I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] "Oath of the goat" Ill bill & Vinnie Paz (Heavy metal kings)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-09-11 14:01

[Video] "Oath of the goat" Ill bill & Vinnie Paz (Heavy metal kings)

En av dem fetare låtarna på skivan!

2011-09-14 09:46
Va heter skivan? :D

ill bill och vinnie the best of the best imo
 :)
Skivsamlare

2011-09-14 10:05
Njae... Tycker båda har blivit så tråkiga alltså.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-09-16 12:29
Vinnie droppar aldrig trakigt, vet inte vad du lyssnar med. Heavy metall rap!!!! UP!
Skivsamlare

2011-09-16 13:21
The Amber Probe, The Psycho-Social... och Violent By Design var feta plattor, därefter gick det utför för honom imo.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-09-16 15:22
Tycker det här e riktigt fett, låten blev mycket bättre med videon.
Kan förstå om folk tycker Vinnie är/har blivit tråkig, han kan ju bli väldigt monoton...
Jag själv tycker han växte i och med hans solo-debut och håller den ganska högt, även om det finns en del låtar med som gör skivan ojämn.

Den här skivan hade jag svårt för i början, och har inte fullt lyssnat in mig på den än, men den bjuder på en del riktigt feta spår iaf! Men, men smaken är som baken, jag har alltid varit en sucker för Ill Bill och hans projekt så...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-09-19 15:58
Ill bill e ju monoton om nån.

2011-09-19 23:57
Kan förstå om man tycker så om båda då :P Jag däremot tycker inte att ill bill e monoton alls om man ska jämföra mellan honom å paz.. Har somsagt alltid varit en sucker för ill bill, jag tycker han mördar det mesta han kommer åt på micken.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.