-09-20 01:25
Haha, psykopat.. Eller han kanske bara gillar att leka Deebo i sina battles. Om rap battle var en skolgård så är ju Hoffa den självklara mobbaren, ^^

2013-09-20 01:29
Våld är ju verkligen last resort också, när det går ut på att förödmjuka den andre verbalt blir ju torsken extra uppenbar. Han är väl mer den mobbade som gör en mini-colombine

full of win:

Producent

2013-09-20 01:35
Äh fan vad full av skit han är, haha.. Tänk hur mycket skit det måste finnas som inte existerar på film. Battlare som påstår allt möjligt skit om hur han spöar på folk på events. Folk verkar ju tro seriöst att han är livsfarlig, typ skrämmer sina barn vid läggdags med historier som "om du inte borstar dina tänder nu så kommer math hoffa och tar dig!", hahaha!
Producent

2013-09-20 01:39

2013-09-20 01:42
De som såg upp till honom för det här beteendet verkar ha vänt också eftersom han inte gjorde ett skit mot Daylyt fast killen puttade honom och hällde vatten på hans dojor... Svårt att avgöra om han slår till som en street-impuls eller att det är hans sätt att göra PR. Vilket som känns det som han snarare borde hoppa in i ringen mot Willie D med ett par handskar och lämna det här bakom sig.

Toca dormir!
Producent

2013-09-20 01:51
Asså, han kan leka OG, hard core gang banger osv hur mkt han vill, it's all cool, kör på för fan, spöa på så många du orkar Math! MEN, vad har det att göra i en rap battle liksom? Tror att han typ snaps och tappar det (vilket inte är en bra grej att inte kunna behärska i en battle).

Norska light varianten av battle snaps, haha.. Brukar dra på dessa events här i Oslo dock, ganska bra skills på de som rappar rent generellt. Inte i denna direkt men men..

Duerma bien!
Producent

2013-09-20 01:53

2013-09-20 09:06
Verkar va samma syndrom på Jester... Har han fått någon match efter det här? Tycker ändå Pats är en av de tyngre jag sett från Norge.
Producent

2013-09-20 11:13
Jo jo, Pats är tung, just i denna kom han av sig lite efter smällarna och hans material var rätt sådär efteråt. För mkt freestyle om det som skedde med få egentliga haymakers. Nej, han kommer nog aldrig mer få någon match i Skeez men man vet ju aldrig. De squashade ju beefen sen så allt ska vara lugnt nu igen. Asså Jester.. Jag vet inte, har snackat lite med snubben, han verkar soft, chill liksom. Men han är nog mer av den gamla skolan då han är äldre. Många får problem med att anpassa sig till det formatet när folk börjar angripa ens nära familj. Händer hela tiden i battlesammanhang.

2013-09-20 15:35
Ja, Math Hoffa verkar vara en sån liten horunge som bara får "blackouts" när de handlar om människor som han vet är mindre/svagare än honom rent fysiskt.

Han gjorde nada shit mot daylyt fast han var 367ggr så respetlös som dose och serious jones, vilket bara bekräftar det. Även om han nockat skiten ur Daylyt skulle han ge snubben en ordentlig återbetalning i efterhand.

Jag hoppas han ger sig på Dizaster, tror den snubben har bra mycket mer att ge när han väl får "blackouts" på riktigt, vilket jag aldrig tror han fått på kameran. Hade Diz fått en smäll utav honom hade de uppstått ett svårstoppat kalabalik är min gissning.
soundcloud.com/brormusk/sets

2013-09-20 15:35
hade vart kul att se han ge en box till pat stay också.
Producent

2013-09-20 15:43
Schri

Ja, Math Hoffa verkar vara en sån liten horunge som bara får "blackouts" när de handlar om människor som han vet är mindre/svagare än honom rent fysiskt.

Exakt. Typiskt mobbarbeteende, folk som leker häftiga i gäng eller mot mindre personer men så fort någon biter tillbaka så tappar de ryggrad och kontroll över blåsan på fem röda, hehe..

Jag minns när jag gick i högstadiet. Det fanns ett par mobbare som gick runt och trakasserade andra. Men eftersom jag och alla andra som jag kände då inte tyckte det var kosher så fick de smaka på sin egen medicin. I typ slutet på nian så existerade inte någon mobbning längre öht och alla hade det trevligt, :P

2013-09-20 17:04
Är man bråkstake ska man fan vara de all day err day och inte bara de gångerna man vinner sina fighter. Inte vara rädd för att få tänderna utslagna om man själv gillar att slåss.

2013-09-26 12:46

Tror han vill battla Hoffa för uppmärksamheten mest, mina fem ören... Hade han verkligen haft agg mot Hoffa skulle man vägra battla honom

2013-10-07 17:29