I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Vinnie paz - The Oracle (prod. by Dj premier)
Utländsk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Fakal
Rappare
2012-10-15 19:59
[Video] Vinnie paz - The Oracle (prod. by Dj premier)
Grym collabo! checka!
JONIS REST IN POWER
jaojao_ P36
Supporter
2012-10-16 01:05
Äntligen får han samarbeta med Premo! Gillar dock Cheesesteaks mer
Dopeness P45
Producent
2012-10-16 07:37
Lät bättre än vad jag trodde-galet beat. Men jag hade hellre hört någon annan på beatet-typ REKS t.ex.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
soundbwoy
2012-10-16 10:18
Det har va riktigt bra. Tycker att Premo's senaste beats varit valdigt trakiga men detta va sjukt fett.
ItalianStallion
2012-10-16 15:55
Hade högre förväntningar.. Men efter att ha lyssnat på låten några gånger har den blivit lite bättre. Dock jävligt trött på vinnie's tråkiga texter.
??? ???
fbws P37
Supporter
2012-10-16 17:26
Först kändes beatet lite vekt, men efter en lyssning till föll bitarna på plats.
Klart godkänd och tung låt, snygg video för övrigt!
Får jag säga mitt så tror jag INTE att Reks skulle platsa på det här beatet alls, han platsar bättre på lite mer classic premo.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
andrew P39
2012-10-16 18:58
Denna låt kräver några lyssnignar. Tycker Vinnie Paz's "rostiga" rap gör sig bra på detta beat, sen är ju inte han den mest poetiska lyricsisten out there. Detta var hursomhelts en positiv upplevelse.
Empire P42
Battlerappare
2012-10-16 20:43
Låter ju mer som en beat för Reks, Cheesesteaks var ju otroligt bra och passade han perfekt.
Tillbaka till forumet