I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] KOTD - Rap Battle - Dizaster vs poRICH (Title Match)

Utländsk Hiphop - Battles

2012-09-02 07:10

[Video Battle] KOTD - Rap Battle - Dizaster vs poRICH (Title Match)

Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2012-09-02 08:25
Ingen favoritbattle kanske, men tunga insatser.

2012-09-02 12:53
Diz börjar bli lite same shit over and over and over agian...
Highfive anyone, anyone?

2012-09-02 14:07
Niito skrev:

tur är väl det. tusen bars med feta punches och sjuka rimserier genom hela verserna.. varför klaga.

men visst, detta var inte hans absolut bästa.. men han mötte p00r1ch också..

hollohan vs diz om kedjan hade varit kul.. två matchande stilar!

2012-09-02 15:32

håller med, han är ju definitivt bland dem bästa, men han kör på samma koncept varje gång vilket börjar kännas lite utjatat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-02 19:02
It's Po baby

rich tog den 3-0
B
Producent

2012-09-02 20:01
varför har diz kedjan då? hehe hHEHEHEHEHE

2012-09-02 20:24
detta va första ggn som jag digga porich approach, diggar den mer lugna och välskrivna delen, kan dock ha varit välskrivet förr men jag stördes för mkt av allt skrik antar jag hehe.
however så tyckte jag de va helt för mkt irrelevanta rader och inget hard-hitting direkt, de va mest snyggt rimmat osv.
diz gjorde långt ifrån sin bästa battle, han borde droppa detta unlimited o köra typ 2min max för de blir lite för mkt känns de som, man tappar fokus ibland.

men Diz tog denna 3-0 imo, varför orkar jag inte förklara för de spelar ingen roll ändå haha

Diz vs hollohan hade varit epic, med 2min ronder!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-09-02 20:31
stängde av efter varsin rond tbh. wack battle ;S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-03 17:34
Diz har alltid varit samma, samma och totalt ointressant.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2012-09-04 17:26
Jag håller med att Porich steppade upp i denna battlen som fan. Har alltid HATAT på honom tidigare men nu är känns han mycket mer sansad och genomtänkt. Kul att se!

Såg inte PPV detta eventet och att folk säger att denna battlen inte tillhör de bästa gör mig väldigt glad

2012-09-04 18:34
Såg inte PPV detta eventet och att folk säger att denna battlen inte tillhör de bästa gör mig väldigt glad

Jag känner mig också upplyft om nästkommande är än bättre

2012-09-04 23:48
DigBick skrev:

Jag känner mig också upplyft om nästkommande är än bättre

charron vs manaz kan ju inte gå fel imo, båda e fett roliga & smarta, samt charrons freestyles brukar va helt galna!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-09-05 02:57
charron vs manaz kan ju inte gå fel imo, båda e fett roliga & smarta, samt charrons freestyles brukar va helt galna!

bwahahahahahahaha clips

Nä men på riktigt, vad är det för fel på dig? Jag håller med om att alla har rätt till att ha en åsikt. Men jag tar det här privilegiumet ifrån dig nu, det här är fan inte acceptabelt.

Hade det här varit den första posten jag läst du någonsin skrivit hade jag definitivt antagit att du drev, men eftersom jag har hängt på det här forumet allt för länge nu så vet jat att du inte driver, det här är vad du tycker och jag tillåter inte det här att forsätta, jag sätter ned foten och säger stop.

STOP!

Du kan ärligt inte sitta här och säga att Charron har smarta/roliga punchlines och såkallade """""""galna"""""""""""" freestyles. Jag tolererar det inte, du kanske tror jag driver nu men jag kräver en ursäkt...
Om du inte vill ge mig den här ursäkten så utmanar jag dig till en fight med slagord på ett battle event i framtiden.

I GOT A POINT TO PROVE
B

2012-09-05 13:27
hahah dagens!