I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bästa Hiphop playlist för gymmet?

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2013-02-28 12:05

[Audio] Bästa Hiphop playlist för gymmet?

Hej, har "arbetat" på denna lista ett bra tag nu och tycker att jag fått ihop mycket bra musik.

Jag vänder mig nu till er, proffsen inom denna musikgenre och frågar ifall det är någon låt ni tycker saknas?

http://open.spotify.com/user/trozen/playlist/0LBXWHY4NBevvZ8wGCcC3D

Ledsen ifall det är fel forumkategori, helt ny här.

Mvh trozen

2013-02-28 16:37

hittade it den hära! fet! jävligt motiverande :D

2013-02-28 17:58
SupremeV skrev:

hittade it den hära! fet! jävligt motiverande :D

Den finns på listan, tack ändå :)

2013-02-28 22:36
Trist, trodde det skulle vara större aktivitet på Sveriges ända(?) Hiphop-forum.

2013-03-01 09:05
Jag är tyvärr ledsen trozen. Detta forum är drivet nu av Soulja Boys. Dem här trådarna ger inte ett skit längre här. Prova andra utländsk forumet Allmänt.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2013-03-01 12:44
Detta forum är drivet nu av Soulja Boys.

jag hoppas att det bara finns ett soulja-troll på den här sidan...men jag kan ha fel.

men för att lägga in en åsikt istället för en låt i din playlist...

jag tränar bäst när jag kan klämma fram lite ilska och vad är bättre än att lyssna på skit man gärna hade misshandlat? (ja, jag menar misshandla som i att hoppa sönder ett kasset)

där har ju soulja-boy ett syfte. jag tror att det kan ge resultat i träningen även om den inte blir så trevlig ;)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-03-01 18:08
Vad som passar i gymsammanhang är högst individuellt, men en kännsla av power/kämpa-anda i låten borde vara att föredra. Detta är bara min tolkning av vad som borde kunna passa på gymmet.

2013-03-01 20:52
andrew skrev:
Vad som passar i gymsammanhang är högst individuellt, men en kännsla av power/kämpa-anda i låten borde vara att föredra. Detta är bara min tolkning av vad som borde kunna passa på gymmet.

Tack för tipsen! Bra låtar.

Första fanns tyvärr inte på spotify...

Andra och tredje tillagda på listan!