I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Tyler, The Creator Feat. Jasper And Taco - Bitch Suck Dick

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-10-12 15:43

[Video] Tyler, The Creator Feat. Jasper And Taco - Bitch Suck Dick

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2011-10-12 18:22
Dom blir bara sämre o sämre
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.

2011-10-12 18:33
Det måste va soft att kunna göra precis vad som helst och få alla på sin kuk. Dom verkar verkligen se ner på sina fans.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2011-10-12 22:50
Albumet var verkligen mycket sämre än vad man hoppades på...Pallar inte ens lyssna igenom några låtar helt förutom typ Yonkers

2011-10-14 23:00
Dessa herrar, om nån, borde ha haters. Va fan håller de på med liksom?

2011-10-15 11:31

Dom är i princip immuna mot hat eftersom dom gör raka motsatsen till vad man "får" göra, som den här låten t.ex. Alla vet att Tyler och gänget kan rappa ganska bra, lyrical, därför gör dom en låt som är så efterbliven som möjligt bara för att dom kan.
Lite som Eminem höll på innan han blev Mr. Angry, depressed, screaming white guy, typ The Real Slim Shady och dom låtarna. Visst dom var mer lyrikaliska än det här men ni fattar kanske liknelsen ändå.
Han har en låt på sin skiva där refrängen går typ "Kill people, burn shit, fuck school" eller något sånt. Astöntigt säger jag och faktiskt helt meningslöst och negativt men miljontals missförstådda 15-åringar tycker det är asballt.
Fick höra att när dom var i Hultsfred frågade Tyler en brud i publiken om hon var törstig, sen slängde han vattenflaskan på henne. Det var förmodligen sjukt kefft för henne och jag kan tänka mig att hon typ började gråta och undrade varför hennes idol gjorde så, men resten av publiken lär tyckt det var hur skönt som helst. Dom är ju en del av tidens anda där allt handlar om en själv och empati är ett handikapp.

Det deras fans är för dumma för att haja är som sagt att dom skiter verkligen i sina fans, dom skrattar åt dom och kastar vattenflaskor på dom och gör såna här låtar som är en fucking förolämpning.

Jag gillade Earl-låten och Goblin så jag laddade ner Goblin-skivan men efter ett par lyssnar tog jag bort den och kommer nog aldrig lyssna igen.

2011-10-16 01:52
Helt jävla värdelös skit låt.

De låter som att en mentalt efterbliven har gjort beaten och tänkt fan va tung den är.
Texten är under all kritik också,fan kom med lite texter och bra flow sen säg bitch suck dick eftersom som de är dom som suger just nu.

2011-10-16 15:15
Hoppas på andra bullar när Earl kommer tillbaka, om han nu gör det.
va

2011-10-16 15:31
Hoppas på andra bullar när Earl kommer tillbaka, om han nu gör det.

Jag hoppas inte han kommer tillbaka. Tyler verkar va fett jobbig och sjukt dåligt inflytande. Jag hajar varför hans morsa skickade iväg honom och han ser ut att va ganska glad:

2011-10-17 00:29
Golgata skrev:

Dom är i princip immuna mot hat eftersom dom gör raka motsatsen till vad man "får" göra, som den här låten t.ex. Alla vet att Tyler och gänget kan rappa ganska bra, lyrical, därför gör dom en låt som är så efterbliven som möjligt bara för att dom kan.
Lite som Eminem höll på innan han blev Mr. Angry, depressed, screaming white guy, typ The Real Slim Shady och dom låtarna. Visst dom var mer lyrikaliska än det här men ni fattar kanske liknelsen ändå.
Han har en låt på sin skiva där refrängen går typ "Kill people, burn shit, fuck school" eller något sånt. Astöntigt säger jag och faktiskt helt meningslöst och negativt men miljontals missförstådda 15-åringar tycker det är asballt.
Fick höra att när dom var i Hultsfred frågade Tyler en brud i publiken om hon var törstig, sen slängde han vattenflaskan på henne. Det var förmodligen sjukt kefft för henne och jag kan tänka mig att hon typ började gråta och undrade varför hennes idol gjorde så, men resten av publiken lär tyckt det var hur skönt som helst. Dom är ju en del av tidens anda där allt handlar om en själv och empati är ett handikapp.

Det deras fans är för dumma för att haja är som sagt att dom skiter verkligen i sina fans, dom skrattar åt dom och kastar vattenflaskor på dom och gör såna här låtar som är en fucking förolämpning.

Jag gillade Earl-låten och Goblin så jag laddade ner Goblin-skivan men efter ett par lyssnar tog jag bort den och kommer nog aldrig lyssna igen.

Haha, bra svar faktiskt
Rappare

2011-10-18 22:18
Tror verkligen inte att hon kände sig förolämpad, det är Odd Future's grej att vara störiga, när Earl e tillbaks kommer han o Tyler vara ostoppbara tror jag, dom har texterna men som nån sa innan, dom är i positionen då dom kan göra vad fan dom vill och ändå bli älskade. Ni ska se dragen på deras live konserter, hel nice att deras fans e så kära i dom. Händer att jag lyssnar på Tyler och Earl men sällan dom andra, Frank har ju tagit sig så långt upp att han mer eller mindre inte vill snacka med sitt gamla crew längre. Dock borde ni checka in en annan kille från OF som också kommer bli ostoppbar

OFWGKTA!
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2011-10-19 00:20
Tror verkligen inte att hon kände sig förolämpad, det är Odd Future's grej att vara störiga, när Earl e tillbaks kommer han o Tyler vara ostoppbara tror jag, dom har texterna men som nån sa innan, dom är i positionen då dom kan göra vad fan dom vill och ändå bli älskade. Ni ska se dragen på deras live konserter, hel nice att deras fans e så kära i dom. Händer att jag lyssnar på Tyler och Earl men sällan dom andra, Frank har ju tagit sig så långt upp att han mer eller mindre inte vill snacka med sitt gamla crew längre. Dock borde ni checka in en annan kille från OF som också kommer bli ostoppbar

Din fanboyism oroar mig. Du förstår väl att dom bara är människor? Uppskatta musiken men idolisera inte människor, det är inte nyttigt för varken dig eller världen.
Rappare

2011-10-19 00:23
Det är 2011 homie!
Tears of Liquor EP

2011-10-19 11:05
Maaayn skrev:
Det är 2011 homie!

