I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] KOTD - Rap Battle - Sketch Menace vs poRICH

Utländsk Hiphop - Battles

2012-02-06 15:50

2012-02-06 16:23
tyckte fel vann alltså.. och i överlag förvänta jag mig en bättre battle som title match.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-02-06 16:48
Dizzy89 skrev:
tyckte fel vann alltså.. och i överlag förvänta jag mig en bättre battle som title match.

+1
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2012-02-06 17:32
Ännu ett rån från Porich sida, han måste ha någon magisk energi som verkligen inte framgår på film för enligt mig så tog Sketch denna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-06 18:17
Sketch tog det.

poRICH är så usel så det finns fan inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-06 18:22
av vad jag kommer ihåg av denna battlen så var den verkligen inte bra, särskilt för att vara title match, Kid Twist VS Knamelis borde varit borde varit det istället, det bästa va väl att Raekwon co-hostade

2012-02-06 18:25
kid twist vs knamelis kan inte va title match..

2012-02-06 19:15
haha har sovit 2.5 timmar inatt

2012-02-06 19:36

"so I can see the bitch in you, it's common to be jealous"

jävla fet.

2012-02-06 20:45
Jag citerar KOTD facebooks sida:

Clicking 'dislike' on a video cause u don't agree with the judgement is retarted. Leave your opinion in the comments but show your appreciation for what we do by clicking 'like' on the video. Disliking the video on YouTube lowers our YT rating and hurts us as a company and hurts the mc's overall views

2012-02-06 21:00
Von-Simon

okej......... ?

2012-02-06 22:09
tycker porich tar den ... sketch snubblar över ett par ord, har inte samma intensitet i matchen.. jag tycker det avgör matchen... jävligt jämt annars textmässigt..

2012-02-07 09:25
Tycker fan att Porich tar den, gillar ingen av snubbarna särskilt men håller med porich " YOU ARE BOORING EVERYBODY!"

Allt han säger är så utdraget och han har fan noll karisma. Han lägger en del feta grejer men ärligt jag tycker Porich gör det bättre.

Sen att sketch stakar sig ett par gånger gör det inte bättre.

Ingen av dom borde vart i en titel match dock, det är ett skämt
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-02-07 16:19
Du menar alltså att poRICH har någon som helst karisma? det enda han gör är att skrika dåliga rader. Hans innehåll är så simpelt och dåligt, han kör på "shock value" som Sketch själv nämner.

Nä, solklar vinst till Sketch.

2012-02-07 16:35
Ja det tycker jag faktiskt att han har =D att han är så jävla obnoxious är hans karisma =D Störig gapig otrevlig och skiter i allt, det är det som gör han !

Det är la inte optimalt men fan sketch är så sjukt tråkig så man nästan glömmer av att lyssna på han

Har bara kollat en gång på ppv:n och en gång nu så jag ska nog kolla minst en gång till och ge sketch lite mer chans
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-02-08 01:55
ett skämt.

fyfan
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2012-02-08 03:25
svanspelle skrev:
Du menar alltså att poRICH har någon som helst karisma? det enda han gör är att skrika dåliga rader. Hans innehåll är så simpelt och dåligt, han kör på "shock value" som Sketch själv nämner.

Nä, solklar vinst till Sketch.

+1
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent

2012-02-08 18:49
porich ftw!

2012-02-19 10:24
Efter att ha sett den här battlen 5 gånger så är det fortfarande samma vinnare i mina ögon, sketch.

Neil Young - Down by the river.
Producent

2012-02-20 01:18
Porich suger så äckligt hårt enlift mig.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.