I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] SMACK/ URL Presents Arsonal VS Calicoe

Utländsk Hiphop - Battles

2011-12-25 22:45

[Video Battle] SMACK/ URL Presents Arsonal VS Calicoe

(Inlägget ändrat av brb2009 2011-12-25 22:45:28)

2011-12-26 21:30
Kollar du ens på battlesen du postar? Du skriver aldrig någonting om dem? Värt att kolla på när den är 45 min lång?

2011-12-26 22:06
jaojao_ skrev:
Kollar du ens på battlesen du postar? Du skriver aldrig någonting om dem? Värt att kolla på när den är 45 min lång?

håller faktiskt med om detta, hade varit kul att veta dina åsikter, för ibland verkar de som du bara postar nya battles, bara för att dom är nya.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-12-27 12:19
Smack battles e så jävla värdelösa, dom skriver 1000 bars om hur gangsta dom e. Sen använder dom barsen mot vilken motståndare som helst.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2011-12-27 14:44
arsonal >>
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-12-27 16:33
tråkig battle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-27 16:40
El_Presidente skrev:
Smack battles e så jävla värdelösa, dom skriver 1000 bars om hur gangsta dom e. Sen använder dom barsen mot vilken motståndare som helst.

mjo det är samma bild som jag fått ifrån dem. det är bara ytterst få som kan köra på gangsta stilen och få det att funka, men dom är inte många. och jag har aldrig sett ngn på smack som jag diggat. aja, denna har ingen vidare respons så skiter i att kolla den.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Sångare

2011-12-28 10:52
Gjorde faktiskt ett undantag och försökte verkligen se igenom en URL-battle. I och med att detta skulle vara en stor matchup tydligen. Men nej, det gick inte den här gången heller. Började skruva på mig efter 3 minuter och stängde av efter att ha spolat fram till den andre sopans vers och tittat lite på den.

Jag vet inte ens vad det är som gör det så jävla genomuselt och ointressant. URL fans vill att det ska vara en rasfråga, men det är det inte eftersom jag ser svarta mcs i GT och KOTD och tänker inte ens på vem som är vit eller svart där, true story.

Jag tror det är att det byggs upp en viss sorts vibe när det på ett ställe är _enbart_ svarta män som står och yoar sig. Det är nog den miljön som inte tilltalar mig.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2011-12-28 14:25
Helt okej battle, båda hade bra grejer, synd att publiken var så partisk mot Calicoe bara. Angående URL så tycker jag dom har leverer jävligt feta battles.

2011-12-28 23:42
Arsonal, 3-0
shades on my eyes you can't tell I'm .....

2011-12-30 21:51
URL battles är softa för att dom har punchlinebattlare, ordsnickrare osv. Ja det är jävligt mycket ghettometaforer men fan vart har battlescenen likamycket metaforer för något som för pistoler, mord osv? Det är stundtals genialt helt enkelt. Sen är det långa jävla utlägg som gör battles riktigt intressanta rent konkurransmässigt, okej att ni inte fattar språkbruket men palla klanka ner på det.