I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] Kotd - Blackout3 - HFK vs Charron

Utländsk Hiphop - Battles

2013-02-27 08:03

[Video Battle] Kotd - Blackout3 - HFK vs Charron

Tveklöst en utav Eventets fetaste battles, och en given framtida Classic imo.

http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2013-02-27 10:14
svårt för Charron, känns alltid som nån filmat nått college-party... Som om alla döpa i toan-lines skulle bli real-talk i sammanhanget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-02-27 10:17
"...Strap a jaeger bomb to his chest" där va det cut för mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-02-27 11:37
Charron bajta Thirds Eye ;)

2013-02-27 12:47
Gillade verkligen C4-raden av Charron. Har svårt för honom men damn vad den var tung.

2013-02-27 16:58
Riktigt ettrig, men inte på det charmiga sättet... utan just den där killen vars skåp man tömmer ett mjölkpaket i på högstadiet.

2013-02-28 10:40
fyfan vad du är cool, riktigt häftigt att du är en mobbare sen långt tillbaka :) ändå roligt att denna snubben du skulle mobbat i tidigare år faktiskt åker runt på tour just nu i Kanada med en del ifrån Wu-tang och du sitter på whoa och e tuff. Karma is a bitch, aint it? :)
för övrigt är charron en av de skickligaste på freestyle inom hela scenen just nu, oavsett vad folk tycker om hans utseende osv.

2013-02-28 10:55
haha, sluta ta whoa på så stort allvar, du vet nada om mig.

Men ja, jag är avundsjuk på Charron precis som du är avundsjuk på souljahboy

2013-02-28 11:40
haha klart jag e avis på cashen han sitter, men thats it.
och jag tar normalt inte allt på allvar, speciellt inte här men men..
dessutom håller jag med ang, charron, han ser ut som den typiska "mobbade" killen i skolan osv, men det är just det som gör honom så jävla fet imo, för han krossar många rent lyrisk, och framförallt i frees.

2013-02-28 11:45
Jo, alltså missförstå mig rätt, han är duktig. Jag har bara så svårt för hans uttryck då han verkligen tar i från tårna och försöker lägga det med en hård pondus han inte riktigt bär upp, ibland blir det tom skämskudde som när han drog sin "living my dream"-rad från battlen... Va det mot Cruger? Hade han valt den mer cyniskt beräknande, komiska stilen och förfinat den hade det gått hem bättre hos mig. Han gjorde fö bra ifrån sig då han battlade i sverige imo även om många va på honom för baits etc.

2013-02-28 17:24
Riktigt ettrig, men inte på det charmiga sättet... utan just den där killen vars skåp man tömmer ett mjölkpaket i på högstadiet.

2013-02-28 17:44
Sluta nu, mjölkpaketet är en klassiker

2013-03-01 08:43
Charron e förband till Wu-Block tydligen. Stort som fan! Han e duktig som fan man måste bortse från hans corny röst ba.
Och helt ärligt hellre Charron rappar som han gör än att se han spotta falska gun lines.

För övrigt battlen är helt okej enligt mig. Men det är för att jag tål verkligen inte HFK.

2013-03-20 09:15
Alltid tyckt Charron är en beast.
soundcloud.com/brormusk/sets