I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Justin Bieber Feat. Busta Rhymes - Drummer Boy

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-11-03 22:44

[Audio] Justin Bieber Feat. Busta Rhymes - Drummer Boy

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-11-03 23:45
dude? vad har hänt med hiphopscenen? tycker folk att detta är bra?
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
Graffare

2011-11-03 23:55
Luda ghostwritar Justin Bieber...

2011-11-04 14:39
jag hoppas till gud att busta tog en feeeet jävla check för att ens ställa upp på detta skitet?! :s börjar förlora min respekt för honom om han stödjer sånt här skit!

och luda ska fan skämmas om han skriver såhär kasst, o sen dessutom till Bieber?! :s

för övrigt sjukt bögig reff, funkar ju inte alls med rap! ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2011-11-04 19:43
Mangola: Vad har du för källa på det? Har svårt att tro att Luda skulle skriva sådär dåligt ens om han försökte.

Dizzy: Vad fan har bögar med det här att göra? Väx ifrån homofobin förfan.

Håller med om att låten är piss rakt igenom.
Ja

2011-11-04 23:18
blir ju bara spyfärdig ...
www.soundcloud.com/arionmusic
Producent

2011-11-05 08:56
haha. jag är ingen fanatisk bieber hater, absolut inte, men helvete vilken vidrig låt.
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2011-11-05 11:43
Varför gör folk låtar med Justin Bieber? Hörde någon med Ludacris häromdagen, och nu det här, det är fanimej nästan så man börjar tro på mayakalendern eller något, något är skevt med universum iaf.

2011-11-05 12:41
Rappare tjänar inte lika mycket pengar som förut och når inte längre upp till den nivån dem brukade ligga på. Lättare att göra musik med Bieber än att släppa ett kvalitetsalbum.

Det kommer bli allt vanligare med såna här lökiga samarbeten. Samma sak som med den supernollan Mac Miller som av nåon anledningen co-signas av cyniker till rappare.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-11-05 13:47
Fruktansvärt tragiskt, rent logiskt sätt så borde Busta vara i desperat behov av cash.
Vaför annars gambla med hela sin rap/street cred med colab med Justin Beiber, finns ingen annan anledning än att han är jävligt penga kåt, det är ju inte direkt troligt att Busta är fan till Justin Beiber.

2011-11-05 15:36
Dizzy: Vad fan har bögar med det här att göra? Väx ifrån homofobin förfan.

haha nu menar jag inte något direkt kopplat med BÖGAR, utan jag bara skrev de för de uttryckte det bäst enligt mig, den låter väldigt gay.

Varför gör folk låtar med Justin Bieber? Hörde någon med Ludacris häromdagen, och nu det här, det är fanimej nästan så man börjar tro på mayakalendern eller något, något är skevt med universum iaf.

hahaha!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-11-06 17:16
Tror dom gjorde detta för att bieber spotta på Bustas vers i
look at me now, och gjorde de grymt.

Själv bryr jag mig inte alls om vilka rappare samarbetar med,
och i mina ögon tappar dom inte heller "street cred" eller vad ni
vill kalla det. Låten var inte så bra men släpper busta bra
skit kommer jag lyssna på det oavsett vilka han jobbat med innan..

Tycker det bara är löjligt att se era kommentarer.....
Highfive anyone, anyone?
Poet

2011-11-07 13:30
Så klart Busta gjort det för pengar. Och jag förstår honom också, även om detta var ren jävla dynga som åker direkt till reningsverket.
At the gates of Eternity...

2011-11-07 17:44
Hur kommer det sig att alla whoaiter ska hata så jävla mycket? Är ni trött på "MTV-musiken" ge fan i att lyssna då?

Tänkte här om dagen att jag skulle lyssna igenom massa musik ifrån folk på whoa, för att se vad folk har för smaker. 80% av skiten här låter som självmordsbrev. Lägg ner eran hate nu och styr upp er själva SEN kan ni komma och snacka skit om andras musik.
Deprimerade ungar!

Låt Bieber göra sin grej, vet att det tråkigt att bara sån här musik blir stor men what tha fuck ska vi göra åt saken?

Och nu till låten, nej inget jag kommer att lyssna på.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2011-11-10 06:21
Whaaaaat! kan man äns kalla detta rap?
va faan har hänt jag håller nog med @Anenkefali. Vad jag kan minnas så är det music som det här som är rap:

Och inte någon liten pop artist som tror att han kan rappa för att han ''läser'' någon annans text som sedan är auto tonad -.-'' !
Old school Rap
Gangsta Rap

2011-11-10 06:28
eller mer som denna låt kanske:
Old school Rap
Gangsta Rap

2011-11-10 18:10
Såklart artisterna vill tjäna pengar ochså. Därför dom oftast droppar både komersiellt shit och underground. Bara checka Busta t.ex, han gör allt. Thats talent.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-19 12:15
---> Crue
Jag vet inte om du visste det men du sitter på ett diskussions forum (där det är tänkt att folk skall diskutera musiken). Är du ute efter att alla skall tycka som du, eller att alla skall tycka att alla släpp är bra. Folk har väl rätt att tycka vad dom vill.

Jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är.