I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Eminem - The Shady Project

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2013-01-26 21:36

[Audio] Eminem - The Shady Project

Såg ingen tråd om detta

2013-01-29 02:47
för att det är en skiva fullproppad med skitdåliga låtar, från någon dålig slim-shady kopia som går under namnet eminem.
 graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.

2013-01-29 07:11
Vrf ligger det under bad meets evil då?

2013-01-29 21:11
haha du har ju ingen koll överhuvudtaget daanneh?
alla låtarna är med eminem, vilket hörs hur jävla tydligt som helst, sen är dom flesta skitlåtar, då det är läckta låtar och aldrig va tänkta att släppas från första början.
dock är där något guldkorn såsom The apple som är en av mina favoriter.

skulle för övrigt gissa på att dom slängde upp dessa låtarna på spotify för att kunna tjäna lite pengar på låtarna som blivit läckta.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2013-01-29 22:08

2013-01-30 13:01
Dessa låtar har dessutom funnits på datpiff i typ ett år eller mer.
Finns nått freestyle tape där med med ganska kass kvalitet men några låtar är helt sick.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2013-01-30 19:33
hela skivan är tragisk och eminem borde ge props till slim shady. då kanske jag hade låtit det gå...

och tack dizzy för att du förklarade för mig hur det ligger till, låtarna vart genast mycket bättre.

2013-02-07 17:35
hela skivan är tragisk och eminem borde ge props till slim shady. då kanske jag hade låtit det gå...

Vänta... Du VET att eminem ÄR slim shady va?

2013-02-08 11:22
Vanskapt_ skrev:

Vänta... Du VET att eminem ÄR slim shady va?

hahaha

2013-02-13 22:24
eminem är eminem och slim shady är chicka chicka slim shady

2013-02-13 22:27
Eminem är Marshall Mathers, Slim Shady är Marshall Mathers. Han kallar sig olika, men det är samma person som rappar.

Nu vet jag inte om du skojar eller inte, W/E.

2013-02-15 13:29
Triumph, eller vad han kallar sitt arabiska alter ego, är bättre :D
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2013-02-16 18:31
Triumph är inte Eminems alter ego? Det är en handdocka i form av en hund som blev känd främst genom Conan o'brian. Youtube;a triumph the puppetdog.
Skämmande hur lite koll visa människor har på saker.

2013-02-17 14:48
Jaha, har bara hört några låtar där han nämnt det namnet med den rösten och gjort kopplingen, kollar inte på conan.

Tur att man kan bli rättad av såna pålästa fanboys här då :D

2013-02-17 15:40
haha mja vad jag vet så nämner han triumph endast i Ass like that låten, där han t.o.m har den handdockan i videon, så trodde det va givet.
sök på youtube, de är såna roliga småscetcher. typ dom åker till sån star wars convention eller ngt liknande och totalt dissar alla, fett kul :D

2013-02-17 21:06
Vanskapt_ skrev:
Eminem är Marshall Mathers, Slim Shady är Marshall Mathers. Han kallar sig olika, men det är samma person som rappar.

men vem e skådisen som spelar m&m i 8 mile?

2013-02-19 16:56
Philip skrev:
Vanskapt_ skrev:

men vem e skådisen som spelar m&m i 8 mile?

Det låter kanske helt galet men det är Marshall Mathers, aka Eminem, aka Slim Shady det med!
Producent

2013-02-19 17:41
Menar ni karaktären Jimmy med artistnamnet `B-Rabbit´?
Ja, han spelas av Marshall Mathers/Eminem.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-02-19 18:54
Dopeness skrev:
Menar ni karaktären Jimmy med artistnamnet `B-Rabbit´?
Ja, han spelas av Marshall Mathers/Eminem.

Nej.... Han spelas av Slim Shady, OK?