I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Slaughterhouse - My Life ft. Cee Lo Green

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-06-21 14:37

[Video] Slaughterhouse - My Life ft. Cee Lo Green

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2012-06-21 15:07
Tyvärr blir refrängen lite tjatig. Men allt som allt ändå en banger. Har för mig att Cee-lo rappade också i mp3-versionen som kom upp på nätet för ett par veckor sedan?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-06-24 14:26
Hoppas fan inte hela albumet kommer låta såhär. Fet video dock

2012-06-25 00:55
Det tror jag knappast, detta är nog bara ett försök till att få lite rotation på radio och nå ut till den bredare massan. Jag tror att vi kan förvänta oss deras förra album men med mer musikaliskt tänk. Inte lika mycket rapp som förra kanske men det kommer nog bli bra ändå. Vad kan gå fel med Eminem bakom spakarna liksom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-06-25 13:34
Jo det är klart, men man vet aldrig. Ja, jag gillar faktiskt Eminem som producent, till skillnad från många andra
Skivsamlare

2012-06-26 17:32
Den nya plattan kommer bli riktigt tung, som övre sa Eminem står bakom dom, men sen får vi inte heller glömma vilka som är med i gruppen, som solo har det släpps tunga plattor! jag tror på en fet skiva!
Så får man inte göra!