I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] NECRO (JEWISH GANGSTERS) - "TOUGH JEW / RABBI HOLDING GUNS"

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-03-06 02:25

[Video] NECRO (JEWISH GANGSTERS) - "TOUGH JEW / RABBI HOLDING GUNS"

??? ???

2012-03-06 16:21
Hehe skön låt och video!

2012-03-06 16:55
Fan vad stor Necro är. Och fortfarande skitbra i små doser.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-03-06 21:27
Fett beat.

Övriga tankar kring "jewish gangsters":

2012-03-07 01:32
Du har en poäng. Dock tycker jag det är grymt att han representerar sin etnicitet trots att hela hiphop världen är muslim-älskande och afrika/arab förskönande.
??? ???

2012-03-10 14:51
Du har en poäng. Dock tycker jag det är grymt att han representerar sin etnicitet trots att hela hiphop världen är muslim-älskande och afrika/arab förskönande.

+1
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!

2012-03-13 11:48
^ +2
la

2012-03-22 15:09
Asså va?? Jävla troll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-03-22 16:59
Araber och judar är samma folk. Och att världen skulle älska muslimer? Är ni bänga eller vad? Att de kanske är pro-Palestina, ja. Men inte fan skulle världen älska muslimer. Och det säger jag som är jude.

At the gates of Eternity...

2012-03-22 17:42
Vad är du för typ av jude? en jude som förnekar dig själv eller? Jag tycker man ska vara stolt över sig själv och sin kultur det är det jag syftar på.
??? ???

2012-03-22 18:05
ItalianStallion skrev:
Vad är du för typ av jude? en jude som förnekar dig själv eller? Jag tycker man ska vara stolt över sig själv och sin kultur det är det jag syftar på.

BC99 kan säkert svara själv, men vad fan skrev han för att du skulle få de till att han var en självförnekande jude (vad nu de ska betyda).

---

Persia skrev:
Asså va?? Jävla troll

Vem syftar du på? Du är trollet just nu.

--

2012-03-22 18:05

ItalianStallion

http://sv.wikipedia.org/wiki/Semiter

Jupp jag länkar till wiki
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-03-22 20:58
ItalianStallion skrev:

De flesta vita inom hiphop musik har judiskt ursrpung t.ex Alchemist, Beastie Boys, Cage, Scott Storch, Scram Jones.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-03-22 22:40
Pacquiao, jag syftar pa Italian Stallion som verkar vara en valdigt forvirrad manniska. Ta inte at dig.

2012-03-22 23:41
På vilket sätt är jag förvirrad? För jag inte delar din rasism mot judar och vita ?
??? ???

2012-03-23 05:22
För att du utifrån ingeting hävdar att jag är rasist mot judar och vita. Som jag sa, troll.
Poet

2012-03-23 11:39
Italian: Nu vet jag att du besitter ganska främlingsfientliga åsikter, men ha lite objektivitet i sinnet nu. Att världen skulle vara på afrikaners och arabers sida är ju bara larvigt. Svarta och muslimer är allra längst ner på näringskedjan i nästan alla länder i väst.

Jag är en beta israel jude. Alltså etiopisk jude. Iförsig är jag ateist och främst jude via arv, men det är en del av min identitet. Men jag kan tillägga att majoriteten av all anti-semitism som jag bemött i mitt liv har konstigt nog inte varit från araber/muslimer, utan från just vita män med kristen bakgrund.

Och jag bor i Malmö där, enligt svensk media, man får en sten i huvudet så fort man säger att man är jude. Vilket är konstigt eftersom varken jag och mina judiska vänner har bemött någon sorts anti-semitism från araber och de folk som media hela tiden säger att vi ska "akta oss" för.

Så vart förnekar jag mitt arv som jude för att jag hävdar att hatet svarta och muslimer är mycket högre än mot oss judar?
At the gates of Eternity...