I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] SMACK / URL Presents SM2 - Iron Solomon vs Murda Mook

Utländsk Hiphop - Battles

2012-09-18 21:08

[Video Battle] SMACK / URL Presents SM2 - Iron Solomon vs Murda Mook

2012-09-19 11:46
Jag såg lättare igenom den här än den med "get this work"-battlen...

Tyckte faktiskt den var underhållande, en kille står och matar multies publiken inte bryr sig ett skit om... Den andre kör black-hitler stilen iklädd nån väst som knappt the village people skulle ha på sig och avbryter konstant...

Är allt tillåtet i den där ligan, blev lite mäktigt med kamera-vinkeln när han drog sin mazel-tov

Hela grejen va så akward att det blev bra, är det tillåtet att bete sig hur som helst i URL?

Men brb, är det verkligen SÅ DÄR man ska va klädd enligt senaste streetmodet? Att ha lapparna kvar på timbsen kanske är tillbaka?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-19 13:29
värdelös battle. enda som var någorlunda bra var solomons första.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-19 13:56
booring, kollade två första ronderna, sen hoppade jag till slutet för jag ville se solmon ge upp !

Men av det jag såg så tycker jag fan Iron solomon var bättre.
Riktigt kass battle, alla år av hype och så blir det såhär.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-09-19 18:09
VRGNHNS skrev:
Men brb, är det verkligen SÅ DÄR man ska va klädd enligt senaste streetmodet? Att ha lapparna kvar på timbsen kanske är tillbaka?

Har själv en sån väst med nitarna, tror inte det handlar om att följa något "streetmode"

Hans multis är ju så himla tråkiga, vad spelar det för roll om du rimmar snyggt men inte har något vettigt att säga eller något som blir hårt?

Mook tar denna men jag håller med om att det inte va så roligt att titta på
Hundring / #parafinns
Rappare

2012-09-20 06:38
besvikelse..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2012-09-20 11:41
Hundring P25

Va lite internt det där... Åsyftade en annan tråd där brb pekar på svenska battlares dåliga/ oupdaterade smak när det kommer till street-fashion. Utgick således från att han tycker amerikanerna klär sig bättre.

Helt ärligt tycker jag annars att det credd att inte klä sig så jvla konformt...

2012-09-20 12:45
Utgick således från att han tycker amerikanerna klär sig bättre.

Utgår från att du är en idiot som ej erhåller läskunnighet på ens lågstadienivå. Och således behöver jag ej författa ytterligare inlägg i din riktning.

Se vad enkelt det blev.

2012-09-20 12:55
brb2009 P34

Haha, nej jag vet att du vinklade debatten då just angående sten i glashus grejen...

Att du utgår ifrån att är en idiot för att jag läste in någonting mellan raderna... Ja, vad ska jag säga, det är din fria rätt
Producent

2012-09-21 23:43
Kom till solomons halva andra, sen stängde jag an. Big no no
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Lyricist

2012-09-22 00:53
Jag hatar att "Svarta" kan dra så mycket "svarta rader", gratis... i en match mellan en "svart" och en "vit".... En "jag är svart, du är vit"-rad är mycket hårdare än en "jag är vit, du är svart"-rad. Just för att "vita" är för rädda för reaktionen av "svarta".

Personligen, om ett event är objektivt... så hade man ju älskat att dra ras-rader, som vit, eftersom att det aldrig kan bli episkt i ombytta roller.

Däremot, om 50-100 år... så kommer ju vi vita fan inte få det lätt. Någon gång kommer vi ju liksom få ångra det där våra förfäder gillade att göra.

Hatar en battle mellan en "svart" och en "vit" om dom inte vågar gå fullt ut. Visst, det finns annat att gå på... men egentligen blir det aldrig lika roligt varken att dra eller att höra som publik.

2012-09-22 11:13
Besvikelsen vet inga gränser
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2012-09-23 19:12
aldrig varit ett större fan av varken iron eller mook, men synd att det inte blev en bättre battle ändå.

... men haahahaha vafan är det här för kommentar?

Jag hatar att "Svarta" kan dra så mycket "svarta rader", gratis...

hahaha gratis var ordet

om ett event är objektivt...

om du hittar ett samhällsvakuum kan du säkert klämma in eventet där