I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-01-14 02:14

Top 10

Vilka tycker ni är top 10 i battlescenen?
Då får alla vara med, Grindtime, Dontflop, Smack etc etc..

Highfive anyone, anyone?

2011-01-14 02:23
illmaculate, iron solomon, the saurus, nocando, okwerdz, dizaster, hollow da don, soul khan, quest mcody, marvwon.
http://soundcloud.com/jasthesupacat

2011-01-14 02:55
Hmzzz!! Några namn håller jag med om..

Tycker ändå att Pat Stay, Euurgh, Johnny Storm, Real Deal, Cadilack
är minst lika bra som några ovanför..
Highfive anyone, anyone?

2011-01-14 11:54
Illmaculate
Real Deal
Dizaster
Math Hoffa
Hollow
T-rex
Passwurdz
Aye Verb
Iron Solomon
Murda Mook (om han räknas)

2011-01-14 12:00
Dizaster
Illmaculate
Soul Khan
Hollow Da Don
Eurgh
Real Deal
Iron Solomon
The Saurus
Dumbfoundead (även om han inte är aktiv inom battle längre)
Pat Stay

Ingen speciell ordning förrutom Dizaster som etta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-14 18:06
Jaze Juice är rätt tung med....
T-rex tycker jag inte ska vara med i någon lista... :)
Highfive anyone, anyone?

2011-01-14 18:13
Niito P21

inte jaze juice heller för den delen, sämst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-14 20:38
Hollow Da Don
Math Hoffa
Iron Solomon
Dizaster
Hitman Holla
Yung Ill
Pat Stay
Real Deal
Soul Khan
Illmaculate

2011-01-15 00:57
Jag verkar ha sovit på math hogga och yung ill... Ska cheka in dom..
Highfive anyone, anyone?
Sångare

2011-01-16 00:53
Dizaster ohotad etta, har svängt som fan när det gäller honom.

Thesaurus, Dumbfoundead, Sahtyre är också med... Real Deal, Illmaculate och Okwerdz har jävligt feta rader men känns som mesar av nån anledning.

Allt från England går fetbort.

"Run up in your apartment flat and leave your whole fucking apartment flat".
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2011-01-16 18:40
Hollow Da Don
Dizaster
Soul Khan
Dumbfoundead
Madness
Thesaurus
Dirt
Fresco
Real Deal
Kid Twist

Bubblare: Conceited, Phranchyze, Johnny Storm
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-01-16 20:05
Räknas det överlag eller bara i det nutida formatet?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-01-16 21:16
Bra fråga
http://www.myspace.com/localexpressions
Rappare

2011-01-17 14:08
Hollow da don
Iron solomon
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2011-01-17 14:26
Lock smith tog ju diz som många har som1a..
Highfive anyone, anyone?

2011-01-17 15:41
Niito P21

hade Diz kommit ihåg sin sista vers så hade det sett mycket annorlunda ut, eftersom den versen var mord (han postade den på forum senare).

Dessutom så har Diz bara blivit bättre och bättre hela tiden.

Och en sak till, vad spelar det för roll att han torskade en battle? Han blir inte sämre för det.

Många har Hollow da don som etta och han kom inte ens vidare till finalerna i WRC. Så ditt argument är poänglöst.

2011-01-17 16:19
Det gjorde iofs inte Dizaster heller... Men håller med dig, Dizaster var snäppet bättre än Locksmith fram till tredje ronden.. Pumpkinhead vann ju inte helt orättvist över Dizaster också, men han har utvecklats sjukt mycket sen det. Han har ju dessutom ett 20-tal battles i det formatet så att han torskat nångång är inte helt otroligt.

2011-01-17 16:51
Niito, din tråd, så kan du svara på frågeställningen? Gäller det bara nuvarande formatet eller alla format?

2011-01-17 17:43
JastheCat P25

Jag nämnde det om WRC för att poängtera att bara för man har förlorat så betyder det inte att man inte hör hemma som top tier.

2011-01-17 17:44
App P21

men droppa vad fan du vill? tror ingen kommer gråta om du nämner några gamla freestylebattlare också.

2011-01-17 18:23
Gör två listor då App. En med oldschool freestyle battlers och en med de som kör nya formatet. Irrelevant att blanda från båda dock.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-01-17 19:46
Dizaster
Illmaculate
Iron Solomon
Passwurdz
Thesaurus
Eurgh
Fresco
Hollow da don
Loe Pesci
Swave Sevah

2011-01-20 12:15
Dessutom våldtog ju Illmac diz ganska hårt...

2011-01-20 13:48
DBK

Det va en promo battle, och finns folk som tycker tvärtom (att diz tog den). Så du faller rätt platt där..

2011-01-20 14:11
svanspelle
Det va en promo battle, och finns folk som tycker tvärtom (att diz tog den).

Aiyyo aiyyo. Rabiata Dizaster fans kanske tycker tvärtom. Yoyoyo. Han förlorade, det var inte ens nära jämn battle. Check this out aiyyo aiyyo. Han har dock blivit mycket bättre sedan dess. Aiyyo aiyyo aiyyo.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-01-20 14:19
Roethlisberger P22

Jag försöker igen.

Det va en promo battle, och finns folk som tycker tvärtom (att diz tog den). Så du faller rätt platt där..

2011-01-20 14:30
Va spelar de för roll att det är promo?

Finns ju inget officiellt resultat. Men det går ändå att avgöra vem som vann. Eller du kanske också tycker att man inte kan säga att Locksmith vann över Dizaster, fastän Dizaster chokade bara för att det var en promo battle?

Är de du som är "folket" som anser att Dizaster vann? Du är nog ensam isåfall.

Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo Aiyyo aiyyo

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-01-20 14:37
Skillnaden är väl att ungefär _alla_ tycker att lock tog den i och med choken.

Och igen (i hopp om att du förstår denna gång).

Förresten, du är bara pinsam med dina "Aiyoo". Eller sitter du där i din ensamhet och tycker du är skitlustig när du skriver så?

2011-01-20 14:43
Jag är en självförklarad lustigkurre.

Säger bara att ungefär alla tycker Illmac tog den. Och du får vidhålla att folk tycker att Diz tog den.

2011-01-20 18:41
Dom flesta som inte är fullständiga diz Dick riders är väl överens om att illmac tog den battlen. Bättre struktur, bättre flow, bättre punches. 2 bra flips ger en inte en 4 ronders battle

2011-01-20 20:26
Beror på vad folk tycker om tredje ronden, det är ju ett välkänt faktum att illmac tog de 2 första och att diz var rätt dålig i dom 2 första, samt att diz gick rapemode i fjärde.

2011-01-20 23:26
rape mode i fjärde, tssss... en fet personal är inte rape mode. "You where a part of a online group called wack MC's" rape mode... really?

2011-01-21 01:21
Antingen mördar du eller så blir du mördad? Är det så det ser ut i varje battle? Jag hade gärna sett en OT på Illmac-Diz om det varit domare.

2011-01-21 12:53
JastheCat P25

Ja många färskingar här verkar ju tro det.

Hade också velat se en OT om det hade varit domare, var mycket fram och tillbaks.

Så nej, "mördad" blev han definitivt inte.

2011-01-21 17:27
Väldigt många verkar se det så, det värsta exemplet är väl pass vs hollow där majoriteten säger att någon "MÖRDADE" när det är typ den jämnaste battlen någonsin.

Pass vann för övrigt, men det är en annan femma.