I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Busta Rhymes - Thank You ft. Q-Tip, Kanye West & Lil Wayne

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2013-11-25 18:42

[Video] Busta Rhymes - Thank You ft. Q-Tip, Kanye West & Lil Wayne

2013-12-18 18:12
Fan jag älskar den här! Diggade inte riktigt från början men den har växt som fan. Skönt att Lil Wayne's medverkan var begränsad, han hade kunnat förstöra hela låten.

Också mysigt med lite thicker ladies än vad man är van vid i videos :)
Casper the dopest ghost in town!

2013-12-21 15:32
Alltså shit någon som lyssnat på "tapet" än eller? Lyssnar just nu och detta är årets släpp! Helvete va tungt
Redaktionschef

2013-12-22 14:25
Hade bara laddat det men inte lyssnat. Slog igång det nu efter att ha läst din kommentar. Mixtapes som dessa brukar ju ofta vara ganska lama men detta var underbart!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent

2013-12-22 14:38
Eller hur, jag lyssnade på tapet när det typ kom. Lät riktigt lyxigt! Jag tycker att det Känns som att de har använt samplingar som de inte skulle ha råd att cleara till ett riktigt album.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-12-23 01:28
blev själv lite grinig då jag trott att det bara skulle vara nya grejjor. Kom dock på att jag agerat som en bortskämd snorunge och är nu supernöjd istället! legendariskt.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>