I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Skylar Grey - C'mon Let Me Ride feat. Eminem

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-12-19 12:35

[Audio] Skylar Grey - C'mon Let Me Ride feat. Eminem

Vad tycks?

Personligen så tror jag inte att jag har hört Eminem rappa på en sämre låt någonsin.

2012-12-19 13:04

Känns som de försökte få till lite av en Lapdance-mode men nått gick fruktansvärt fel på vägen, men det blir väl så när man vill att barn ska kunna sjunga med...

Måste va jobbigt att vara ett eminem-fan... Tur att jag aldrig va så insnöad på hans grejer då hade jag nog varit riktigt sur nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-12-19 13:07
Sen Skylar ÄT nånting kvinna! (dagens sexistiska kommentar men gör man sån här skit har man that coming)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-12-19 15:32
denna låten är verkligen värdelös på alla plan, sjukt jobbigt beat, förstår inte ens budskapet med låten egentligen. och ja, ingenting är bra med denna.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Lyricist

2012-12-30 01:21
Låten är ju fan både "humoristisk" och Skön. Hade Eminem gjort den för några år sedan hade den hyllats. Att Skylar GÖR den nämns inte ens som en skön grej. Folk tror ju faktiskt att den här låten är ett försök till att göra en stenseriös listetta.

Lyssnar ni dessutom på låten medan ni är omgiven av fler än er själv... så blir den än skönare.

Det är en SKÖN låt... det är vad den skulle vara.