I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Vinnie paz - The Oracle (prod. by Dj premier)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-10-15 19:59

[Video] Vinnie paz - The Oracle (prod. by Dj premier)

Grym collabo! checka!

JONIS REST IN POWER

2012-10-16 01:05
Äntligen får han samarbeta med Premo! Gillar dock Cheesesteaks mer
Producent

2012-10-16 07:37
Lät bättre än vad jag trodde-galet beat. Men jag hade hellre hört någon annan på beatet-typ REKS t.ex.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-16 10:18
Det har va riktigt bra. Tycker att Premo's senaste beats varit valdigt trakiga men detta va sjukt fett.

2012-10-16 15:55
Hade högre förväntningar.. Men efter att ha lyssnat på låten några gånger har den blivit lite bättre. Dock jävligt trött på vinnie's tråkiga texter.
??? ???

2012-10-16 17:26
Först kändes beatet lite vekt, men efter en lyssning till föll bitarna på plats.
Klart godkänd och tung låt, snygg video för övrigt!

Får jag säga mitt så tror jag INTE att Reks skulle platsa på det här beatet alls, han platsar bättre på lite mer classic premo.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-10-16 18:58
Denna låt kräver några lyssnignar. Tycker Vinnie Paz's "rostiga" rap gör sig bra på detta beat, sen är ju inte han den mest poetiska lyricsisten out there. Detta var hursomhelts en positiv upplevelse.
Battlerappare

2012-10-16 20:43
Låter ju mer som en beat för Reks, Cheesesteaks var ju otroligt bra och passade han perfekt.