I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Drake - Started From The Bottom

Utländsk Hiphop - Audio & Video

Skribent

2013-02-18 00:51

[Video] Drake - Started From The Bottom

Drakes nya singel kom ut för nån vecka sedan, och nu släpper han en härlig video till den. Reaktionen på Drakes "Started From The Bottom"var positiv i det kära landet på andra sidan Atlanten, och jag personligen vart enormt överraskad.
Blir spännande att se vad Whoa tycker!

Whoas utrikeskorrespondent! MAC!
Manager

2013-02-18 01:01
Haha weirdest video ever.
Gillar den!

Gillar låten grovt också.

Men just Drake... Jag vet inte. Jag gillar mestadels den uppfattningen jag har fått av honom och jag gillar hans musik. Men jag tycker väldigt mycket känns påklistrad. Han känns som en skådespelare och han känns tillgjord. Det påverkar lite sättet jag ser på musiken tyvärr. Han borde hålla sig till sina slow-songs och Thank me later typ av grejer.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2013-02-18 01:22

Vid 1:40 börjar alla fatta vad som gäller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent

2013-02-18 08:02
Drake är nog den mesigaste rapparen, men just denna låt gillade jag verkligen.
Whoas utrikeskorrespondent! MAC!

2013-02-26 09:40
Ledsen att säga det här men detta måste vara Drakes svagaste singel hittills, jag är ett stort fan av Drake och verkligen fram emot att höra ny material från killen men det här var way below average.

Efter framgångarna med Take care väntade mig sig mer av hans förstas officella släpp från kommande albumet.
ich lebe fur hiphop

2013-02-26 16:03
Avskyr Drake men den har laten var helt ok. Han brukar ju vanligtvis syssla med hip-pop, men det har latt faktiskt som nagot som platsar i kategorin utlandsk hiphop.

2013-02-27 01:55
Jag har extremt svårt för Drake, denna är dock fet. Kul att det är hans definition av "bottom" dvs. medelklasskanadensare.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>