Du är 18 inte 12 homie.
Rappare

2011-10-20 02:05
Ja och? Har musik en viss åldersgrupp eller vad vill du komma fram till? Gillar jag dom så ska du hålla käft o låta mig göra det
Tears of Liquor EP

2011-10-20 12:53
Ja och? Har musik en viss åldersgrupp eller vad vill du komma fram till? Gillar jag dom så ska du hålla käft o låta mig göra det

Syftade på ditt svar, det hade inget med det jag skrev att göra. Det du skrev nyss förstärker bara det jag skrev eller så har du downs syndrom eller något.
Poet

2011-10-20 15:03
Co-sign på Golgata.

Och för er alla som fick upp ögonen för Tyler genom Yonkers, låten är inte ens bra ju. Bara videon som är chockerande.
At the gates of Eternity...
Poet

2011-10-20 15:07
Fast jag måste säga att jag diggade Tyler's vers på "Martians VS Goblins".
At the gates of Eternity...

2011-10-20 19:17
jaojao_ skrev:

Lyckligtvis har dom haters. Men dom borde då fan i mig ha fler... :D

Rappare

2011-10-23 12:04
Förstår inte ni att den här låten är kritik till hur mainstream hip-hop ser ut idag?
Det är ju ganska solklart att dom driver med rappare som Waka Flocka, Gucci Mane, lil B och Oj Da Juiceman.
Som en samhälls kommentar om vart hip-hop är i dag är den här låten genialisk.
Ja

2011-10-23 17:38
bara för att låten har ett "bra" budskap betyder det inte att det är en bra låt. det låter illa
Réussir, s'évanouir, devenir un souvenir
Rappare

2011-10-23 20:05
Men det är ju meningen att den ska låta illa. :P

Men iaf jag förstår att folk inte gillar grabbarna men att säga att dom inte har nå skills och att Goblin var en dålig skiva(trotts att den inte är lika bra som Bastard) är bara inte sant.
Men det är bara mina 20 kr iofs.
Ja

2011-10-23 23:32
Piggalo skrev:
Förstår inte ni att den här låten är kritik till hur mainstream hip-hop ser ut idag?
Det är ju ganska solklart att dom driver med rappare som Waka Flocka, Gucci Mane, lil B och Oj Da Juiceman.

Om det är det dom tänkte hade väl ett skit räckt istället för en hel låt på skivan som fansen betalar för och en hel video? Fast folk bryr sig väl inte hur det låter egentligen, så länge dom säger kontroversiella, politiskt inkorrekta saker och är allmänt negativa.

2011-10-23 23:33
Jag tror snarare det är en kritik till lyssnarna som sväljer allt dom får sprutat i munnen.

2011-10-24 21:42
Men det är ju meningen att den ska låta illa. :P

men vem vill lyssna på musik som låter illa?

2011-10-25 21:19
Rappare

2011-10-26 23:01
men vem vill lyssna på musik som låter illa?

Folk som vill ha roligt och bli underhållna kanske? Allt behöver inte vara seriöst jämt. Spänn upp kepsen ett par steg så kanske du förstår att musik även kan vara roligt.
Ja

2011-10-27 22:20
Det finns mycket musik som jag gillar som är rolig/oseriös, men det är inte synonymt med att det låter illa! Men visst fattar din point

2011-10-27 23:08
Hiphop is dead... officiellt.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2011-10-29 01:50
Piggalo skrev:

OF grabbarna verkar ju faktiskt vara ganska stora fans av den typen av musik. Det här räknas väl knappast som en riktigt låt eftersom såvitt jag vet så är varken taco eller jasper rappare. Det finns inget bra med OF förutom frank ocean och earl.

Rappare

2011-10-30 00:07
OF grabbarna verkar ju faktiskt vara ganska stora fans av den typen av musik. Det här räknas väl knappast som en riktigt låt eftersom såvitt jag vet så är varken taco eller jasper rappare. Det finns inget bra med OF förutom frank ocean och earl.

Jag gillar också söderns moderna trapp. Eller gillar & gillar, tycker den är underhållande som fan. Jag fattar ju att Gucci, OJ & Waka är wacka mcs men samtidigt är det riktigt underhållande att lyssna på och det är extremt tungt.
MEN det betyder ju inte att jag är helt blind för hur fånigt det är och inte kan driva med det.
Man kan kalla det för guilty pleasures.

Att Tyler inte skulle vara en rappare med talang är inte sant. Visst du behöver inte gilla hans stil. Men han har tekniken, punchlines, feta rim och hans beats är så mörka att dom kan göra mörkret mörkrädd. Finns inget liknande på mainstream scenen just nu.

Men utveckla gärna lite mer varför du tycker Tyler är en dålig rappare. Hittills verkar du bara tycka det för att han är annorlunda.
Ja
Battlerappare

2011-11-02 10:52
Fördelen med det hela är ju att dom som faktiskt är bra i OF får mer shine just för att det står OF